Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 77 ... 83 84
Zadelpen

Oh... huh. Hij zat er bij pro cycling stats niet bij. Zag hem zelf ook niet meer, alhoewel het amper te volgen was. Maar ok.... ik ga hem nog even zoeken. 👍

DennisdeMenniss

Wat een mooie dag uitslag had moeten zijn... wordt door wapperende vlaggetjes weggewuifd. Hulde aan deze mensen die hun standpunt wel duidelijk hebben gemaakt. Nu snel weer de bus in en rechtsomkeert naar huis.. de belastingdienst staat weer met een zak geld op de stoep.

Canyon72
nasibal
Er wordt niets genegeerd, er IS simpelweg geen officiele uitslag. Die is niet opgesteld door de orga...

Ik snap het wel, maar diegenen die vandaag kozen voor de team- en truipunten zijn bevoordeeld ten opzichte van diegenen die specifieke keuzes gemaakt hebben. En zeg dit niet omdat ik bijnde laatste groep ben, want zal ook redelijk veel punten halen, lijkt me gewoon niet correct. Ik zou gewoon de rit annuleren.

CyclingDonkey
ditisdavid
Het is in elk geval een stuk eerlijker dan toen bij die ene rit in 2023 de tijden op 2 kilometer van...

Haha, ja daar dacht ik dus ook. Kwam bij mij toen toevallig heel goed uit, maar die was wel echt suf

Nou lag toen wel de keuze bij de organisatie en niet bij scorito. Toen was er namelijk wel een daguitslag (dus wel een top10), maar werd er geen tijdverschil opgenomen (dus geen animo om nog door te rijden als de kans voor de dagzege weg was). Het was ook nog eens bergop, dus sommige gingen ineens "wandelend" omhoog

Edit. En scorito nam dat dus over, net zoals vandaag. Maar met een dramatisch ander effect (voor de meeste onder ons). Ik kreeg toen bijna 100pnt bonus met aanvallers die er andere nooit bij hadden gezeten :) 

Laatst gewijzigd
Canyon72
Canyon72
Ik snap het wel, maar diegenen die vandaag kozen voor de team- en truipunten zijn bevoordeeld ten op...

Maar er zijn momenteel ergere dingen in de wereld dan dit 😟

DennisdeMenniss
Zadelpen
Oh... huh. Hij zat er bij pro cycling stats niet bij. Zag hem zelf ook niet meer, alhoewel het amper...

Voor wat het waard is.. kwam volgens mij als 5e over de streep achter Vingegaard, Pidcock, Hindley en Almeida. Tevens zat ook Jorgensson in dat groepje.

nasibal
Canyon72
Ik snap het wel, maar diegenen die vandaag kozen voor de team- en truipunten zijn bevoordeeld ten op...

Maar wat je hier dus eigenlijk stelt is dat iets negeren en/of iets fabriceren correcter zou zijn dan de daadwerklijke realiteit volgen. Met als onderbouwing dat dat minder zuur is voor een deel van de spelers. 

Dat je die keuze fijner had gevonden kan, maar dat je het bestempelt als 'correcter' kan ik gewoon niet zo goed bij ;)

Laatst gewijzigd
Kenny van H.
Canyon72
Het negeren van de top 20 in de uitslag lijkt me terecht omdat er niet echt een duidelijke aankomst...

Vandaar ook mijn punt. Hier heb ik expres Bernal en Gall opgesteld ten faveure van bijvoorbeeld Ayuso en Pedersen. Dat pakt nu bijzonder slecht uit. Ach ja, onmogelijk om iedereen tevreden te houden natuurlijk.

Benieuwd of er de komende dagen überhaupt geracet gaat worden. 

CyclingDonkey

Goed.. morgen weer een dag!

Wat gaat t worden? Goeie kans voor aanvallers? Of zou Ving zou kadootje voor zijn kiddo nog op willen halen en/of Pidcock een revanche willen?? Mooie kans voor hem ook weer..

Zadelpen

Ah, ok. Thanks Dennis. 

master-pieter

Ik word er zo geïrriteerd van dat WielerFlits nu blijkbaar ook al meedoet aan censuur en je niet kan reageren op nieuwsberichten over de etappe. Blijkbaar vinden organisaties als WielerFlits ons kleine kinderen en mogen we niet reageren als een onderwerp politiek beladen is. 

Hidde98
Sjonge Jonge
Alleen de klassementpunten (top 5 klassementen en teamgenoten van leiders in een klassement). Geen p...

Dan is het meest eerlijke om vandaag niks uit te delen! Want mensen die dus geen 9 man hadden en de sprinters als opvulling hebben opgesteld hebben hier nu "voordeel" van. (Snap dat is een hele kleine groep maar denk trek dan een lijn)

Canyon72
nasibal
Maar wat je hier dus eigenlijk stelt is dat iets negeren en/of iets fabriceren correcter zou zijn da...

Vind dit inderdaad correct: stel dat een renner vandaag in de top 20 geeindigd was  en dus normaal punten had gekregen, krijgt nu dus niks, maar een renner van Visma die laatste eindigt krijgt wel zijn teampunten. Dit is niet fair vind ik. Dus vind ik het maar correct dat die ook niet toebedeeld worden.

nasibal
master-pieter
Ik word er zo geïrriteerd van dat WielerFlits nu blijkbaar ook al meedoet aan censuur en je niet kan...

Denk dat dit verpest is door de horde aan kleine kinderen die er elke keer wel weer op zitten te azen. Jammer inderdaad voor hen die er wel normaal op willen reageren. Aan de andere kant is een wielersite misschien ook wel niet de plek daarvoor :)

nasibal

Jongens, wat doen we morgen. 9 x truipunten, gewoon voor de zekerheid? :D

Canyon72
Kenny van H.
Vandaar ook mijn punt. Hier heb ik expres Bernal en Gall opgesteld ten faveure van bijvoorbeeld Ayus...

Inderdaad 

CyclingDonkey
nasibal

Ik ga er serieus wel rekening mee houden denk ik :)

Elk punt telt bij scoroto 😅

DennisdeMenniss
nasibal

Yep, morgen 9x Israël Premier Tech en Kogut als cap

Zadelpen

Morgen komt mijn kapitein Castrillo weer in beeld. Die wordt dan 2de achter de uae-er van de dag. En dat levert ons een vracht aan punten op.

Bring it on!

Ragnar Lolbroek
master-pieter
Ik word er zo geïrriteerd van dat WielerFlits nu blijkbaar ook al meedoet aan censuur en je niet kan...

Er wordt dan ook wel eens "beladen" gereageerd. Zoals bij artikels over spiritualiteit van Remco of andere artikels waarin Oumi vermeld wordt.🤷‍♂️

Kenny van H.

Lijkt me wel een mooie aankomst voor Biermans, mits hij de Collada de Brenes overleeft natuurlijk ;)

Ben Nihilisty

Ik snap Scorito al met al ook wel: de makkelijkste route is gewoon áltijd volgen wat de organisatie doet. Case by case kan het best zo zijn dat iets anders eerlijker is - kan me zoals nu best vinden in de kritiek dat je toch wat oneerlijk voordeel haalt uit bijvoorbeeld het opstellen van Pedersen ten faveure van een Gall of Bernal. Het is ook best verdedigbaar dat je als Scorito zou zeggen: voor (de integriteit van) het spelbelang, beoordelen wij bij calamiteiten per casus wat we daarmee aan moeten - en dan was je nu wellicht uitgekomen op het helemaal schrappen van de etappe. Of toch op te top-20 aanhouden? Want die waren immers gewoon in volgorde over de finish gekomen, en hebben hun best wel gedaan om zo hoog mogelijk te finishen. Of volgen we toch de organisatie? En wie bepaalt dat? Dat soort vragen leveren gewoon veel te veel gedoe op in vergelijking met de rode draad: we volgen áltijd de organisatie, óók als dat speltechnisch wat complicaties en/of oneerlijkheden met zich meebrengt. 

Wat ik overigens minder snap van Scorito, is dat blijkbaar één of andere beunhaas in zo'n liveverslag een beetje zijn eigen blik op het protest uiteen gaat zetten. Die berichten hebben ze ondertussen toch ook maar verwijderd zie ik - da's dan wel weer verstandig: gewoon politieke neutraliteit waarborgen als platform.

nasibal
DennisdeMenniss
Yep, morgen 9x Israël Premier Tech en Kogut als cap

Bij TC dan ook maar gewoon 4x Ajax en Gloukh de band 😜

master-pieter

@Ragnar ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in de vriendin van Remco. Ook niet in wat Johan Derksen vind van Roxanne. Dat onder dat soort nieuws op bepaalde wijze wordt gereageerd hebben ze zelf in de hand (is dom om de story of privé uit te hangen als je ook serieus sport wil verslaggeven). Het protest van vandaag is direct van invloed op de etappe dus in mijn ogen wel relevanter dan de vriendin van Remco en ook waard om daarover te discussiëren. Dat er kinderachtige types zijn moet je of op de koop toenemen of ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen reageren als het echt te ver gaat. Ik zal dus uiteindelijk ook wel willen weten waarom we niet meer kunnen reageren op vandaag en als er een onzinreactue komt met dat het te politiek beladen is dan neem ik de redacteuren niet meer serieus hier (werd ook al minder door die clickbaits en belachelijke podcasts)

kevinraar

balen had pidcock als caiptain 

1 2 ... 77 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.