Haha, jammer. Was wel echt benieuwd. Ik ben op zich wel blij dat ze hier wel een serieus filter gebruiken zodat het geen ouderwets Twitter gebeuren wordt. Maar alles kan doorslaan inderdaad. Gelukkig heb ik daar nog geen last van gehad iig
Misschien sta je wel op een zwarte lijst oid 😅
Klopt en er is vandaag geen uitslag, dus blijven de klassementen van gisteren van kracht.
Stel je niet zo aan over een spelletje zeg, prima 'proffessorisch' opgelost door Scorito.
Scorito meet toch ook helemaal niet met twee maten?
De organisatie van de Vuelta(!) besluit vandaag géén officiële uitslag vast te stellen. Er is wél een tijdwaarneming en op basis daarvan óók een klassementsupdate voor het AK en JK. Daarnaast zijn er ook punten gepakt voor het PK en BK. Deze worden niet afgepakt en derhalve is er daar ook een nieuw klassement.
Het enige wat Scorito doet is dit netjes overnemen ipv op eigen houtje uitslagen gaan negeren / updates negeren.
Ik ben dus wel voor het keiharde optreden van Israël maar daar loop ik niet mee te koop hier. Dit is een sportforum waarmee ik met mensen kan discussiëren die dezelfde passie hebben...wielrennen!
Ik begrijp dat Scorito een keuze maakt in de puntentelling. Maar doordat er alleen punten zijn toegekend voor klassementen en teampunten, voelt het niet helemaal eerlijk. Het opstellen van renners van UAE (Ayuso, Soler, Vine), Lidl (Pedersen en co.) en Jumbo tikt nu flink aan.
Een bewuste keuze voor een goede daguitslag levert daarentegen niks op. Tja
Team Zadelpen staat niet op de zwarte lijst haha! Dat lijkt me sterk, heb zelfs aanbiedingen gehad van andere forums en sites om daar te gaan Zadelpennen. Die krijg je niet als je bij wielerflits op de zwarte lijst staat lijkt me lol.
Alle aanbiedingen afgewezen overigens. Ik ben een amateur, geen prof.
Dat iets oneerlijk voelt of zuur is maakt het nog niet onjuist natuurlijk :)
Het meest zuivere wat Scorito kan doen is de werkelijkheid volgen. En de werkelijkheid is duidelijk in dit geval.
Het negeren van de top 20 in de uitslag lijkt me terecht omdat er niet echt een duidelijke aankomst was. Vind echter dat ook de truipunten en teampunten moeten genegeerd worden. Ik had bijv Bernal niet opgesteld, maar wie dit wel deed is nu wel benadeeld
Het is in elk geval een stuk eerlijker dan toen bij die ene rit in 2023 de tijden op 2 kilometer van de streep werden genomen, maar de etappeuitslag wel bleef staan op volgorde zoals bij de streep, en er genoeg vluchters voorop bleven om de boni's weg te nemen maar er wel heel veel Scorito-punten bleven liggen voor een peloton dat in min of meer willekeurige volgorde over de streep kwam.
Moet wel eerlijk zeggen, dat Zadelpennen het leukst was, toen ik er helemaal niks van bakte. En dat was meestal, zeker in het begin. Maar op een moment ging ik ineens gouden bekers binnen halen.
En dat maakt het toch een stuk minder hilarisch. Tijdje amper gescoritood, en ben weer terug bij af. Moet er weer helemaal in komen. Maak ook weer beginnersfouten ed. Wat dat betreft een ideaal moment voor een come back.
Maar helaas....
Er wordt niets genegeerd, er IS simpelweg geen officiele uitslag. Die is niet opgesteld door de organisatie. Was die er wél geweest, dan had Scorito hem ook overgenomen vermoed ik.
Het is daarmee dus ook niet aan de orde dat scorito het ene wél negeert en het andere niet. Ze volgen exact de organisatie omdat dat de (enige) realiteit is. Ze stellen daarmee de algemene werkelijkheid boven de 'emotie' en het 'eerlijkheidsgevoel' van specifieke spelers. Een betere oplossing kan je je objectief niet wensen toch lijkt me?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.