Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 74 ... 83 84
bdebouwer

Wat is jullie reden om een fortunato op te stellen in plaats van een bernal?

Ottieman

Ok Vingegaard wil de etappe winnen voor zijn zoontje! Bagioli out Pedersen in!

ProScoritoManager

Oeh Vinnie z'n zoontje is jarig vandaag en hij wilt graag voor hem winnen. Dat maakt de boel toch wel een stuk duidelijker qua opstellen.

kontador

tullet in pedersen out bedoel je

ThiasPinarello
Ottieman
Ok Vingegaard wil de etappe winnen voor zijn zoontje! Bagioli out Pedersen in!

Met nog 2 minuten tot de deadline gewisseld en cap veranderd. Ik hoop maar dat je gelijk hebt. 😬

NOAD1912

Lees het gvd net 2 minuten te laat, scheelt zomaar 74 punten, want Jonas gaat gewoon winnen natuurlijk. Gauw naar de goksites.

Ottieman
ThiasPinarello
Met nog 2 minuten tot de deadline gewisseld en cap veranderd. Ik hoop maar dat je gelijk hebt. 😬

Zeker! Dit is voor Vinnie;)

NOAD1912
Ottieman
Zeker! Dit is voor Vinnie;)

Als dat zo is dan mis ik de puntjes, maar ben ik wel €200 rijker. Tip jongens bij Toto staat ie nu nog op €4,25

Ottieman

Qua vuelta gaat het opzich best goed vanaf gisteren qua opstellen:) Maar nog blijft het een loterij! Nu Pedersen in de vlucht die gaat die man wat bij hem is vaarwel zeggen of hij rijd vol door en rijd top 20 op het einde 😁

Bagioli verwacht ik nu net niet meer Ciconne gaat niet meer met Vingegaard mee werd net gezegd bij Eurosport!

Dat betekend dat Ciconne eigen tempo gaat rijden met eventueel dan wel Bagioli dus eigen punten Bagioli zijn zeker mogelijk straks! 

Its all in the game!

Hier zei iemand als je op 60% staat kun je nog stijgen met een beetje fatsoenlijk ak team die gedachten hou ik vast sta op 59,5🤣

Ottieman

Pedersen mag gaan de rest wordt tegen gehouden!

Ottieman

Max 3 min voor Pedersen vandaag en dan gaat hij twijfelen om door te rijden! Visma twijfelt en Pedersen wint de etappe vandaag na een lange solo! #Dreamon!

Sem Hendrix
NOAD1912
Als dat zo is dan mis ik de puntjes, maar ben ik wel €200 rijker. Tip jongens bij Toto staat ie nu n...

Impulsief! Hij zou dan iedereen moeten lossen op een van de laatste twee klimmen, want hij kan Pidcock of Ciccone normaal gesproken niet in een sprint verslaan.

Nijmos
Sem Hendrix
Impulsief! Hij zou dan iedereen moeten lossen op een van de laatste twee klimmen, want hij kan Pidco...

Met een percentage van 9% gemiddeld rijdt hij ciccone en pidcock aan gort op die laatste klim

NOAD1912
Sem Hendrix
Impulsief! Hij zou dan iedereen moeten lossen op een van de laatste twee klimmen, want hij kan Pidco...

Ach die paar centen, baal juist van het net missen van de Scorito deadline. Dit kan hooguit die pijn verzachten ;)

Visma rijdt er wel keihard voor. Een beetje vreemd dat ze het drietal niet even in ere op 1 à 1,5 minuut hebben gelaten tot 50 km voor het einde of zo.   

pirazzi

Er komt geen rit winnaar vandaag, dus het maakt weinig uit wie je als captain had. Oorzaak is verstoring van pro Palestijnse demonstranten.

bdebouwer

Wat doen ze dan met de punten?

Ottieman

Is gewoon vaste 20 op de top punten verwacht ik!

Dus dan zou Vingegaard in het voordeel zijn qua cap als die eerste boven is! Schade voor Pidcock dan waarschijnlijk we gaan het zien 🥳

Joep

Ik heb Pidcock als Captain dus hopelijk krijg ik gewoon punten voor de eerste 20. 

de Bruyn

Treurig dat het zo moet, maar hier kon je op wachten met die massa's demonstranten die je de laatste dagen al zag. Ik verwacht overigens dat dit niet de laatste keer is deze ronde...

Mister_Roan

Hopelijk geen punten deze etappe, wat is dit jammer zeg

JW van Putten

Hahaha eindelijk de goede opstelling en captain en dan komt er geen uitslag.

mijn Vuelta/Giro vloek gaat door

bdebouwer

Geen punten zou niet terecht zijn. Zijn er toch gewoon 20 bij de eerste 20 gefinnished

NOAD1912

Wat een fiasco dit. Erger me al de hele Vuelta aan de vlaggen overal en nu dit, vreselijk. Het zal ze alleen maar sterken om de komende etappes hetzelfde te doen.

JW van Putten

@wielerflits: mijn laatste bericht bewust verwijderd?

bdebouwer

zelfde hier hoor

1 2 ... 74 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.