Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 5 6 7 8
hajeje
Nijmos
Je bedoelt ayuso juist, denk ik?

Owja oeps... ik bedoelde inderdaad Ayuso! 

Nijmos
Bode80
Dit lijken de voorlopige prijzen: https://cycling.scorito.com/cyclingmanager/v1.0/eventriderenriched...

Als de visma's beginnen bij 2 miljoen dan juich ik dat van harte toe. Ook al erkennen ze daarmee hun blunder in de tour.

Ragnar Lolbroek

Zinglé en Ciccone voor 3 en 3,5 miljoen. Prijzige sjarels. Is er al iets gelekt over budget?

Thomas de Onvoorspelbare aan 1,5 miljoen ligt dan wel in de afprijsbak. 

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Bode80
Dit lijken de voorlopige prijzen: https://cycling.scorito.com/cyclingmanager/v1.0/eventriderenriched...

Dat ziet er interessant uit. Flinke prijzen voor de TVL-mannen en relatief laag voor de subtop. Dat wordt dan toch flink kiezen!

ProScoritoManager

Leuk die lekkende prijzen weer, bij de giro was daar destijds niet zoveel verandering in gekomen de laatste avond, dus denk dat dit een vrij goed beeld geeft van wat we kunnen verwachten!

Pidcock voor anderhalf wordt wel erg verleidelijk zo, terwijl ik er niet echt om stond te springen om m mee te nemen eigenlijk. Verder nog een paar leuk geprijsde namen gezien, maar die houd ik nog even voor mezelf om de stagiaire van Scorito niet teveel te beïnvloeden ;)

Nijmos

Met ayuso, pedersen, en almeida alle drie voor 5 miljoen zal het vermoedelijk wel kúnnen ze alle 3 te nemen maar je dat in het segment daaronder wel enorm doen bloeden waardoor 2 van de drie aanlokkelijk wordt.

mirkodek

Vacek gevallen in Polen. Dat wordt dus van een redelijke blinde pick naar twijfel.

JW van Putten

Weet iemand hoe ernstig de eerdere val van Ciccone was?

KV
mirkodek
Vacek gevallen in Polen. Dat wordt dus van een redelijke blinde pick naar twijfel.

Hoezo blinde pick? Toch een heel ander begin vd ronde dan in de Giro dus geen vetpot voor het grijpen zoals dan. 
En staat er trouwens op voor Renewi tour dus zal vermoedelijk niet meedoen. 

Nijmos
JW van Putten
Weet iemand hoe ernstig de eerdere val van Ciccone was?

Hij doet nog mee en de vuelta is nog 3 weken. Zal dus waarschijnlijk wel gaan.

RappeEddy

Budget is 46 milj

6,5 voor Ving en TVL knechten zijn min. 2 milj

OneTrickPony

Als je Ayuso niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen.

Het is eigenlijk te hopen dat er nog een paar sprintkanonnen bij komen, want anders is Pedersen + een bescheiden blikje C-sprinters wel iets té makkelijk.

klaas drr
RappeEddy
Budget is 46 milj 6,5 voor Ving en TVL knechten zijn min. 2 milj

Tja en UAE knechten voor 500K en 750K, TTT, Wit voor Ayuso, en bergtrui Soler en wat losse etappes. Ping Ping kassa.  

hajeje

UAE goedkoop inderdaad. Op een of andere reden zie ik UAE wel spekkoper worden deze Vuelta, en VLAB niet.

nasibal
OneTrickPony
Als je Ayuso niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen. Het is eigenlijk te...

Als je Ayuso Pedersen niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen.

Het is eigenlijk te hopen dat er nog een paar sprintkanonnen bij komen, want anders is Pedersen Ayuso + een bescheiden blikje C-sprinters wel iets té makkelijk.

fixed it for you ;) ;)

kwarc

Pidcock 1.5 miljoen, absoluut een koopje :)

Het ware koopje lijkt me overigens Bernal voor zelfde bedrag.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

G Martin 11 sterren, maar 500k. Dat klinkt onlogisch.

KV
nasibal
Als je Ayuso Pedersen niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen. Het is eige...

Je bent dit jaar al eens natgegaan op geen Mads meenemen he. Just a kind reminder ;-) maar snap wel de insteek. 

Laatst gewijzigd
hajeje

Valt me op dat ik na een snelle scan al een prachtig team heb... :-)

Ragnar Lolbroek

Verwachten we werkelijk dat Zingle zich gaat moeien in de sprints en willen we daar 3 miljoen aan geven?😅

hajeje
Ragnar Lolbroek
Verwachten we werkelijk dat Zingle zich gaat moeien in de sprints en willen we daar 3 miljoen aan ge...

Ik heb hem er in de snelheid ingeklikt, maar heb inderdaad deze twijfel.

Beter dan misschien Roger Adria te selecteren (straks)?

Laatst gewijzigd
DaanioF

Weet iemand wat de regels zijn mbt de TTT? Telt de individuele tijd van iedere renner, of telt de tijd van de renner die als 4e of 5e over de streep komt? Ik kan het nergens vinden. 

KV
Ragnar Lolbroek
Verwachten we werkelijk dat Zingle zich gaat moeien in de sprints en willen we daar 3 miljoen aan ge...

Wat zou hij anders doen in dit sprintveld? Hij kost ook maar 1m feitelijk. 

Laatst gewijzigd
OneTrickPony
nasibal
Als je Ayuso Pedersen niet zo nodig hoeft lijkt het me qua budget wel heel goed te doen. Het is eige...

"Een Vuelta zonder Pedersen lijkt me gekkigheid" 

- Nasibal, Tour de France forum, een weekje geleden 😂

ivo001

De vraag is een beetje welke goedkope sprinter je met vertrouwen kopman kan maken. Is er eentje die je constant top-5 kan verwachten? Het prijsverschil met Pedersen is enorm, maar je hebt wel een redelijke zekere kopman daarmee in de sprints.

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.