Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 79 ... 83 84
Groetemeule

Iemand die weet wat er met O'Connor aan de hand is? Moest gisteren vroeg lossen. Maar kan ook zijn dat ie bewust liet lopen, aangezien hij een goed AK toch al kon vergeten en zich nu focust op ritten. Anyways, ik stel hem op vandaag!

Villa

Worden klassementen nog bijgewerkt op scorito? Zie alleen de top 5 zonder noteringen bij elk klassement.

zou met opstellen ook wel makkelijk zijn.

Pads Medersen
Dakota
Bij mij staan Pedersen en Fortunato er ook in ten kosten van Bernal en Gall.

Hier precies dezelfde keuze 

Dakota
Groetemeule
Iemand die weet wat er met O'Connor aan de hand is? Moest gisteren vroeg lossen. Maar kan ook zijn d...

Ik stel hem ook op!

Ottieman

Bij mij kopiëren plakken van gisteren! Fortunato?? Bij mij 2 punten behaald🤣 Gaan de kenners voor de vlucht hij staat wel kort nog! Denk dat hij zich vandaag laat afzakken om morgen all in te gaan op de mythische berg!

Jommelb

Fortunato staat op 20 minuten, dat zou ik niet 'kort' noemen😅

Zolderman
Ottieman
Bij mij kopiëren plakken van gisteren! Fortunato?? Bij mij 2 punten behaald🤣 Gaan de kenners voor d...

Zou eens goed kijken op welke tijd hij gister is binnengekomen! (Klik)

Ottieman
Zolderman
Zou eens goed kijken op welke tijd hij gister is binnengekomen! (Klik)

Hahaha Oeps Ja dan gaat ie mee🤣

Ragnar Lolbroek

Met de Angliru in het achterhoofd gaan we voor de vlucht.

Castrillo (c)

Ayuso, Soler, Fortunato, Pedersen.

Wat Ak: Ving, Almeida, Ciccone, Gall. 

Bank: Bernal, Tiberi, Tulett, Bisiaux(wie?) , sprinters.

Ottieman

Voelt ook niet goed om Pedersen er af te laten ten faveure van Fortunato😅

TimTornTeut

Denken jullie dat Pedersen dit aankan, of gaat ie gewoon proberen de sprint te halen en dan uitzakken? Die laatste klim is wel echt zwaar

CyclingDonkey
Villa
Worden klassementen nog bijgewerkt op scorito? Zie alleen de top 5 zonder noteringen bij elk klassem...

Ik was met t opstellen ook wat zoekende. Maar ik vrees dat we het vandaag even moeten doen zonder die functie. Volgens mij hebben wat creabea de scores doorgevoerd waardoor niet alle lijstjes gebruikt kunnen worden. Vanaf morgen zal t allemaal weer werken ga ik vanuit (mits er niet weer geneutraliseerd wordt...)

Ottieman

Vingegaard - Almeida Ayuso - Kelderman Fortunato Vine Pellizari Pedersen  Ciccone! Cap vine! Die 8 punten van Visma renners is wel lekker maar je kunt er 42 voor terug krijgen met overwinning Fortunato dus hij gaat er op! Bedankt voor het advies heren/Dames:)

CyclingDonkey
Ottieman
Bij mij kopiëren plakken van gisteren! Fortunato?? Bij mij 2 punten behaald🤣 Gaan de kenners voor d...

Fortunato heeft gisteren laten lopen. Staat nu op 21 min

Ottieman
CyclingDonkey
Fortunato heeft gisteren laten lopen. Staat nu op 21 min

Hartelijk dank! 

NOAD1912
TimTornTeut
Denken jullie dat Pedersen dit aankan, of gaat ie gewoon proberen de sprint te halen en dan uitzakke...

Te zwaar voor Mads. Misschien dat ie het probeert, maar houdt het gewoon niet vol. Percentages aan het begin en einde van 12%. Als je hem meeneemt dan doe je het voor de truipunten en hooguit plek 15 tm 20. Ik stel hem vrijwel zeker niet op.

Op dit moment heb ik Pidcock als captain. Rijdt wel zo enorm sterk en heeft frustraties t.o.v. gisteren, maar vrijwel al mijn keuzes pakken verkeerd uit deze vreselijke Vuelta, dus niet slim om mijn wiel te pakken. Gisteren overigens wel Pidcock als captain, maar daar hebben de usefulidiots een stokje voor gestoken. 

Villa

Fortunato, Soler, Vine, O'Connor, Ayuso en dan voor klassement ving, ciccone, pellizazi en Pidcock. 

Voelt toch niet helemaal goed zo aanvallend maar de dood of de gladiolen :)

Nicov11
NOAD1912
Te zwaar voor Mads. Misschien dat ie het probeert, maar houdt het gewoon niet vol. Percentages aan h...

Zal Pidcock niet een beetje zn benen sparen voor morgen? Lijkt mij vooral voor hem morgen een zware dag, tov zijn podium concurrenten.

Vergane Glorie
Villa
Fortunato, Soler, Vine, O'Connor, Ayuso en dan voor klassement ving, ciccone, pellizazi en Pidcock. ...

hahah. zit met hetzelfde hoor... 

Echter kan me niet voorstellen dat de klassementrenners ervoor gaan. Ook een pidcock niet...Die zit geisoleerd na de laatste klim, kan hij toch echt niet alles controleren...Verder geeft hij ook aan dat hij "saai" moet koersen..enfin, het is ook wat ik hoop natuurlijk met het volgende team:

Castrillo, Soler, Vine, Ayuso, Fortunato....verder Vingegaard, Almeida, Pidcock en Ciccione..

Op de bank Bernal, Tulett (al was hij gisteren echt heel goed), frigo....

Nog even bedenken of Castrillo/Soler/Vine captain wordt. Iemand een idee? Zelf denk ik aan Castrillo want die verwacht ik er sowieso bij...UAE is wat onzekerder..

CyclingDonkey
Vergane Glorie
hahah. zit met hetzelfde hoor...    Echter kan me niet voorstellen dat de klassementrenners ervoor g...

UAE jongens zijn vermoed ik allemaal sterker dan Castrillo, maar idd... wie gaat er mee (mogen) zitten

Als ik een UAE zou kiezen is het Vine (al heb ik die zelf niet). Maar kans dat Castrillo meezit is minstens net zo groot 

Als cap een GC man kan natuurlijk ook als safe bet

Lexhaak

Risico van Vine is dat hij mogelijk laat lopen als de ploeg aangeeft dat het voor Soler is deze etappe? Hoe kijken jullie hiernaar. Vine liet eerder al lopen bij winst ayuso. Wie is de veiligste cap?

martijncr
Lexhaak
Risico van Vine is dat hij mogelijk laat lopen als de ploeg aangeeft dat het voor Soler is deze etap...

Zit met hetzelfde dilemma. De scenario's zijn legio wat betreft Vine. Ik zit nu op het spoor: Vine gaat in de vlucht zitten omdat deze bergpunten 'makkelijker' zijn op te halen dan morgen. Als Soler ook mee mag en piept, zal Vine daarna rijden (of linkeballen) om Soler de overwinning te gunnen. Dan bolt ie misschien uit maar blijft ie voor het peloton, is mijn gok. 

Heb geen glazen bol, maar ga voor Vine cap op deze redenatie. Maar een startinterview kan dit nog omver kegelen, uiteraard. 

Canyon72

Wie als ak-man kiezen bij deze vlakke aankomst? Pidcock lijkt me snelste.

Vergane Glorie
Canyon72
Wie als ak-man kiezen bij deze vlakke aankomst? Pidcock lijkt me snelste.

Ergens heb ik het vermoeden dat ze niet eens gaan springen..groep van 30 in slagorde over de finish (misschien sprintje van een Cofidis/astana/picknick renner voor de punten).

dit allemaal achter een vluchtgroep van een man of 10

Hidde98

Ik vermoed Pedersen mee, pakt de tussensprint, rijdt zo hard mogelijk naar boven als ze een minuut of 6 hebben, komt als 11e achter de kopgroep, voor het peloton binnen en pakt daar ook nog 6pt voor de puntentrui

1 2 ... 79 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.