Dan moet je wel 9 namen hebben die je in de top8 teams verwacht. Dat lijkt me dan iets meer een onzekerheid. Kijkend naar de teams is UAE misschien wel één van de favorieten. Op Soler na flinke hardrijders, hoewel dat Novak zelf nooit voor TTs gaat. TVL heeft met Zingle, Kuss, Valter voorlopig meer toeristen in het team voor het vlakke.
Het is uiteraard dan wel afwachten wat RBH, LTK, Jayco en Ineos meenemen.
Zeer zeker. Ik heb hem er vlak voor de tour uit gegooid ivm nieuws over ziekte in de weken voor de tour. Als ik de komende weken niks geks lees verwacht ik, in een zwakker veld dan de tour, punten in de I/TTT, heuvels en allicht nog sprinten plus groene trui. Degelijke ondergrens en veel potentieel
Nee eens hoor, wilde meer even de berekening doen om te zien hoe ver je kunt komen qua verwachte ondergrens.
Je komt er inderdaad vaak -en zo ook deze Vuelta- niet lekker uit waar je die teamgenoten opstelt vóór een goede klimmer. Zeker als het enkel rode truipunten zijn is dat toch wat schraal en zou Pedersen een noodgreep kunnen zijn inderdaad. Voor 2 MIL is mijn conclusie nu dat een extra Visma (buiten bijv. Jorgenson) niet zozeer een must lijkt. Tenzij je ook van Zingle bijv. eea verwacht.
Hmm ja als ik scenario's uitteken lijkt 13 wel zekerheid dat hij hem dan heeft. Eerder niet wellicht, nee. Bedacht zelf dat er bij 10 en/of 11 ook wel gestreden zal worden en hij hem dan al kan pakken. Tegelijkertijd hangt dat er ook volledig van of er weer een paradijsvogel 7 minuten krijgt, wellicht in etappe 9?
Toch wel benieuwd of we weer wat meer van de individuele visma prestaties mogen verwachten. Als Vingegaard de verwachtingen waarmaakt kan Visma relatief verdedigend koersen waardoor types als Kuss, Jorgenson (en ik verwacht zelf stiekem nog wel wat van Tulett) zich niet hoeven op te blazen.
Uiteindelijk moesten ze de afgelopen tours of aanvallen (Jorgenson) of zichzelf leegrijden (Kuss) om Vingegaard te lanceren. Een trein met de rode trui in de ploeg zal ook voor de individuele resultaten een positief effect hebben.
Dat zal ook nodig zijn vind ik omdat je puur voor de teampunten (zoals veel al aankaarten) prima alternatieven hebt.
Tulett vind ik dan potentieel wel een interessante optie op 2m. Wil zich bewijzen na al die tegenslag en heeft in de Dauphine een aantal prima resultaten gereden. Met 2 miljoen hoeft hij ook een stuk minder dan bijvoorbeeld een Kuss die hij 3 van de 4 relevante ritten in de Dauphine achter zich hield. De grote vraag blijft; ga je een plekje in de klimritten reserveren zodat ze die extra (eigen) punten ook echt kunnen gaan halen...
Caruso rijdt zich lekker in de kijker voor de Vuelta. Lijkt een steady jaar te hebben.
Welke kennis is er bij de forumleden - los van PCS stats - over de sprinter Silva (van Caja Rural)? Lijkt op de data die ik kan zien iemand die een heuvel over kan (BP, achtste), maar zal hij zich gaan mengen in de (vlakke) sprints?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.