Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 73 ... 78 79
Nijmos

Iemand die weet of Buitrago nog een beetje in orde is?

Hidde98
Nijmos
Iemand die weet of Buitrago nog een beetje in orde is?

Volgens mij in teambelang gereden, verder rustig aan gedaan, dus dat is een interessante pick voor vandaag met de punch

Hidde98

Maar men acht Pedersen kansloos of kan die mee in de kopgroep? Vooral even gericht denkt men dat die over Alto del Vivero heen komt m.b.t de tussensprint en zal die het daarna waarschijnlijk geheel laten lopen.

Daarnaast, wordt het een kopgroep van 20+ man of een kleine met alleen sterke mannen/goede punchers? 

(tuurlijk is koffiedik kijken maar denk even kijken hoe men er hier over denkt)

Laatst gewijzigd
Villa
Vergane Glorie
25 punten te verdienen volgens mij morgen. vine heeft aangegeven te berekenen wat handig is om die t...

Dit klinkt wel logisch, echter toch wel fomo om hem op bankje te zetten.

alternatief is o connor/tiberi/tullet/bagioli 

Nijmos

Wij kennen het verloop niet en wie er in de kopgroep raken. Als er 40 man wegrijden kan Pedersen daar uiteraard bij zitten. Als het de hele dag oorlog wordt, is hij kansloos 

ditisdavid

Er zit wel echt vanaf het begin al veel klimwerk in en er zijn in huidige vorm zeker 100 renners die beter klimmen dan Pedersen. Denk dat de klimmerstypes die moeite hebben om op het vlakke weg te komen hier graag de vlucht op de klimmen zien ontstaan en dan zie hem hier geen rol van betekenis spelen.

Ragnar Lolbroek
Nijmos
Wij kennen het verloop niet en wie er in de kopgroep raken. Als er 40 man wegrijden kan Pedersen daa...

Het kan zo een onvoorspelbare rit worden dat je achteraf blij bent met truipunten en teampunten. Onder dat idee staat Pedersen nu wel opgesteld. Castrillo gaat een dagje banken.

McMulenga

Poe, ik ben niet zo zeker van de vlucht hoor. Deze etappe lijkt me niet makkelijk te controleren, maar dit is toch DE etappe waar Q36.5 volle bak voor moet gaan? Ook voor Trek lijkt me dit een mooi kansje om van de 0 af te komen, al lijkt het beste er wel af bij Ciccone.

Nicov11
Ragnar Lolbroek
Het kan zo een onvoorspelbare rit worden dat je achteraf blij bent met truipunten en teampunten. Ond...

Teampunten - dus alle VLAB mannen ook opstellen?

OneTrickPony

Campi staat er zeker in bij mij, en Jorgenson uiteraard ook. Hoe Campenaerts klimt de laatste tijd moet hij hier ook enige kans maken op een eigen resultaat.

Vergane Glorie
Villa
Dit klinkt wel logisch, echter toch wel fomo om hem op bankje te zetten.   alternatief is o connor/t...

Nee, denk ook toch dat ik hem wel opstel voor de zekere punten van vandaag, maar denk dat het voor ayuso en soler is vandaag....Echter wat anderen zeggen: Het kan echt alle kanten op en dan zijn zekere punten fijn. Daarom ook Tulett wel opgesteld en een fortunato/bernal niet.... Heb dus nu

Vingegaard, Almeida, ciccione, pidcok (C), aysuso, soler, vine, tulett en als aanvaller Frigo. 

Castrillo, vernal en fortunato (ik reken tiberi niet eens mee) op het bankje.  Hopelijk weer een UAE overwinning!;)

Laatst gewijzigd
Pads Medersen

Heb nu pidcock (c), vingegaard, almeida, ayuso, jorgenson, ciccone, vine, fortunato, pedersen

Twijfel nog tussen fortunato eruit en gall op te stellen... gedachten van jullie zijn welkom!

Bank: bernal, bisiaux

ProScoritoManager

Zou Artz dit aankunnen vanuit de vlucht? En Dunbar ook meegenomen voor dit soort dagen, maar die heeft dus nog precies niks laten zien. Iemand toevallig een idee wat daar mee aan de hand is?

Nicov11

Ik zie dat jullie allemaal Bernal eruit laten. Is hij niet de man voor vandaag?

Ottieman
Nicov11
Ik zie dat jullie allemaal Bernal eruit laten. Is hij niet de man voor vandaag?

Heeft de vorm voor plekje 15 tot 20:) Daar kun je zekere punten opstellen en verlies je waarschijnlijk niet heel veel op zo wel shit happens;)

Ottieman

Vingegaard -Ciccone - Almeida Ayuso Kelderman Tullet Pellizari Bagioli  - Vine

bank Tiberi Fortunato Bernal 

Villa
Ottieman
Vingegaard -Ciccone - Almeida Ayuso Kelderman Tullet Pellizari Bagioli  - Vine  bank Tiberi Fortunat...

Bagioli veel vertrouwen in? 

Ottieman
Villa

Nee dat niet! Maar of je nou Pedersen of Bagioli opsteld die 2 punten doen het hem niet;) Bagioli kan dit werk zeer prima aan! Maar vanuit de vlucht heeft hij het vaker geprobeerd deze Vuelta maar kwam niet weg. Dus een groot risico is het niet Het is waarschijnlijk je 9e mannetje dus daar kun je geen buil aan vangen 🤣 Als hij moet werken voor Ciccone heb je kans dat hij 30e gaat worden maar als als als telt niet Bagioli gaat er op! 

ivo001
bdebouwer
Hoe denken jullie over Aular en Silva vandaag? Iets wat ze aan zouden kunnen of veel te zwaar?

Zonde dat Aular zich gisteren leeg heeft gereden in de ontsnapping. Vandaag was een betere kans voor hem geweest.

Pads Medersen
Pads Medersen
Heb nu pidcock (c), vingegaard, almeida, ayuso, jorgenson, ciccone, vine, fortunato, pedersen   Twij...

Oké Pedersen eruit en gall erin. Lijkt me toch te veel concurrentie in deze rit voor Pedersen 

Romain Gregoire

Fisher-Black zou een etappe als vandaag toch ook goed moeten liggen vanuit de vlucht. Iemand die hem overweegt?

hajeje
Pads Medersen
Oké Pedersen eruit en gall erin. Lijkt me toch te veel concurrentie in deze rit voor Pedersen 

Zeker, maar wel trui- en teampunten vanwege Pedersen, en voor Gall niet. Dus bij een grote kopgroep zou ik Pedersen kiezen.

hajeje
Villa

Nee, maar ik heb hem wel opgesteld.

BigMig
ProScoritoManager
Zou Artz dit aankunnen vanuit de vlucht? En Dunbar ook meegenomen voor dit soort dagen, maar die hee...

Onze Eddie heeft zich natuurlijk zitten sparen voor vandaag. Of juist morgen. Of allebei. Hoe dan ook, ik gun 'm wel een plekje vandaag.

hajeje

Ayuso haalt uit naar UAE.... gaat ie vandaag dan keihard knallen?

1 2 ... 73 ... 78 79

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.