Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 60 61 62 63
hajeje

Ik denk zelf (gok erop) dat er vandaag nog teveel AK belangen zijn. Genoeg AK renners hebben nog ambitie en energie. Vandaag dus volle bak AK team voor mij.

RedDevil
Scratzz
Gaudu had ik er tot aan het einde in staan. Alleen toen zag ik een dag van te voren een Frans interv...

Haha, hier precies andersom. Ik had Gaudu niet, tot ik dat interview zag. Mager gezicht, oogde fit en ik kreeg wel een goed gevoel bij de dingen die hij zei. Mooi hoe je precies eenzelfde interview anders kan interpreteren. En ik houd er altijd wel van om minimaal 1 renner in mijn team te hebben uit de 500/750-bak die een bewezen hoog plafond heeft.

Maar goed, of het écht een goede pick is weten we pas over twee weken. 

hajeje

Zo heb ik Ryan erin gegokt, want eerder in mijn herinnering toch al goed geweest. Tot nu toe is ie slapjes.

Maarten Koning
JW van Putten
Ik loop er nu toch wel tegenaan dat ik een sloot bankpunten ga scoren morgen. Pidcock, Ricitello, Ti...

Ik denk dat dit probleem toch typisch is voor de vuelta, althans in mijn ervaring. Door het parcours en de dynamiek van de ronde kies je toch vaker voor numeriek overschot in de bergen

Ik heb in elk geval een soortgelijk probleem :)

Laatst gewijzigd
Hidde98
Maarten Koning
Ik denk dat dit probleem toch typisch is voor de vuelta, althans in mijn ervaring. Door het parcours...

Iedereen heeft dit probleem (denk ik), ook ervan uitgaande dat een paar man gaat uivallen en in de bergen het moeten hebben van de sprinterspunten voor de puntentrui in geval je te weinig man voor de bergen hebt slechte dagen qua punten gaan zijn moet je ook wel.

klaas drr

Sepp Kuss staat op 1:05 bij mij in scorito en op PCS.  De Vuelta tombola wordt ingezet bij iedereen. 13 Man voor 9 plekjes. 

cornem168

Ik sta nu op 95,8% en ga vandaag voor

Vingegaard (C)
Ayuso
Ciccone
Gall
Pellizzari
Bernal
Soler
Pidcock
Riccitello of Frigo

en bank Tiberi Tullet Bisiaux 

Björn Again

Met betrekking tot de vraag over het lossen van Jay Vine gisteren. Hij is in etappe 4 gevallen staat in het verslag van de etappe van Scorito. Maar ik heb het niet gezien en kan er verder ook niks over vinden. Maar misschien heeft het daar mee te maken:

Fieljepper
Björn Again
Met betrekking tot de vraag over het lossen van Jay Vine gisteren. Hij is in etappe 4 gevallen staat...

Haha, dat was de meest knullige val ever en zal geen effect hebben gehad. Het peleton moest stoppen door een opstopping/andere val.. Vine kon gewoon niet op tijd stoppen en uitklikken en reed tegen zijn voorganger aan. Geen enkele schade en hij was volgens mij zelfs zichzelf aan het uitlachen.

CyclingDonkey
Björn Again
Met betrekking tot de vraag over het lossen van Jay Vine gisteren. Hij is in etappe 4 gevallen staat...

Die crash viel alles mee, bijna vanuit stilstand. In etappe 2 en 3 liet die ook al lopen. Duidelijk niet met een GC bezig. Of de intentie daarmee is om ook mee te zitten vandaag weet ik niet, maar aan die val zal het niet liggen. Gisteren volgens mij gewoon zijn werk gedaan met een "suicide pull" en toen laten lopen 

Edit. Ik heb m niet, maar als ik m wel had en een aanvaller erin zou willen zetten dan is Vine wel een van de eerste die ik aan zou klikken. Als er iemand van UAE gaat vandaag, dan is hij het denk ik 

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Ik heb nu Tiberi en O'Connor op de bank zitten. Voelt toch niet helemaal top, maar met Pidcock, Fortunato en Buitrago als 7de, 8ste en 9de man voelt dat toch beter. 

Dakota
bdebouwer
Ik heb nu Tiberi en O'Connor op de bank zitten. Voelt toch niet helemaal top, maar met Pidcock, Fort...

Hier ook Tiberi en O'Connor op de bank voor Pidcock en Fortunato.

mirkodek
bdebouwer
Ik heb nu Tiberi en O'Connor op de bank zitten. Voelt toch niet helemaal top, maar met Pidcock, Fort...

Hier dezelfde keuze en afweging, al heb ik nu nog O'Connor erin voor Pidcock. Met name omdat we nog niks van Pidcock hebben gezien, en hem kennende kan ie zo maar laten lopen als ie op die slotklim voelt dat ie de benen niet heeft vandaag. O'Connor gaat vol voor klassement dus zal sowieso aanklampen. En voor mijn gevoel zit hij er op dit soort klimmen in het begin van een grote ronde altijd wel kort bij (ik kan het mis hebben).

RedDevil

Heb het gevoel dat zo'n beetje iedereen Tiberi al afschrijft voor vandaag. Maar dit is toch niet te vergelijken met rit 2 of 3? Voor mij voelt het juist gek om hem te banken en zijn teamgenoot Buitrago op te stellen, zeker omdat Tiberi de uitgesproken kopman is. Hier staat Tiberi er dus in.

JesperRenrad

Ik heb nog wel vertrouwen in Tiberi, maar zie hem vandaag niet bij de vluchters en niet bij de best klimmers. En als er een groepje van 10 man tegelijk aankomt wordt hij 11e. Ben wel heel benieuwd om vandaag te zien hoe de benen van de klimmers zijn!

JesperRenrad

Ik heb nog wel vertrouwen in Tiberi, maar zie hem vandaag niet bij de vluchters en niet bij de best klimmers. En als er een groepje van 10 man tegelijk aankomt wordt hij 11e. Ben wel heel benieuwd om vandaag te zien hoe de benen van de klimmers zijn!

Dynasty

Bij mij staat Tiberi er ook gewoon in. Denk dat hij meer geschikt is voor dit soort etappes dan de meer punchy aankomsten. Mocht ie gewoon echt niet goed genoeg zijn, dan weet ie zijn plek voor morgen, heb voldoende alternatieven😉. Zit zelf vooral te twijfelen over aanvallers Tejada en Soler, maar denk dat ik deze eerste kans-op-vluchters-etappe toch voornamelijk voor AK mannen ga + Fortunato ga.

hajeje

Vandaag Tulett boven Tiberi voor mij.

Fieljepper

Voor mij gaat het nu tussen Frigo en Tiberi voor het laatste plekje. Verwacht meer van Tiberi dan de eerste ritten inderdaad maar zonder Frigo dek ik het vluchtscenario niet af.

Pellizzari en Fortunato zitten dan op de bank. Krijg nu al wat keuzestress door Pellizzari doordat je niet weet wat je kan verwachten. Was achteraf niet de meest handige keuze.

floda

Ik snap tullet op de bank zetten eigenlijk niet zo goed. Ik zal ongetwijfeld een blind spot voor die jongen hebben omdat ik ook pelli voor hem heb gewisseld, maar vandaag als er een groep vooruit blijft en visma wil een man mee dan is hij toch de meest logische? En als het ak dag wordt dan is er toch serieus kans op 18 teampunten? 

oli4g

Als Vingegaard podium rijdt, zelfs 24 punten aangezien die niet ver staat in het puntenklassement. 

LinksafBijDeMolen

Zullen we de mogelijke bergtrui er dan ook maar ingooien? 30 teampunten voor het grijpen.

Groetemeule
floda
Ik snap tullet op de bank zetten eigenlijk niet zo goed. Ik zal ongetwijfeld een blind spot voor die...

Naja kans is groot dat vlucht weg blijft en het is allerminst zeker dat Tulett daarbij gaat zitten. Best een reëel scenario dat Vingegaard de trui kwijt raakt en dat er geen teampunten zijn. En dus is het wel een gokje waard om Tulett te banken. Het blijft een gokje natuurlijk..

Villa
oli4g
Als Vingegaard podium rijdt, zelfs 24 punten aangezien die niet ver staat in het puntenklassement. 

Zo had ik het nog niet bekeken. Tullet er maar weer in en pidcock naar de bank. Er werd hier gezegd dat pidcock deze had omcirkeld maar is die klim niet wat aan de lange kant voor hem?

Hidde98
Villa
Zo had ik het nog niet bekeken. Tullet er maar weer in en pidcock naar de bank. Er werd hier gezegd...

Pidcock op een goede dag kan dit aan. Maar ja, is dit een goede dag...

1 2 ... 60 61 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.