Ik was met t opstellen ook wat zoekende. Maar ik vrees dat we het vandaag even moeten doen zonder die functie. Volgens mij hebben wat creabea de scores doorgevoerd waardoor niet alle lijstjes gebruikt kunnen worden. Vanaf morgen zal t allemaal weer werken ga ik vanuit (mits er niet weer geneutraliseerd wordt...)
Te zwaar voor Mads. Misschien dat ie het probeert, maar houdt het gewoon niet vol. Percentages aan het begin en einde van 12%. Als je hem meeneemt dan doe je het voor de truipunten en hooguit plek 15 tm 20. Ik stel hem vrijwel zeker niet op.
Op dit moment heb ik Pidcock als captain. Rijdt wel zo enorm sterk en heeft frustraties t.o.v. gisteren, maar vrijwel al mijn keuzes pakken verkeerd uit deze vreselijke Vuelta, dus niet slim om mijn wiel te pakken. Gisteren overigens wel Pidcock als captain, maar daar hebben de usefulidiots een stokje voor gestoken.
hahah. zit met hetzelfde hoor...
Echter kan me niet voorstellen dat de klassementrenners ervoor gaan. Ook een pidcock niet...Die zit geisoleerd na de laatste klim, kan hij toch echt niet alles controleren...Verder geeft hij ook aan dat hij "saai" moet koersen..enfin, het is ook wat ik hoop natuurlijk met het volgende team:
Castrillo, Soler, Vine, Ayuso, Fortunato....verder Vingegaard, Almeida, Pidcock en Ciccione..
Op de bank Bernal, Tulett (al was hij gisteren echt heel goed), frigo....
Nog even bedenken of Castrillo/Soler/Vine captain wordt. Iemand een idee? Zelf denk ik aan Castrillo want die verwacht ik er sowieso bij...UAE is wat onzekerder..
UAE jongens zijn vermoed ik allemaal sterker dan Castrillo, maar idd... wie gaat er mee (mogen) zitten
Als ik een UAE zou kiezen is het Vine (al heb ik die zelf niet). Maar kans dat Castrillo meezit is minstens net zo groot
Als cap een GC man kan natuurlijk ook als safe bet
Zit met hetzelfde dilemma. De scenario's zijn legio wat betreft Vine. Ik zit nu op het spoor: Vine gaat in de vlucht zitten omdat deze bergpunten 'makkelijker' zijn op te halen dan morgen. Als Soler ook mee mag en piept, zal Vine daarna rijden (of linkeballen) om Soler de overwinning te gunnen. Dan bolt ie misschien uit maar blijft ie voor het peloton, is mijn gok.
Heb geen glazen bol, maar ga voor Vine cap op deze redenatie. Maar een startinterview kan dit nog omver kegelen, uiteraard.
Ergens heb ik het vermoeden dat ze niet eens gaan springen..groep van 30 in slagorde over de finish (misschien sprintje van een Cofidis/astana/picknick renner voor de punten).
dit allemaal achter een vluchtgroep van een man of 10
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.