Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 78 ... 83 84
nasibal
master-pieter
@Ragnar ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in de vriendin van Remco. Ook niet in wat Johan Derkse...

Het feit dat je niet kan reageren onder een heel specifiek nieuwsbericht lijkt je aardig te raken. Lees je eigen reacties eens terug en probeer dan via een helicopterview te bedenken of jij op dit moment door iemand anders gezien gaat worden als iemand die een genuanceerde reactie aan de juiste discussie kan toevoegen.

Zoals jij zullen er velen op dit moment instaan en dat is oké. Maar zet die in volledige anonimiteit bij elkaar in een reactiesegment en het gaat in no time mis. Dit risico wil men niet lopen en hóeven ze ook helemaal niet te lopen. Dat is niet de rol van Wielerflits. 

CyclingDonkey
Ben Nihilisty
Ik snap Scorito al met al ook wel: de makkelijkste route is gewoon áltijd volgen wat de organisatie...

De volgorde is volgens mij niet geregistreerd, enkel de tijdverschillen. Dat is wel een detail die voor scorito noodzakelijk is 

master-pieter

Dus we moeten altijd maar genuanceerd blijven? Altijd correct zijn? 

Nee het raakt me niet dat ik niet op vandaag kan reageren. Het raakt me wel dat zodra een onderwerp over politiek gaat dat er dan wordt bepaald dat er niet op gereageerd mag worden. Dat is toch simpelweg censuur? Iets wat niet in een democratie thuis hoort maar wat je steeds vaker ziet. Dat jij daar geen gevoel bij hebt en daar helemaal oké mee bent is je goed recht. Net zo zeer mijn goed recht dat ik op mijn manier laat weten dat ik daar niet blij mee ben, niet genuanceerd ;)

Scratzz

Logisch dat Scorito voor deze oplossing heeft gekozen. Maar het is wel erg jammer voor mijn Pidcock captain + goed team ernaast. 

DennisdeMenniss
nasibal
Bij TC dan ook maar gewoon 4x Ajax en Gloukh de band 😜

Al moet ik 20 mil op het bankkie laten staan... 

PeterPaprika
nasibal
Jongens, wat doen we morgen. 9 x truipunten, gewoon voor de zekerheid? :D

Ja en preventief Riccitello en Frigo maar op de bank houden, voor het geval dat.

Ottieman

Denk dat alles zo blijft en deze etappe is bevroren!

Ben Nihilisty
CyclingDonkey
De volgorde is volgens mij niet geregistreerd, enkel de tijdverschillen. Dat is wel een detail die v...

Ja precies, en logisch dat ze daar aan vasthouden. Maar de renners zijn natuurlijk wel in een bepaalde volgorde over het eindpunt gekomen, dat ook wel is vastgelegd (zie bijvoorbeeld pcs). Eén van de mogelijke oplossingen is om dat als daguitslag voor Scorito te hanteren. Maar goed, genoeg haken en ogen die aan dat scenario vastzitten! 

ThiasPinarello

Er is een score, dus allemaal even verversen. 

Dynasty

Met Vingegaard, Ciccone, Almeida, Pidcock, Bernal, Gall, Pellizzari, Soler en Ayuso was dit een mooi moment om wat te stijgen, maar helaas.

Pads Medersen
Ben Nihilisty
Ja precies, en logisch dat ze daar aan vasthouden. Maar de renners zijn natuurlijk wel in een bepaal...

Dit dus. Dat is imo het eerlijkst... top 20 volgorde aanhouden van het over de 3km streep komen en je hebt je uitslag.

nasibal
Pads Medersen
Dit dus. Dat is imo het eerlijkst... top 20 volgorde aanhouden van het over de 3km streep komen en j...

.

Laatst gewijzigd
Niliz

Maar weer terug naar de koers dan? Fortunato laten lopen vandaag om morgen lekker in de vlucht te kunnen? Of is die ziek, en wat was er nou met landa aan de hand?

nasibal
Niliz
Maar weer terug naar de koers dan? Fortunato laten lopen vandaag om morgen lekker in de vlucht te ku...

Landa was bizar ja. Fortunato lijkt inderdaad wel redelijk bewust in de remmen geknepen te hebben. Zat er nog lang bij, maar verloor vervolgens een half jaar. 

Persoonlijk denk ik dat hij vooral de etappe naar de angliru omcirkeld heeft. 

OneTrickPony

Wat mij redelijk zou lijken, Scoritotechnisch gezien, is het volgende: 

Vingegaard + Pidcock allebei (50+44)/2 punten
Groepje Hindley allemaal (40+36+32+30)/4 punten
Groepje Bernal (28+26+24+22)/4
Traeen 20
etc.

Geen perfecte oplossing, maar alleszins redelijk.

(en niet in mijn voordeel, vermoed ik. Ik preek hier niet voor eigen parochie)

Ted de la course

Aantal jaar geleden werd er in de tour toch ook eens een etappe geneutraliseerd, vanwege noodweer, waardoor de weg weggeslagen was. Uitslag werd toen bovenop een col vastgesteld. Dacht dat Scorito toen wel gewoon punten toekende maar weet dat niet meer zeker? Was Bernal dacht ik die de etappe won.

nasibal
Ted de la course
Aantal jaar geleden werd er in de tour toch ook eens een etappe geneutraliseerd, vanwege noodweer, w...

Toen werd er wel officieel een uitslag vastgesteld door de organisatie geloof ik. Niet alleen een tijdwaarneming. 

ditisdavid
Ted de la course
Aantal jaar geleden werd er in de tour toch ook eens een etappe geneutraliseerd, vanwege noodweer, w...

Nee, toen werden ook enkel truipunten toegekend.

Nicov11

Ik weet niet naar wie mijn laatste plekje vandaag gaat... Tips zijn welkom!

Tiberi? Die gaat pas volgende week van start.

Bernal? Saaie 15-18 notering?

Fortunato? Die spaart misschien zijn benen voor morgen?

Bisiaux? Wie? Nog niks van gezien.

Of gaan we voor teampunten en kies ik voor Bagioli of Tulett?

Ik weet het niet deze keer. Ben benieuwd naar jullie gedachten!

Gids05

Ik twijfel juist om pedersen erin te zetten staat ook hoog bij de bookies en zie ik zeker meegaan in de vlucht .  Keuzes keuzes ik laat bernal er denk ik ook uit fortunato durf ik niet op de bank te zetten ,ik denk dat het vandaag een vlucht word .

Nicov11
Gids05
Ik twijfel juist om pedersen erin te zetten staat ook hoog bij de bookies en zie ik zeker meegaan in...

Houdt Pedersen niet op met trappen na de sprint? Of kunnen ze nog punten bij de finish verdienen?

Lexhaak

Wachten op de angliru waar de kans groot is dat vingegaard de rit wint is toch best een groot risico voor vluchters? Buitrago heeft wel aangegeven de angliru etappe te hebben omcirkeld, fortunato ook? Mijn voorkeur gaat nu uit naar fortunato vandaag opstellen , buitrago heeft gister al wat energie er tegenaan gegooid.

Ottieman

84 punten😱👀

Dakota
Gids05
Ik twijfel juist om pedersen erin te zetten staat ook hoog bij de bookies en zie ik zeker meegaan in...

Bij mij staan Pedersen en Fortunato er ook in ten kosten van Bernal en Gall.

ProScoritoManager

Zie nu net pas de uiteindelijke volgorde waarin de heren renners gisteren zijn binnen gereden. Nadat ik gister las dat Vinnie wilde winnen voor z'n zoontje was mijn laatste wissel bernal erin voor vine. Dat maakt het debacle van gister nog een klein beetje extra zuur. Sowieso zou het een mooie dag zijn geweest met 7 man in de top10. Maar ondanks dat volg ik wel de lijn-nasibal: als er geen officiële rituitslag dan kan Scorito daar ook geen punten voor uitdelen. 

Vandaag inzetten op Dunbar (die zich gister gelukkig eens liet zien) en Fortunato als vluchters. 

1 2 ... 78 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.