Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 6 7 8 9 »
Zitvlees
Fietsopa
TTT punten meetellen op die manier is echt een fout. Als je Novak niet mee neemt heb je echt nog wel...

Ganna lijkt me wel een zekerheidje met ITT en TTT, plus mogelijk aanval en sprint. Of zie ik wat over het hoofd?

Ragnar Lolbroek

De meesprintende Ganna uit de Vuelta van 2023 wel ja. De Ganna uit deze Tour wat minder obviously. 

Abbronzato Ciclista
Zitvlees
Ganna lijkt me wel een zekerheidje met ITT en TTT, plus mogelijk aanval en sprint. Of zie ik wat ove...

Eens. Die resultaten in het voorjaar ziet + hij heeft als één van de weinigen nog geen grote ronde gereden. Die gaat er bij mij niet meer uit.

Abbronzato Ciclista

Ben ik de enige die twijfels heeft over Soler? Die rijdt dit jaar toch niet geweldig en heeft de Tour al in de benen. Hij moet het met name van teampunten hebben lijkt mij, waarvan het de vraag is in hoeverre die er maar gaan komen. Of mis ik hier iets?

ProScoritoManager

Even een brainfart tussendoor: SQS wil nog een laatste beetje waarde uit Evenepoel persen en besluit hem last minute toch naar de Vuelta te sturen. Scorito prijst hem op 6 miljoen. Denk dat er hier opeens een hoop teams op de schop gaan haha

Pim Todcock
KV
Je bedoelt waarschijnlijk etappe 5 ipv 4? En 2de in TTT is wel maar 32pt. Maar Ok, dan kom je ook al...

Eh, juist, ik moet nog even in vorm geraken voor de Vuelta, tnx.

Ragnar Lolbroek
ProScoritoManager
Even een brainfart tussendoor: SQS wil nog een laatste beetje waarde uit Evenepoel persen en besluit...

Landa booswoest!!!

hajeje
Abbronzato Ciclista
Ben ik de enige die twijfels heeft over Soler? Die rijdt dit jaar toch niet geweldig en heeft de Tou...

Soler wordt tactisch vooruit gestuurd of mag mee in de vlucht als hij dat zelf wil. Daarmee gaat ie veel scoren, zoals hij vaker gedaan heeft in zijn thuis ronde.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Fietsopa
TTT punten meetellen op die manier is echt een fout. Als je Novak niet mee neemt heb je echt nog wel...

Dan moet je wel 9 namen hebben die je in de top8 teams verwacht. Dat lijkt me dan iets meer een onzekerheid. Kijkend naar de teams is UAE misschien wel één van de favorieten. Op Soler na flinke hardrijders, hoewel dat Novak zelf nooit voor TTs gaat. TVL heeft met Zingle, Kuss, Valter voorlopig meer toeristen in het team voor het vlakke.

Het is uiteraard dan wel afwachten wat RBH, LTK, Jayco en Ineos meenemen.

hajeje
ProScoritoManager
Even een brainfart tussendoor: SQS wil nog een laatste beetje waarde uit Evenepoel persen en besluit...

In mijn Scorito zie ik hem nog niet... Daarnaast zou ik hem ook niet opnemen in mijn selectie.

Oerdewai
Abbronzato Ciclista
Eens. Die resultaten in het voorjaar ziet + hij heeft als één van de weinigen nog geen grote ronde g...

Zeer zeker. Ik heb hem er vlak voor de tour uit gegooid ivm nieuws over ziekte in de weken voor de tour. Als ik de komende weken niks geks lees verwacht ik, in een zwakker veld dan de tour, punten in de I/TTT, heuvels en allicht nog sprinten plus groene trui. Degelijke ondergrens en veel potentieel

DesproatMichiel
Nijmos
Totaal aantal punten niet zo interessant toch? In jouw berekening van de vingegaard punten stel je z...

Nee eens hoor, wilde meer even de berekening doen om te zien hoe ver je kunt komen qua verwachte ondergrens.

Je komt er inderdaad vaak -en zo ook deze Vuelta- niet lekker uit waar je die teamgenoten opstelt vóór een goede klimmer. Zeker als het enkel rode truipunten zijn is dat toch wat schraal en zou Pedersen een noodgreep kunnen zijn inderdaad. Voor 2 MIL is mijn conclusie nu dat een extra Visma (buiten bijv. Jorgenson) niet zozeer een must lijkt. Tenzij je ook van Zingle bijv. eea verwacht.

Laatst gewijzigd
DesproatMichiel
KV
Bedoel je niet vanaf etappe 13 (ipv 11) dat je Ving in rood verwacht?

Hmm ja als ik scenario's uitteken lijkt 13 wel zekerheid dat hij hem dan heeft. Eerder niet wellicht, nee. Bedacht zelf dat er bij 10 en/of 11 ook wel gestreden zal worden en hij hem dan al kan pakken. Tegelijkertijd hangt dat er ook volledig van of er weer een paradijsvogel 7 minuten krijgt, wellicht in etappe 9?

Fieljepper

Toch wel benieuwd of we weer wat meer van de individuele visma prestaties mogen verwachten. Als Vingegaard de verwachtingen waarmaakt kan Visma relatief verdedigend koersen waardoor types als Kuss, Jorgenson (en ik verwacht zelf stiekem nog wel wat van Tulett) zich niet hoeven op te blazen.

Uiteindelijk moesten ze de afgelopen tours of aanvallen (Jorgenson) of zichzelf leegrijden (Kuss) om Vingegaard te lanceren. Een trein met de rode trui in de ploeg zal ook voor de individuele resultaten een positief effect hebben.

Dat zal ook nodig zijn vind ik omdat je puur voor de teampunten (zoals veel al aankaarten) prima alternatieven hebt.

Tulett vind ik dan potentieel wel een interessante optie op 2m. Wil zich bewijzen na al die tegenslag en heeft in de Dauphine een aantal prima resultaten gereden. Met 2 miljoen hoeft hij ook een stuk minder dan bijvoorbeeld een Kuss die hij 3 van de 4 relevante ritten in de Dauphine achter zich hield. De grote vraag blijft; ga je een plekje in de klimritten reserveren zodat ze die extra (eigen) punten ook echt kunnen gaan halen...

martijncr

Caruso rijdt zich lekker in de kijker voor de Vuelta. Lijkt een steady jaar te hebben. 

Welke kennis is er bij de forumleden - los van PCS stats - over de sprinter Silva (van Caja Rural)? Lijkt op de data die ik kan zien iemand die een heuvel over kan (BP, achtste), maar zal hij zich gaan mengen in de (vlakke) sprints? 

Zitvlees

Ik zie dan wel weer veel in Tiberi. Als ie matig in vorm is, lijkt hij me zijn geld al waard met punch, itt, veel kans op top 5 jk. Als ie goed is, kan die heel veel punten pakken

Zitvlees

Ik zie dan wel weer veel in Tiberi. Als ie matig in vorm is, lijkt hij me zijn geld al waard met punch, itt, veel kans op top 5 jk. Als ie goed is, kan die heel veel punten pakken

Wicked Wout
martijncr
Caruso rijdt zich lekker in de kijker voor de Vuelta. Lijkt een steady jaar te hebben. Welke kennis...

Ik interpreteer zijn PCS toch anders. Althans ik zou hem geen sprinter noemen. Vind m wel interessant. Even kijken wie ze verder meenemen 

Atapumafanclub

Max Poole Dns in Polen. Iemand bekend met de reden van zijn niet opstappen?

martijncr
Zitvlees
Ik zie dan wel weer veel in Tiberi. Als ie matig in vorm is, lijkt hij me zijn geld al waard met pun...

Waarom niet beide? 😇

martijncr
Zitvlees
Ik zie dan wel weer veel in Tiberi. Als ie matig in vorm is, lijkt hij me zijn geld al waard met pun...

Waarom niet beide? 😇

Sean Chiappucci

Ik zie een scenario waar Visma er door UAE afgereden wordt. Met 2 kopmannen die, mits in vorm, Vingegaard & Co het om de beurt moeilijk gaan maken.

Vingo gaat uiteraard mee, maar verder geen visma's.

martijncr
Wicked Wout
Ik interpreteer zijn PCS toch anders. Althans ik zou hem geen sprinter noemen. Vind m wel interessan...

Ja het lijkt of is een soort van Lonardi? 

martijncr
Wicked Wout
Ik interpreteer zijn PCS toch anders. Althans ik zou hem geen sprinter noemen. Vind m wel interessan...

Ja het lijkt of is een soort van Lonardi? 

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.