Nog een paar dagen tot de start van de Vuelta en jullie organisator gaat ervandoor. Hij zal de start in Turijn dit weekend dan ook niet meemaken. Gelukkig is er in Japie Japo een geweldige vervanger gevonden en hij zal het begin in goede banen gaan lijden. Om jullie toch een beetje goed achter te laten heb ik nog een invulbestand voor jullie klaar gezet met de huidige startlijst die nog niet compleet is. Hopelijk kunnen jullie het Jaap een beetje makkelijk maken door netjes jullie team aan te leveren.
Succes met puzzelen en tot week 2!
LET OP: De resterende punten in het invulbestand rekent vanaf 9000 punten, dit moet 8000 zijn. Ik heb helaas geen mogelijkheid om het bestand aan te passen, wanneer je dit gebruikt pas het zelf aan.
Top, mooi die lijst zo. Moest nog wel bewerkingsrechten vragen.
Als ik de Excel vul, is het verder OK en kan JJ mijn team zien?
En veel plezier @Rabbiej. We zullen onstijdens jouw afwezigheid netjes gedragen richting de vervangende spelleider.
Het is altijd zo geweest dat Rabbiej een bestand maakt dat je helpt bij het puzzelen, maar dat je wel gewoon je team instuurt per mail. Zie ook het mail-adres in de openingspost. Normaal gezien zou jij dat gelinkte bestand niet online mogen kunnen aanpassen, want iedereen komt uit op dezelfde link. Eerst downloaden dus voordat je begint te puzzelen ;-)
(ik antwoord maar even in de plaats van Rabbiej omdat die misschien al onderweg is?)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.