Voor Visma was het een vreselijke dag, waarvan ik hoop dat het een wake-upcall is.
Het is gewoon niet meer realistisch (totdat Pog begint af te takelen) om alle middelen nog op de overwinning in te zetten. Diversifieer de doelstellingen: geef WvA meer vrijheid in toekomstige edities, haal Brennan erbij. Het is jammer dat Kooij er niet meer bij is, maar het zou volkomen logisch zijn geweest om hem vanaf deze editie hier te hebben.
Doe geen Giro-Tf meer met knechten. Piganzoli was afwezig. Kuss was oké, maar niet op het niveau van 2022-2023. De rouleurs waren beter dan die van de Giro. Met 5 tegen 2 in de minderheid zijn tegen UAE is gewoon onacceptabel.
UAE heeft de Del Toro-cheatcode ontgrendeld, waarmee ze aantonen dat hij een gouden knecht is en schaduwleider kan zijn. Visma is er vrijwel niet in geslaagd (behalve in 2024 met Jorgenson) om een renner van dat kaliber te hebben. Het is noodzakelijk om een nieuwe renner van goed niveau te halen, iemand die Vingegaard op de middellange termijn kan vervangen, want ik denk niet dat hij nog veel motivatie heeft (ik denk dat de overwinningen in alle grote rondes na de Giro het begin van het einde markeerden). Het moet vrijwel zeker een externe renner zijn (Devo en Team WT hebben dat soort renner niet). Plugge had het over Seixas, maar ik denk niet dat het ooit zal gebeuren. Waarom zou hij naar Visma overstappen na zulke collectieve prestaties? Zijn uitspraken over zijn interesse lijken eerder een wanhoopsdaad of een manier om zich in te dekken en te zeggen "we hebben het geprobeerd" wanneer hij zijn contract bij Decathlon verlengt of naar de VAE gaat. Maar er moet iets gebeuren.
Wat maakt jou opeens degene die bepaalt waar we mee door moeten gaan en wat er moet stoppen?
Volgens mij hadden de meeste wel verwacht dat Vingegaard tekort ging komen tegen Pogacar, dus is het wellicht niet voor iedereen het interessantste om het uitsluitend daar over te hebben.
Vijf minuten na de val van Jorgenson de conclusie trekken (naast onvolledige selecties en kansloze selecties) dat het onmogelijk zou gaan zijn om in de zomer honderd procent te is, heeft niets met 'voorzien' te maken.
Iemand die zonder uitzondering inzet op het slechtste scenario, heeft geen gelijk wanneer het slechtste scenario uit blijkt te komen, maar simpelweg een passie voor het voorspellen van het slechts denkbare scenario.
Wat in dit geval overigens niet is waar we mee te maken hebben, aangezien Jorgenson deze Tour de France gewoon een mooie rit gaat winnen.(Inderdaad, mocht dat gebeuren had ik nu daar geen gelijk over)
Ik denk dat iedereen hier gewoon in zijn posts kan laten blijken waar hij het over wil hebben en dat iedereen daar vervolgens inhoudelijke op in kan gaan. Niemand hoeft daar tussendoor te fietsen daar te vertellen daar anderen mee moeten stoppen.
De eerste prioriteit is om duidelijkheid te scheppen over de toekomst in termen van het algemeen klassement, want daar zijn de sponsors in geïnteresseerd.
De tweede prioriteit is het ondersteunen van Brennan.
Ik las kort hiervoor dat het de bedoeling was mensen (echt geen ai, jullie weten beter, of "onzin" for that matter) het "zwijgen" op te leggen, toch? Dus wie bepaalt nu eigenlijk wat?
Persoonlijk begrijp ik niet dat een ploeg als Visma-Lab hier zo afgekraakt wordt bij een mindere prestatie terwijl ze toch een prima seizoen draaien. Zeker tov van Bora, Lidl-Trek, Ineos en Decathlon. Tuurlijk wil je altijd strijden voor de overwinning maar er is gewoon 1 ploeg duidelijk beter t.o.v. de andere ploegen. Dit gat wordt de komende jaren waarschijnlijk ook niet gedicht
Constateren dat anderen "je punt missen" impliceert een mate van verhevenheid die ik je nu niet meteen zou toedichten. Maar goed. Vooralsnog rijdt Jorgenson amper weg van Wellens, die daarvoor 1,5 uur lang had lopen boren. We gaan het zien.
De situatie is kritiek en vereist onmiddellijke actie. Brennan krijgt al veel steun van het team. Bovendien is het prioriteit dat hij terugkeert naar zijn gebruikelijke niveau. Want wat hij sinds april heeft laten zien, heeft geen verwachtingen gewekt.
Er zijn er hier een paar die of gigantisch op repeat staan, ondersteund door ai of continu onwaarheden blijven verkondigen. Als je de feiten maar blijft verdraaien, vind ik dat onzin. Voor de duidelijkheid; daar horen jouw reacties niet bij.
Kun je vinden (de laatste imo tamelijk zinnige bijdragen denk ik eerder aan translate). Maar als je dat dan vindt: negeer het dan. Discussiëren met een datacenter heeft toch nul betekenis?
Ik vond het punt dat ik maakte vrij toegankelijk. Volgens mij gaf ik vrij duidelijk aan dat een rit overwinning van Jorgenson geen reden zou zijn om mijn 'voorspelling' in die richting als het voorzien van die uitkomst te bestempelen en er dus nooit een reden zou zijn om mij daarom schouderklopjes te geven.
Maar goed, nu ben ik alsnog mijn punt aan het toelichten. Wat mij betreft prima als het aan je voorbij gaat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.