Het gaat uitstekend met Papa Bart. Niet met Scorito maar wel na het lezen van de algemene bankpunten malaise. Gedeelde smart en zo.. Zo ook vandaag, vergeten iemand te kappen 🙄. Foutenfestival!
Maar ik heb de juiste renners, de selectie maakt het mogelijk om sterk terug te komen. Helaas leent morgen zich dan weer bij uitstek om meer bankpunten dan dagpunten te vergaren, mtja..
Vort maar, na de anomalie van morgen het buitenblad er op en gáán. Iemand een tip om morgen het dagdrama nog enigszins kleur te geven?
Als Castrillo zelf echt slim is gaat hij morgen uitrusten en dan donderdag weer proberen. Die etappe moet hem wel echt beter liggen. Dit is toch echt voor een andere type (normaliter).
echter als ik Bernal en fortunato nu zo zie rijden, wil ik misschien de gok nemen op een nulpunter met hem ipv 8 punten met Bernal ofzo...Even rustig afwachten...
Morgen lijkt me een ciccione (en nog meer een Pidcock) een redelijk veilige captain....Die sprinter er allebei wel voor in welk groepje dan ook...Vingegaard hoeft niet zo nodig...
25 punten te verdienen volgens mij morgen. vine heeft aangegeven te berekenen wat handig is om die trui te pakken. Dan is energie sparen voor donderdag (2x1e : 20 punten) en voor vrijdag/zaterdag veel slimmer dan morgen strijden tegen explosieve klimmers...Ik verwacht hem niet in de aanval morgen eigenlijk...
Ook omdat ik verwacht dat als er een UAE gaat dat het Soler gaat zijn....(of die sterk genoeg is, is een tweede natuurlijk.)
Hier voor het laatste plekje nog de twijfel tussen Fortunato of O'Connor. Beetje lood om oud ijzer denk ik. Beiden zullen wel proberen aan te klampen voor klassement, zal wel een coin flip worden. Alle (redelijk klimmende) sprinters laat ik links liggen. Pedersen in topvorm had eventueel gekund maar dat is ie duidelijk niet. Tiberi en Bisiaux zitten sowieso op de bank totdat ze iets van verbetering laten zien.
Ik denk ook dat een vlucht het redt hoor. Vandaar dat ik ook een soler etc wel zie aanvallen. Maar Turner heb ik dergelijke klimmetjes de laatste jaren echt niet zien opvliegen. Het parkoers is echt wel te zwaar voor de klimmende sprinters. Natuurlijk kan in een kopgroep van 20 een verdwaalde sprinter zitten, maar aangezien de vlucht waarschijnlijk bergop wordt gevormd, lijkt het met zeer onwaarschijnlijk.
enfin, heb Turner niet dus hoef voor mezelf niet na te denken!;)
Gezien de twee namen die jij dropt, gok ik dat jij op PCS naar etappe 3 in Polen zit te kijken en op basis daarvan denkt dat mannen als Turner dit aankunnen. Ik raad je aan om even een samenvattingkje te gaan kijken van die etappe 😉
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.