Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 131 ... 215 216
Monsieur PiPi

Ik wilde mijn eerste wissel gaan gebruiken maar ik zie al gebeuren dat de etappe wordt afgelast na de deadline. Ik laat het erbij en doe het maar met Vinnie en DFM.

kciM

Om 11u nog een meeting met een mogelijke annulering van de rit op de agenda. 

Milan81766

VPP, Skjelmose, en nu ook nog Fretin (die toch al niet veel punten had gepakt) doen allemaal niet mee. Heb nu alleen nog maar Vingegaard over... Verlies nemen of toch maar een wissel doen?

Coureurs du Courage

Rit straks geannuleerd; hebben we hier 10 pagina's lang lopen klagen voor niks 😂

KV

Rit zal gewoon geannuleerd worden. Kan bijna niet anders. Had nog "geluk" met Bauhaus en Vacek (+ uiteraard 3 goeie klimcaps) in het team, maar zelfs dat zal me niet gegund zijn. 

Monsieur PiPi

Het lijkt er op dat scorito de deadline 40 minuutjes naar achteren heeft geschoven.. 

KV
Coureurs du Courage
Rit straks geannuleerd; hebben we hier 10 pagina's lang lopen klagen voor niks 😂

Is niet voor niks he. Zo zijn alle noobs die 17 kasseimannen gekozen hebben op weg naar de bekers.

Ja, er zullen er zijn die bewust gegokt hebben op dit scenario, maar voorbije jaren zelfs gewoon bergop finish ondanks slecht weer, dus in 95% van de scenario's ging de zichzelf respecterende scorito speler vandaag een megaslag geslaan hebben. Nu wordt het weer aanmodderen om misschien 90% te halen.

MRegter96
KV
Is niet voor niks he. Zo zijn alle noobs die 17 kasseimannen gekozen hebben op weg naar de bekers. J...

Volledig mee eens, ik had Ayuso, Vingegaard en Vauquelin speciaal voor deze etappe

bdebouwer

Ze gaan de rituitslag opmaken op basis van het algemeen klassement

DesproatMichiel

Peloton vertrekt in konvooi om 12, rijden naar een nieuwe startplek 47 km van finish, die is nog steeds Isola! Via X officiele account Paris-Nice.

https://x.com/parisnice/status/2032764221948137823?s=46

Laatst gewijzigd
danusz1986

Waar lees je dat?

Jens Voigt

Ook geen Kanter die hem nu als serieuze optie zagen.

kciM

IMPORTANT - ETAPE 7  Départ en convoi à 12h pour aller à un nouveau lieu de départ à 47km de l'arrivée. Le nouveau départ sera donné à 13h45 à cet endroit pour les 47 derniers km de la course.  IMPORTANT - STAGE 7  We will depart in a convoy at 12:00 PM to head to a new starting point 47 km from the finish line. We will start the race again at 1:45 PM from this location for the final 47 km of the race. Finish line at Isola.

Vanop X van Paris-Nice

Vergane Glorie
bdebouwer
Ze gaan de rituitslag opmaken op basis van het algemeen klassement

Waar heb je dit gevonden?

ditisdavid

Scorito moet dan volgens hun eigen regels ook de deadline opschuiven naar kwart voor twee. Voorlopig zie ik daar geen spoor van...

roundandround
Jens Voigt
Ook geen Kanter die hem nu als serieuze optie zagen.

Rijdt kanter niet?

ProScoritoManager

Mag toch aannemen dat dit de doodsteek is van dit hallucinante experiment.

bdebouwer
Vergane Glorie
Waar heb je dit gevonden?

Sorry ik had er een knipoog bij moeten doen.

Guido Maltempi

ALS er vanmiddag een etappe verreden wordt, zal één valpartij vermoedelijk voldoende zijn om de rit onderweg alsnog te annuleren. Ik zet Bauhaus op C1 en ga geen wissels besteden aan deze ongein.

KJP

Pff gisteren Vingegaard erin gewisseld toen ik een post over de Utelle zag omdat ik bang was het deze ochtend te vergeten.

dat is mooi een wissel helemaal verpest en nu twijfel of ik hem niet meteen moet terug wisselen voor een Lamperti.

KV
KJP
Pff gisteren Vingegaard erin gewisseld toen ik een post over de Utelle zag omdat ik bang was het dez...

O M G

Ramonster

Wat te doen. M'n gevoel zegt dat onderweg de etappe geneutraliseerd zal worden.

M'n verstand zegt. Wissel Lamperti erin om toch voor de zekerheid 1 cap te hebben die heeft de snelheid om te winnen en het weer kan hij ook wel aan.

Laatst gewijzigd
nasibal
KJP
Pff gisteren Vingegaard erin gewisseld toen ik een post over de Utelle zag omdat ik bang was het dez...

Oef, scorito abbo al opgezegd? 😂

Ramonster

Scorito heeft de deadline opgeschoven. Kunnen we nog 1.5 uur wikken en wegen

Coureurs du Courage

Ik klikte Lamperti net ff aan in Scorito - die gast rijdt praktisch alles t/m PR. Erg verleidelijk om hem erin te wisselen, zeker omdat hij in RvB best kanshebber is.

Ik ga uit principe toch niet wisselen; vind dit echt een flater geworden van jewelste. Daarnaast  is de kans aanwezig dat de renners het er niet mee eens zijn, er nauwelijks gekoerst wordt en ze na 10km demonstratief de fiets aan de kant van de weg zetten. Of iets dergelijks. 

1 2 ... 131 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.