Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 214 215 216 217
InigoMontoya
Surprise Team TVL
Een aantal interviews gaf Plugge aan dat hij dacht dat Jonas Pogacar in deze Tour zou kunnen verslaa...

Dat is inderdaad bijna hetzelfde als wat je eerder zei dat Plugge zou hebben gezegd..

Poeksel
Surprise Team TVL
Een aantal interviews gaf Plugge aan dat hij dacht dat Jonas Pogacar in deze Tour zou kunnen verslaa...

Je snapt het verschil tussen "zou kunnen verslaan" en "gaat verslaan"?

LaatsteWiel

(En echt niet omdat ik het vaak met hem eens ben, maar omdat ik wel in het belang van dissidenten geloof: GlebS voorzag als enige dat Jorgenson na z'n Amstel-crash niet op niveau zou zijn. Lijkt me nu voor niemand te ontkennen, eruit gereden door Grosschartner.)

LaatsteWiel

Mensen: hou op met het scharrelen om de kruimels. Vingegaard is in de eerste bergrit op 2,5 minuut gereden en jullie bestrijden mensen die het even niet meer zien zitten met semantische discussies over zou en zullen. Onderkennen is de eerste fase van verwerken.

Laatst gewijzigd
Lec_ver16

Voor Visma was het een vreselijke dag, waarvan ik hoop dat het een wake-upcall is.

Het is gewoon niet meer realistisch (totdat Pog begint af te takelen) om alle middelen nog op de overwinning in te zetten. Diversifieer de doelstellingen: geef WvA meer vrijheid in toekomstige edities, haal Brennan erbij. Het is jammer dat Kooij er niet meer bij is, maar het zou volkomen logisch zijn geweest om hem vanaf deze editie hier te hebben.

Doe geen Giro-Tf meer met knechten. Piganzoli was afwezig. Kuss was oké, maar niet op het niveau van 2022-2023. De rouleurs waren beter dan die van de Giro. Met 5 tegen 2 in de minderheid zijn tegen UAE is gewoon onacceptabel.

UAE heeft de Del Toro-cheatcode ontgrendeld, waarmee ze aantonen dat hij een gouden knecht is en schaduwleider kan zijn. Visma is er vrijwel niet in geslaagd (behalve in 2024 met Jorgenson) om een ​​renner van dat kaliber te hebben. Het is noodzakelijk om een ​​nieuwe renner van goed niveau te halen, iemand die Vingegaard op de middellange termijn kan vervangen, want ik denk niet dat hij nog veel motivatie heeft (ik denk dat de overwinningen in alle grote rondes na de Giro het begin van het einde markeerden). Het moet vrijwel zeker een externe renner zijn (Devo en Team WT hebben dat soort renner niet). Plugge had het over Seixas, maar ik denk niet dat het ooit zal gebeuren. Waarom zou hij naar Visma overstappen na zulke collectieve prestaties? Zijn uitspraken over zijn interesse lijken eerder een wanhoopsdaad of een manier om zich in te dekken en te zeggen "we hebben het geprobeerd" wanneer hij zijn contract bij Decathlon verlengt of naar de VAE gaat. Maar er moet iets gebeuren.

InigoMontoya
LaatsteWiel
Mensen: hou op met het scharrelen om de kruimels. Vingegaard is in de eerste bergrit op 2,5 minuut g...

Wat maakt jou opeens degene die bepaalt waar we mee door moeten gaan en wat er moet stoppen?

Volgens mij hadden de meeste wel verwacht dat Vingegaard tekort ging komen tegen Pogacar, dus is het wellicht niet voor iedereen het interessantste om het uitsluitend daar over te hebben.

LaatsteWiel

Ik bepaal niks, maar aan je reactie merk ik dat je je aangesproken voelt? Dat zegt denk ik genoeg. Ben overigens zeer benieuwd waar je het verder over zou willen hebben. 

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
Lec_ver16
Voor Visma was het een vreselijke dag, waarvan ik hoop dat het een wake-upcall is. Het is gewoon nie...

Toch knap hoe inhoudelijk "ai" (quod non, gelet op terzijdes) kan zijn.

InigoMontoya
LaatsteWiel
(En echt niet omdat ik het vaak met hem eens ben, maar omdat ik wel in het belang van dissidenten ge...

Vijf minuten na de val van Jorgenson de conclusie trekken (naast onvolledige selecties en kansloze selecties) dat het onmogelijk zou gaan zijn om in de zomer honderd procent te is, heeft niets met 'voorzien' te maken.

Iemand die zonder uitzondering inzet op het slechtste scenario, heeft geen gelijk wanneer het slechtste scenario uit blijkt te komen, maar simpelweg een passie voor het voorspellen van het slechts denkbare scenario.

Wat in dit geval overigens niet is waar we mee te maken hebben, aangezien Jorgenson deze Tour de France gewoon een mooie rit gaat winnen.(Inderdaad, mocht dat gebeuren had ik nu daar geen gelijk over)

InigoMontoya
LaatsteWiel
Ik bepaal niks, maar aan je reactie merk ik dat je je aangesproken voelt? Dat zegt denk ik genoeg. B...

Ik denk dat iedereen hier gewoon in zijn posts kan laten blijken waar hij het over wil hebben en dat iedereen daar vervolgens inhoudelijke op in kan gaan. Niemand hoeft daar tussendoor te fietsen daar te vertellen daar anderen mee moeten stoppen.

InigoMontoya
Lec_ver16
Voor Visma was het een vreselijke dag, waarvan ik hoop dat het een wake-upcall is. Het is gewoon nie...

Ben je dan nu ook van mening dat het goed zou zijn om uit te zien naar renners om Brennan beter te kunnen ondersteunen?

LaatsteWiel

Je kent me: als dat laatste gebeurt ben ik de eerste om je op je digitale schouder te slaan.

Het is alleen jammer dat je je daar zelf te groot voor voelt, als het tegendeel het geval blijkt.

Lec_ver16
InigoMontoya
Ben je dan nu ook van mening dat het goed zou zijn om uit te zien naar renners om Brennan beter te k...

De eerste prioriteit is om duidelijkheid te scheppen over de toekomst in termen van het algemeen klassement, want daar zijn de sponsors in geïnteresseerd.
De tweede prioriteit is het ondersteunen van Brennan.

InigoMontoya
LaatsteWiel
Je kent me: als dat laatste gebeurt ben ik de eerste om je op je digitale schouder te slaan. Het is...

Je mist mij punt volledig, maar prima verder. Goed van je dat jij anderen kunt complimenteren.

LaatsteWiel
InigoMontoya
Ik denk dat iedereen hier gewoon in zijn posts kan laten blijken waar hij het over wil hebben en dat...

Ik las kort hiervoor dat het de bedoeling was mensen (echt geen ai, jullie weten beter, of "onzin" for that matter) het "zwijgen" op te leggen, toch? Dus wie bepaalt nu eigenlijk wat?

Laatst gewijzigd
Harry Kolling

Persoonlijk begrijp ik niet dat een ploeg als Visma-Lab hier zo afgekraakt wordt bij een mindere prestatie terwijl ze toch een prima seizoen draaien. Zeker tov van Bora, Lidl-Trek, Ineos en Decathlon. Tuurlijk wil je altijd strijden voor de overwinning maar er is gewoon 1 ploeg duidelijk beter t.o.v. de andere ploegen. Dit gat wordt de komende jaren waarschijnlijk ook niet gedicht

InigoMontoya
Lec_ver16
De eerste prioriteit is om duidelijkheid te scheppen over de toekomst in termen van het algemeen kla...

En moet die tweede prioriteit nog steeds wachten tot de eerste is uitgekristalliseerd? Of mogen ze ondertussen nu toch wel ook aan de slag met die tweede prioriteit?

InigoMontoya
LaatsteWiel
Ik las kort hiervoor dat het de bedoeling was mensen (echt geen ai, jullie weten beter, of "onzin" f...

Ik was het niet eens met die uitspraak. Vind dat even twijfelachtig als jouw post waar ik wel op reageerde. Vind je het fijn wanneer ik ook nog even op die eerdere post reageer?

LaatsteWiel
InigoMontoya
Je mist mij punt volledig, maar prima verder. Goed van je dat jij anderen kunt complimenteren.

Constateren dat anderen "je punt missen" impliceert een mate van verhevenheid die ik je nu niet meteen zou toedichten. Maar goed. Vooralsnog rijdt Jorgenson amper weg van Wellens, die daarvoor 1,5 uur lang had lopen boren. We gaan het zien.

Lec_ver16
InigoMontoya
En moet die tweede prioriteit nog steeds wachten tot de eerste is uitgekristalliseerd? Of mogen ze o...

De situatie is kritiek en vereist onmiddellijke actie. Brennan krijgt al veel steun van het team. Bovendien is het prioriteit dat hij terugkeert naar zijn gebruikelijke niveau. Want wat hij sinds april heeft laten zien, heeft geen verwachtingen gewekt.

Laatst gewijzigd
YogiBear
LaatsteWiel
Ai: ja. Maar wat "onzin" is bepaal jij blijkbaar? Er zijn hier mensen die alle kritiek "onzin" vinde...

Er zijn er hier een paar die of gigantisch op repeat staan, ondersteund door ai of continu onwaarheden blijven verkondigen. Als je de feiten maar blijft verdraaien, vind ik dat onzin. Voor de duidelijkheid; daar horen jouw reacties niet bij.

GlebS

Ik denk dat veel mensen het zouden kunnen waarderen als je enigzins gaat reflecteren op je manier van posten, Inigo.

Het is namelijk nogal overheersend en neemt de zuurstof weg uit alle andere discussies hier.

Just my two cents..

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
InigoMontoya
Ik was het niet eens met die uitspraak. Vind dat even twijfelachtig als jouw post waar ik wel op rea...

Ja graag. Total eclipse of the heart. Een mens moet ook deze dagen doorkomen.

LaatsteWiel
YogiBear
Er zijn er hier een paar die of gigantisch op repeat staan, ondersteund door ai of continu onwaarhed...

Kun je vinden (de laatste imo tamelijk zinnige bijdragen denk ik eerder aan translate). Maar als je dat dan vindt: negeer het dan. Discussiëren met een datacenter heeft toch nul betekenis?

InigoMontoya
LaatsteWiel
Constateren dat anderen "je punt missen" impliceert een mate van verhevenheid die ik je nu niet mete...

Ik vond het punt dat ik maakte vrij toegankelijk. Volgens mij gaf ik vrij duidelijk aan dat een rit overwinning van Jorgenson geen reden zou zijn om mijn 'voorspelling' in die richting als het voorzien van die uitkomst te bestempelen en er dus nooit een reden zou zijn om mij daarom schouderklopjes te geven.

Maar goed, nu ben ik alsnog mijn punt aan het toelichten. Wat mij betreft prima als het aan je voorbij gaat.

1 2 ... 214 215 216 217

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.