Scorito Vuelta 2025

1 2 3 4 5 6
Hassan de Mosselman

Geen Mas in de vuelta... daar gaat een potientiele 100% pickrate in rook op.

Villa
Hassan de Mosselman

ik had hem denk ik niet geselecteerd dit keer!

Hassan de Mosselman
Villa

Verstandige keuze!

Hassan de Mosselman
Villa

Verstandige keuze!

Pim Todcock

Zou er weer een Nederlander gekickt worden, nu Campenaerts is toegevoegd?

ThiasPinarello
Villa

Snap dat je het nu zegt. Maar we weten allemaal dat je drie uur voor de start nog vier wissels doet, en daar had ie dan zomaar bij kunnen zitten. Gelukkig nog genoeg andere breinbrekers. Op naar donderdag!

Mazzel1986
Hassan de Mosselman

Wel blij om. Had er totaal geen vertrouwen in, maar wegens fomo had ik m er sowieso ingeklikt. 

klaas drr

Thuis maar aan de mucho mas.

Hidde98

Jammer dat Mas thuis blijft, voor de mensen die hem erin zouden klikken en daarmee mijn inziens de fout in zouden gaan aangezien die nooit hersteld had kunnen zijn van de Tour. 😉

Wel erg benieuwd naar het budget en prijzen voor renners morgen, of het puzzelen wordt of redelijk comfortabel je selectie opstellen.. 🤞

ProScoritoManager
Hidde98
Jammer dat Mas thuis blijft, voor de mensen die hem erin zouden klikken en daarmee mijn inziens de f...

Ik verwacht weinig van de puzzel morgen. Er staan momenteel amper genoeg renners op de startlijst om een heel team mee te vullen..

Nijmos

Ook lastig voor scorito. Vooral de vraag of Philipsen er nog bijkomt lijkt me bij het bepalen van de hoogte van het budget wel relevant..

Pim Todcock

Ik denk dat de renners qua AK al redelijk bekend zijn. Ik zie niet in wie nog kans heeft erbij te komen en interessant is voor bijvoorbeeld een top5.

Qua sprinters is Pedersen torenhoog favoriet voor de puntentrui lijkt me. Gezien de weinige sprintritten, denk ik dat er niet heel veel te halen is voor de verdere sprinters. Vaak heeft Scorito er wel een handje van om de topsprinters als Philipsen dan alsnog 3-4 miljoen te maken. Het lijkt me wat overdreven om daar rekening mee te houden met het budget.

Ik ben wel bang dat veel van de teams veel op elkaar gaan lijken gezien de smalle top en subtop voorlopig. Gezien de vroege vorentscheidung met TTT zal dat alleen maar nog verder uitvergroot worden.

Nijmos
Pim Todcock
Ik denk dat de renners qua AK al redelijk bekend zijn. Ik zie niet in wie nog kans heeft erbij te ko...

Waarom zou Pedersen zo ver boven Philipsen staan als het gaat om kansen voor de puntentrui? Welke ritten zie jij waar Pedersen erbij zit en Philipsen niet?

Nijmos

En hoe kun je nu al bang zijn dat de teams op elkaar gaan lijken als je de prijzen nog niet weet. Ga je er dan vanuit dat scorito niet in staat is de keuzes lastig te maken? Natuurlijk heeft iedereen vingegaard, Almeida, Pedersen, maar verder... wie klik je er nu al voor eender welke prijs in?

klaas drr

Er wordt elke keer geroepen dat de scoritoteams op elkaar lijken, is echt nooit zo.  

Hassan de Mosselman
klaas drr
Er wordt elke keer geroepen dat de scoritoteams op elkaar lijken, is echt nooit zo.  

Inderdaad... en om nu al zulke dingen te gaan roepen terwijl de prijzen nog niet eens bekend zijn... hahaha

Hassan de Mosselman
klaas drr

Inderdaad... en om nu al zulke dingen te gaan roepen terwijl de prijzen nog niet eens bekend zijn... hahaha

Scratzz
Hidde98
Jammer dat Mas thuis blijft, voor de mensen die hem erin zouden klikken en daarmee mijn inziens de f...

Dat wordt ieder jaar geroepen over Mas. En ieder jaar presteert hij het om top te presteren. Had hem er blind ingeklikt, zeker gezien het AK in de breedte nog niet enorm sterk is.

Pim Todcock
Nijmos
En hoe kun je nu al bang zijn dat de teams op elkaar gaan lijken als je de prijzen nog niet weet. Ga...

Welke namen precies zullen idd aan het budget liggen. Ciccone, Carapaz en naast Ving drie keer meer TVL lijken me voor de hand liggend. Ayuso viel tegen in de Giro, maar toch de moeite waard. Met de TTT ook 3xUAE als het niet zo duur is. Verder afhankelijk van de prijzen. Maar goed, we gaan het zien morgen. Wie weet maken ze Ving een keer 11 miljoen.

Ik denk dat Philipsen vooral voor de overwinningen gaat en verder overleven. Voor Pedersen zijn er meer kansen op punten sprokkelen.

Disclaimer: ik zit er vaak naast ;)

hajeje
Pim Todcock
Zou er weer een Nederlander gekickt worden, nu Campenaerts is toegevoegd?

Geen idee, maar ik ben altijd blij als ik Vocsnor zie koersen!

OneTrickPony
Pim Todcock
Ik denk dat de renners qua AK al redelijk bekend zijn. Ik zie niet in wie nog kans heeft erbij te ko...

Ik zie toch een hoop leuke -potentiële- AK renners hoor. Eerste blik op PCS:

Vingegaard, Almeida, Carapaz, Gee, Gall, Ciccone, Landa, Pellizzari, Bernal, Poole, Tiberi, Caruso, Ayuso, Dunbar, Riccitello, H. Lopez, Kuss, Hindley, Gaudu. Die laatste is natuurlijk een grapje, maar er valt echt wel wat te kiezen!

Nijmos
Pim Todcock
Welke namen precies zullen idd aan het budget liggen. Ciccone, Carapaz en naast Ving drie keer meer...

Als de prijzen goed gemaakt zijn, valt er voor een hoop renners weer wat te zeggen. Ayuso en Almeida lijken me zelfs al niet evident.

hajeje
Nijmos
Als de prijzen goed gemaakt zijn, valt er voor een hoop renners weer wat te zeggen. Ayuso en Almeida...

Dat lijkt mij ook. En Almeida ligt toch slecht binnen UAE? Die gaat vast naar Movistar, waar hij Mas als meesterknecht krijgt.

Bode80

Dit lijken de voorlopige prijzen:

https://cycling.scorito.com/cyclingmanager/v1.0/eventriderenriched/288

Nijmos
hajeje
Dat lijkt mij ook. En Almeida ligt toch slecht binnen UAE? Die gaat vast naar Movistar, waar hij Mas...

Je bedoelt ayuso juist, denk ik?

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.