Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 3 4 ... 139 140
S. Morgenstern

Pogacar is gewaarschuwd voor de Tour! Schijnbaar gaat hij Onley en Johannessen daar weer tegenkomen. 

kelderfan
S. Morgenstern
Pogacar is gewaarschuwd voor de Tour! Schijnbaar gaat hij Onley en Johannessen daar weer tegenkomen....

Bovendien komen Vingegaard met Simon daarbij.

kelderfan
AWestie

Yates stopt, daar gaat een belangrijke pion. ik denk dat zijn verhaal rond was met de Giro, compleet begrijpelijk als je dan niet echt meer weet waarvoor je moet opladen (pure speculatie).

tdola

Heel wat lijstjes voor grote ronde ploeg kunnen de prullenbak in.

Benieuwd per wanneer visma dit wist. Of er nu nog konijn uit hoge hoed komt, of budget gespaard wordt voor 2027?

S. Morgenstern

Vooral de timing is merkwaardig. Dat afgelopen seizoen de cirkel rond heeft gemaakt niet.

Volgende seizoen dus een renner minder met duidelijke winstkansen in de Tour de France en een Vuelta die grotendeels voor de kansen van de jeugd gaat zijn.

Yeez

Geen winnaar, maar wel een hele belangrijke waarde weg. Timing is opmerkelijk 

Dave87

Centjes over om Laporte te behouden en ik zou voor Bernal gaan. Is einde contract.

AWestie
Dave87
Centjes over om Laporte te behouden en ik zou voor Bernal gaan. Is einde contract.

Scheelt inderdaad weer moeilijke keuzes volgend jaar, een paar belangrijke mannen einde contract. Ik ben zelf bijvoorbeeld ook fan van Hindley, die om zich heen moet boksen terwijl hij een van de stabielste GC mannen bij Bora is.

kelderfan

Shit hoe moet deze aderlating worden opgevangen; het echt goed zo.

Zonder Yates wordt de invulling nog moeilijker of eigenlijk onmogelijk. Dat is dan kennelijk de reden om de selectie zo laat bekend te maken; want half januari 2026 is wel erg laat te noemen.

Laatst gewijzigd
Dave87
AWestie
Scheelt inderdaad weer moeilijke keuzes volgend jaar, een paar belangrijke mannen einde contract. Ik...

Hindley zou ook echt een goede zijn idd.

baukeingeel

Ik denk dat Hindley bijna een op een de rol van Yates kan vervangen inderdaad, ook al is hij een iets minder goeie rittenjager. Ook Gall en Van Eetvelt lijken mij interessante opties voor volgend jaar. Ik denk zelfs dat 2 extra klimopties geen overbodige luxe is.

Yeez

Blackmore, van eetvelt. Genoeg goede jongens

kelderfan

Shit dat Simon Yates de club gaat verlaten en dat op 't moment, dat een vervanger niet meer is te halen.

Hij is echt weer een aderlating en het invullen van het programma wordt wel erg moeilijk of onmogelijk.

Dat zal dan de reden zijn, waarom het programma zo laat wordt bekend gemaakt.

kelderfan
Yeez
Blackmore, van eetvelt. Genoeg goede jongens

Ja voor volgend jaar, maar voor dit seizoen wordt 't wel een probleem.

S. Morgenstern
kelderfan
Shit dat Simon Yates de club gaat verlaten en dat op 't moment, dat een vervanger niet meer is te ha...

Wij horen het programma toch al jaren op de ploegenpresentatie in januari? Ik zie niets opmerkelijk anders daarin dit jaar.

YogiBear
kelderfan
Shit dat Simon Yates de club gaat verlaten en dat op 't moment, dat een vervanger niet meer is te ha...

Het programma wordt toch niets later bekend gemaakt dan andere jaren? (Zie dat dezelfde vraag al gesteld is)

Laatst gewijzigd
IK

2027 Primoz terug halen.... 😁

Maar ja, dit niews van Simon Yates vandaag was erg een verrassing. Ernstige verzwakking van het GT-team. Ik kijk uit naar de presentatie op 13 januari. Misschien wordt dan meer duidelijk over de redenen.

S. Morgenstern
kelderfan
Ja voor volgend jaar, maar voor dit seizoen wordt 't wel een probleem.

Het is een duidelijke verzwakking voor het team, maar welk probleem ontstaat er nu daadwerkelijk?

Kun je een ploeg opstellen rond Vingegaard waarmee ze in de Giro voor eindwinst kunnen gaan? Geen twijfel over mogelijk. 

Kunnen ze een ploeg opstellen waarmee ze in de Tour de France, naast het ondersteunen van het klassement van Vingegaard, voor ritwinst kunnen gaan? Wederom geen twijfel over mogelijk.

Kunnen ze ook in de Vuelta meedoen voor het podium? Waarschijnlijk niet meer, maar daar hadden velen toch al de wens om voor kansen voor de jongeren te gaan (volgens mij jij ook).

Wat verliezen ze dan met het stoppen van Yates, waardoor dit een probleem is? Een meesterknecht in de Giro (meer luxe dan noodzaak) of een podiumkandidaat voor de Vuelta, en daarnaast iemand die in kleinere rondjes toptien kan rijden met eventueel nog een uitschieter naar boven. 

Dat klinkt mij als een duidelijke verzwakking, maar een probleem kun je het volgens mij moeilijk noemen.

kelderfan
S. Morgenstern
Het is een duidelijke verzwakking voor het team, maar welk probleem ontstaat er nu daadwerkelijk? Ku...

Leuk hoe jij alles kan verbloemen. Ik kan 't je niet nadoen. 

Voor de Giro wordt 't wel degelijk een probleem toch.

Zoals 't er nu uitziet, dat Jonas 't mag doen met nieuwkomer Piganzoli, Tulett en de trouwe Kelderman. Dan zal jij weer komen met Yates die vorig jaar ook weinig ondersteuning had, maar Simon Yates mag op z'n knieen Wout bedanken voor zijn krachtinspanning, waarbij UAE in 't zand beet en dat niet voor de 1e. keer.

Laatst gewijzigd
kelderfan
IK
2027 Primoz terug halen.... 😁   Maar ja, dit niews van Simon Yates vandaag was erg een verrassing....

Ja Roglic is de ideale schoonzoon in deze.😃

S. Morgenstern

Wat is dan het probleem dat nu ontstaat voor de Giro? Ik geloofde er überhaupt al niet in dat het enig moment reëel is geweest dat ze Yates twee rondes als knecht van Vingegaard zouden overwegen en met dit nieuws erbij zou ik het al helemaal bizar vinden om een renner die zoekt naar redenen om alle opofferingen te blijven doen op die manier in te willen zetten. Wil jij echter volhouden dat dat het plan was?

En waar zou verder uit blijken dat Vingegaard het nu moet doen met Piganzoli, Tulett en Kelderman? Volgens mij kun je met Vingegaard, Kuss, Piganzoli en Nordhagen uitstekend voor de dag komen in de bergen. Neem je daarnaast Affini mee voor het vlakke en nog drie sterke middenvelders als Kelderman, Lemmen en zo je wilt Campenaerts. Mag jij mij de ritten aanwijzen die op papier een probleem zouden zijn om te controleren met zo'n ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan
S. Morgenstern
Wat is dan het probleem dat nu ontstaat voor de Giro? Ik geloofde er überhaupt al niet in dat het en...

Waar zeg ik dat Yates 't mag doen met Piganzoli? En moet Kuss opeens 't brandje blussen.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 139 140

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.