Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 76 ... 83 84
Zadelpen

Haha! dat kan niet Donkey. 😂

Heb het geprobeerd, maar er komt niks door. Als je een woord uit legt met nette bewoording, dan nog lukt dat niet.

Vraag me echt af wie hier voor verantwoordelijk is. Iemand is hier helemaal doorgeslagen hierin. 

NOAD1912

Het is echt een schande, ze zijn nu wel degelijk zelf aan het verwijderen buiten de filter om. Eerst stond mijn reactie er wel namelijk. 

CyclingDonkey
Mister_Roan
Er is al meer bekend over de punten: Geen top 20. Wel klassementspunten en andere punten op basis va...

Ahh kijk. Duidelijke oplossing. Ze moeten ook iets. Morgen Pedersen er dan maar weer in 😉 just in case

Erik Verhoef

BTW

scorito kan niet met twee maten meten

Klassementen zijn afhankelijk van uitslagen

dus of hele rit annuleren of proffessorische uitslag maken

Zadelpen

Ik zie maar 1 oplossing, helaas. En dat is dat Israël zich als ploeg terug trekt. Voor de veiligheid van hun collega's en uit respect voor de Vuelta. Het is triest, maar zie geen andere weg naar Madrid.

Verder geen goesting om hier op in te gaan. Heeft toch geen enkele zin. 

Laatst gewijzigd
nasibal
Zadelpen
Ik zie maar 1 oplossing, helaas. En dat is dat Israël zich als ploeg terug trekt. Voor de veiligheid...

Ik geloof alleen geen moment dat de demonstraties ophouden als de ploeg morgen vertrekt. 

McMulenga
Zadelpen
Ik zie maar 1 oplossing, helaas. En dat is dat Israël zich als ploeg terug trekt. Voor de veiligheid...

Ben je sarcastisch of is dat echt je oplossing?

CyclingDonkey
Zadelpen
Haha! dat kan niet Donkey. 😂 Heb het geprobeerd, maar er komt niks door. Als je een woord uit legt...

Haha, jammer. Was wel echt benieuwd. Ik ben op zich wel blij dat ze hier wel een serieus filter gebruiken zodat het geen ouderwets Twitter gebeuren wordt. Maar alles kan doorslaan inderdaad. Gelukkig heb ik daar nog geen last van gehad iig 

Misschien sta je wel op een zwarte lijst oid 😅

Erik Verhoef

ivm weer is de etappe vaker ingekort

niet heel adequaat van de organisatie van de vuelta

Sjonge Jonge
Erik Verhoef
BTW scorito kan niet met twee maten meten Klassementen zijn afhankelijk van uitslagen dus of hele ri...

Klopt en er is vandaag geen uitslag, dus blijven de klassementen van gisteren van kracht. 

Stel je niet zo aan over een spelletje zeg, prima 'proffessorisch' opgelost door Scorito.  

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Zou het Nasi? Dat zou ik echt zwak vinden.

en mcmulenga, oplossing? Sarcastisch? Hoezo? 

hoe zie jij het morgen verder gaan dan?

nasibal
Erik Verhoef
BTW scorito kan niet met twee maten meten Klassementen zijn afhankelijk van uitslagen dus of hele ri...

Scorito meet toch ook helemaal niet met twee maten? 

De organisatie van de Vuelta(!) besluit vandaag géén officiële uitslag vast te stellen. Er is wél een tijdwaarneming en op basis daarvan óók een klassementsupdate voor het AK en JK. Daarnaast zijn er ook punten gepakt voor het PK en BK. Deze worden niet afgepakt en derhalve is er daar ook een nieuw klassement.

Het enige wat Scorito doet is dit netjes overnemen ipv op eigen houtje uitslagen gaan negeren / updates negeren. 

Branco
Erik Verhoef
niemand is pro dit overdreven optreden van dat land maar wielerflits moet wel begrijpen dat wij ff w...

Ik ben dus wel voor het keiharde optreden van Israël maar daar loop ik niet mee te koop hier. Dit is een sportforum waarmee ik met mensen kan discussiëren die dezelfde passie hebben...wielrennen!

de Bruyn

Er is geen officiële top 20 vandaag, dus logische beslissing van Scorito. Op basis waarvan moeten ze anders de top 20 samenstellen?

ditisdavid

Zelfde beleid dus als na etappe 19 van de Tour van 2019, enige logische beslissing gezien ze toen het precedent hebben gecreëerd.

Voor de rest is het Scorito-forum niet de plek om over de protesten te discussiëren, wat mij betreft.

Laatst gewijzigd
Kenny van H.

Ik begrijp dat Scorito een keuze maakt in de puntentelling. Maar doordat er alleen punten zijn toegekend voor klassementen en teampunten, voelt het niet helemaal eerlijk. Het opstellen van renners van UAE (Ayuso, Soler, Vine), Lidl (Pedersen en co.) en Jumbo tikt nu flink aan.

Een bewuste keuze voor een goede daguitslag levert daarentegen niks op. Tja

Zadelpen

Team Zadelpen staat niet op de zwarte lijst haha! Dat lijkt me sterk, heb zelfs aanbiedingen gehad van andere forums en sites om daar te gaan Zadelpennen. Die krijg je niet als je bij wielerflits op de zwarte lijst staat lijkt me lol.

Alle aanbiedingen afgewezen overigens. Ik ben een amateur, geen prof.

nasibal
Kenny van H.
Ik begrijp dat Scorito een keuze maakt in de puntentelling. Maar doordat er alleen punten zijn toege...

Dat iets oneerlijk voelt of zuur is maakt het nog niet onjuist natuurlijk :)

Het meest zuivere wat Scorito kan doen is de werkelijkheid volgen. En de werkelijkheid is duidelijk in dit geval. 

Canyon72
nasibal
Scorito meet toch ook helemaal niet met twee maten?  De organisatie van de Vuelta(!) besluit vandaag...

Het negeren van de top 20 in de uitslag lijkt me terecht omdat er niet echt een duidelijke aankomst was. Vind echter dat ook de truipunten en teampunten moeten genegeerd worden. Ik had bijv Bernal niet opgesteld, maar wie dit wel deed is nu wel benadeeld 

ditisdavid

Het is in elk geval een stuk eerlijker dan toen bij die ene rit in 2023 de tijden op 2 kilometer van de streep werden genomen, maar de etappeuitslag wel bleef staan op volgorde zoals bij de streep, en er genoeg vluchters voorop bleven om de boni's weg te nemen maar er wel heel veel Scorito-punten bleven liggen voor een peloton dat in min of meer willekeurige volgorde over de streep kwam.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Moet wel eerlijk zeggen, dat Zadelpennen het leukst was, toen ik er helemaal niks van bakte. En dat was meestal, zeker in het begin. Maar op een moment ging ik ineens gouden bekers binnen halen.

En dat maakt het toch een stuk minder hilarisch. Tijdje amper gescoritood, en ben weer terug bij af. Moet er weer helemaal in komen. Maak ook weer beginnersfouten ed. Wat dat betreft een ideaal moment voor een come back.

Maar helaas....

ditisdavid

Voor de rest vind ik het ook wel grappig dat er nu precies dezelfde discussie als in 2019 wordt gevoerd. Duidelijk te zien dat 90+% van de posters er toen nog niet bij waren, haha.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Nog een opmerking over vandaag, dat heb ik gemist. Want wat is er met Gall gebeurd?

Laatst gewijzigd
nasibal
Canyon72
Het negeren van de top 20 in de uitslag lijkt me terecht omdat er niet echt een duidelijke aankomst...

Er wordt niets genegeerd, er IS simpelweg geen officiele uitslag. Die is niet opgesteld door de organisatie. Was die er wél geweest, dan had Scorito hem ook overgenomen vermoed ik. 

Het is daarmee dus ook niet aan de orde dat scorito het ene wél negeert en het andere niet. Ze volgen exact de organisatie omdat dat de (enige) realiteit is. Ze stellen daarmee de algemene werkelijkheid boven de 'emotie'  en het 'eerlijkheidsgevoel' van specifieke spelers. Een betere oplossing kan je je objectief niet wensen toch lijkt me?

Laatst gewijzigd
nasibal
Zadelpen
Nog een opmerking over vandaag, dat heb ik gemist. Want wat is er met Gall gebeurd?

Niets volgens mij? Die zag ik gewoon nog netjes vooraan zitten in de finale. Op basis van welke informatie vraag jij je dit af? Heb ik iets gemist?

1 2 ... 76 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.