Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 75 ... 78 79
Toro Rojo

Met dit soort protest acties ondermijnen demonstranten naar mijn gevoel het draagvlak voor hun zaak, welke zaak dan ook. Hopelijk gaat het morgen terug over de koers. 

Erik Verhoef

hier ook

gecensureerd

Valvuillerdemoz

Maar wat is er dan gebeurd behalve mensen met Palestijnse vlaggen? Je kunt als organisatie toch wel zorgen dat er dan nog gefinisht kan worden? Staan wel vaker mensen met vlaggen bij de finish. Wat er aan beelden te zien was, stond vooral de politie bij de finish in de weg. Maar misschien zijn er meer incidenten geweest.

Maar m.i: of je finisht gewoon terwijl er wat demonstranten staan of je haalt de mensen weg die daar voor gevaar zorgen. En dan finish je dus ook alsnog. 

Edit: Vingegaard zegt net in het interview na de race dat de demonstranten al eerder hebben geprobeerd om de renners te blokkeren. Dat is andere koek, natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

niemand is pro dit overdreven optreden van dat land

maar wielerflits moet wel begrijpen dat wij ff willen afreageren; niemand hier zal voor het optreden van Israel zijn

slecht optreden van spaanse politie

TheCoon
Valvuillerdemoz
Maar wat is er dan gebeurd behalve mensen met Palestijnse vlaggen? Je kunt als organisatie toch wel...

Stond blijkbaar ook nog een bus op de weg ergens voor de finish die de boel probeerde te blokkeren. 

nasibal
Valvuillerdemoz
Maar wat is er dan gebeurd behalve mensen met Palestijnse vlaggen? Je kunt als organisatie toch wel...

Je kan geen mensen weghalen omdat ze achter een hek met een vlag staan te zwaaien. Je kan óók geen risico nemen dat ze opeens over dat hek heen komen. 

Dus hoe vervelend ook, dit was nu helaas de enige oplossing. 

valowitz

Ben benieuwd hoe de etappe morgen gaat verlopen? Weer protesten en weer geen finish? 

JW van Putten

Wielerflits DDR praktijken hahaha! 

JW van Putten

Ik had oprecht 1 van de hoogste scores van het spel spel gehad vandaag maar ben zeker niet boos op deze mensen. Israë moet gewoon kappen hiermee 

Erik Verhoef

geen uitslag?????

kom op scorito

ik heb pidcock 

kan dus nu fluiten naar bekertje

heb wel betaald

nasibal
JW van Putten
Wielerflits DDR praktijken hahaha! 

Wielerflits heeft een automatisch filter dat reageert op specifieke woorden en woordcombinaties.

Als het goed is weet je dat ook, want er wordt automatisch een mail verzonden als dit spamfilter je reactie niet doorlaat. 

Je bent dus stemming aan het maken nu. 

Laatst gewijzigd
valowitz

Verwacht iemand dat we nog punten krijgen vandaag of slaan we deze etappe over en is het nul punten voor iedereen? 

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Dat spamfilter is wel heel irritant hoor nasi. De doodsteek van het zadelpennen. Gaat helemaal nergens over wat er allemaal geblokkeerd wordt.

Pads Medersen

Waarom geen punten toekennen? Ik had oprecht een mega goede score gehad vandaag... pidcock als captain was waarschijnlijk goed uitgepakt ook

CyclingDonkey
valowitz
Verwacht iemand dat we nog punten krijgen vandaag of slaan we deze etappe over en is het nul punten...

In t verleden beschouwde ze de nieuwe finish als finish. Maar dan hebben ze wel doorkomst volgordes nodig. Ben benieuwd of ze die gaan hebben.. 

Ben dus ook heel nieuwsgierig hoe dit scorito wise opgelost gaat worden. 

Mister_Roan

Er is al meer bekend over de punten:

Geen top 20. Wel klassementspunten en andere punten op basis van de truien.

Pietjan
JW van Putten
Ik had oprecht 1 van de hoogste scores van het spel spel gehad vandaag maar ben zeker niet boos op d...

Met wat? Met zichzelf verdedigen. Je mag ook niks meer tegenwoordig. 

Sjonge Jonge
valowitz
Verwacht iemand dat we nog punten krijgen vandaag of slaan we deze etappe over en is het nul punten...

Alleen de klassementpunten (top 5 klassementen en teamgenoten van leiders in een klassement). Geen punten voor etappe. 

Erik Verhoef

oeps

spamfilter is ook ingesteld op namen?

CyclingDonkey
Zadelpen
Dat spamfilter is wel heel irritant hoor nasi. De doodsteek van het zadelpennen. Gaat helemaal nerge...

Ik wou bijna vragen, geef eens wat voorbeelden.. maar dat zal wel niet lukken 🤔😂

Bij mij is nog nooit iets geblokkeerd (bij deze heb ik dit statement ook afgeklopt;)

Erik Verhoef

'Bamischijf"'beschermde naam????

Ottieman

Bamischijfjes

CyclingDonkey
Pietjan
Met wat? Met zichzelf verdedigen. Je mag ook niks meer tegenwoordig. 

Ik hoor dit wel vaker.. maar ik heb juist het idee dat iedereen veel meer mag tegenwoordig. Maar misschien ben ik oud aan t worden :)

Erik Verhoef

mee eens Zadelpen

nasibal
Zadelpen
Dat spamfilter is wel heel irritant hoor nasi. De doodsteek van het zadelpennen. Gaat helemaal nerge...

Eens hoor. Ik vind ook dat dat filter veel te scherp staat. 

1 2 ... 75 ... 78 79

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.