Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 137 ... 215 216
bdebouwer

Op het laatste moment toch overtuigd om Andresen mee te nemen, en meteen cap 3 gemaakt in plaats van Magnier. Het mag ook eens mee zitten

Stijn Lemmens

Vandaag een goeie dag

34% gestegen naar 87%

Met Milan, Andersen en De Lie!

martijncr

Nou Dennis, het manifesteren heeft 'goed' uitgepakt. Al vind ik een valpartij niet echt een chique manier om slagen te maken. Wel blij dat ik Philipsen niet heb gecapt. Met nog alle drie de wissels in de pocket en nu in de top-20 van onze subleague, heb ik goede hoop op nog wat mooie uitslagen. Het blijft een kopmannen-spel, dus daarin ook nét de goede keuzes maken + snuf geluk is key. Maar je kan natuurlijk niet altijd zes gooien... 

NOAD1912
Stijn Lemmens
Vandaag een goeie dag 34% gestegen naar 87%   Met Milan, Andersen en De Lie!

hier zelfde soort cijfers.. al kwam ik van minder ver en sta jij nu verder dan ik.. mooi dagje, Tendex weer gered en terug in bekertjesstrijd Klassiekerspel 💪

DennisdeMenniss
martijncr
Nou Dennis, het manifesteren heeft 'goed' uitgepakt. Al vind ik een valpartij niet echt een chique m...

Had liever gezien dat Philipsen een lekke band had maar goed, het jinxen heeft gewerkt. Al had ik ook mezelf ermee doordat Magier de aanstichter was. Met Milan(C1) en Andresen(C2) prima punten gehaald, 22,5% mogen bijschrijven en weer geklommen naar 86,5%. Ook hier alle wissels nog op zak en joker WvA in het team. Luik is nog ver ;) Ook wel fijn voor alle De Lie spelers dat het een keer mee zit!

Stijn Lemmens

Ja, ik moet het zeggen de mensen met Magnier die hebben nog niet veel geluk gehad 

Ragnar Lolbroek

Cap1 Philipsen-> gevallen

Cap2 Milan -> gewonnen

Cap3 Magnier-> gevallen.

Na de 0punter van gisteren schiet ik hier weinig mee op.

DennisdeMenniss
martijncr
Nou Dennis, het manifesteren heeft 'goed' uitgepakt. Al vind ik een valpartij niet echt een chique m...

Je staat echt letterlijk 1 punt voor me 😂

floda

Magnier solliciteert stevig naar zwarte lijst bij mij.... man man man wat een k weekend zo. Met vooraf 3 perfecte captains voor beide nieuwe koersen helemaal niets opgeschoten. En nu dus met redelijk dunne kasseienploeg omdat ik zo netjes had verdeeld de volgende fase in. 

martijncr
DennisdeMenniss
Je staat echt letterlijk 1 punt voor me 😂

Kijken of we dat zo kunnen blijven consolideren 😉

TourDeFranceUnchained
floda
Magnier solliciteert stevig naar zwarte lijst bij mij.... man man man wat een k weekend zo. Met voor...

Tja hij heeft veel pech maar in Omloop valt Kubis recht voor zijn neus in de bocht en kon hij dat nooit ontwijken. In Kuurne rijdt hij heel onfortuinlijk lek op het slechts mogelijke moment. Vandaag lag misschien wat meer aan hemzelf maar als je iemand van 21 jaar oud in je team opneemt, hoef je ook niet te verwachten dat hij vlekkeloos rijdt qua stuurmans kunsten, tactiek en positionering. Op die leeftijd maakten van der Poel en Pogacar ook nog fouten.

Laatst gewijzigd
KV

En in Parijs-Nice is nog wat extra zout in de wonde gestrooid. 

KV
TourDeFranceUnchained
Tja hij heeft veel pech maar in Omloop valt Kubis recht voor zijn neus in de bocht en kon hij dat no...

Maar waarom doet hij het enkel in Scorito koersen? Heb jij hem in Algarve of vorig najaar met al zijn 1-tjes in PCS weten vallen/pech hebben?

Quelbois

Heerlijk dit , over zout en wonden . Vandaag de perfecte uitslag in Parijs Nice , 3 caps en ook nog in de juiste volgorde 😬. Was toch best een goed idee dit maar slecht uitgedacht met voor het 3e jaar op rij een koninginnerit die aangepast moet worden 

Oerdewai

Vandaag (met uiteindelijk beperkte tegenstand) Milan toch volle bak punten. Hoe hij er echter in het openingsweekend bij fietste, samen met zijn niet overtuigende sprints in de Tireno, zit ik toch aan een wissel te denken. Ik verwacht namelijk dat hij in MSR, GW en DDV tekort gaat komen. Vorig jaar klom hij verrassend sterk. Ik denk dat hij er in deze koersen doorheen gaat zakken als de kleppers de koers hard gaan maken. Ik heb nog een miljoen op de bank en zou van Aert er in kunnen zetten, daar verwacht ik meer punten van in de komende wedstrijden 

TourDeFranceUnchained
KV
Maar waarom doet hij het enkel in Scorito koersen? Heb jij hem in Algarve of vorig najaar met al zij...

Haha ja ik herken de frustratie ook hoor, had hem vorig jaar ook al erbij in Klassiekerspel en Giro. Maar Ik heb hem zeker nog niet afgeschreven. Als je zag hoe hij terug kwam in de Omloop na een behoorlijke inhaalrace en dan vervolgens nog 11e wordt, dat is gewoon ontzettend knap en toont ook zijn potentieel aan. Die uitslagen komen vanzelf in de klassiekers!

KV
TourDeFranceUnchained
Haha ja ik herken de frustratie ook hoor, had hem vorig jaar ook al erbij in Klassiekerspel en Giro....

Hmja. Vorig jaar na zijn val in Tirreno was het niks meer in het voorjaar.  Maar heb nog geen beelden gezien of het een zware val was of niet (vorig jaar wel alleszins)

Jo de Haan
Oerdewai
Vandaag (met uiteindelijk beperkte tegenstand) Milan toch volle bak punten. Hoe hij er echter in het...

Ik ben ook nogsteeds van plan deze wissel te doen. Nog een weekje om te bedenken of het toch nog Ganna gaat worden ipv van Aert...

Bob

Magnier bleef wel een poos liggen na zijn val. Iemand al iets gelezen over de schade?

El Stoemperi
Ragnar Lolbroek
Cap1 Philipsen-> gevallen Cap2 Milan -> gewonnen Cap3 Magnier-> gevallen. Na de 0punter van...

Hier exact hetzelfde verhaal, maar Parijs is nog ver. Dennis (dacht ik) heeft mij overigens vóór de rit al gewaarschuwd dat ik wat plaatsjes zou zakken. Niets aan gelogen... Maar goed, ik ben een slecht geïnformeerde pessimist (dus een optimist) en verwacht de komende weken weer volop te stijgen! 

sprintgeit

Toch aardig dat ik nog de nr 1 en 2 van de bergetappe in het laatste weekend als caps heb meegenomen in PN. Jammer dat Scorito niet de juiste bergetappe heeft weten te selecteren 😅 

Gisteren -20% vandaag +20% eindigend op 91%. 

Jammer dat het zo gelopen is. Ik vind het leuk om betrokken te blijven, maar dit gedoe in P-N voelt wel erg onvoorspelbaar en dat gaat ten kosten van het spelplezier.

Nu maar eens een ei leggen over die eerste wissels. 

DennisdeMenniss
El Stoemperi
Hier exact hetzelfde verhaal, maar Parijs is nog ver. Dennis (dacht ik) heeft mij overigens vóór de...

Positief blijven, het ergste hebben we als het goed is achter de rug ;)

Ragnar Lolbroek
El Stoemperi
Hier exact hetzelfde verhaal, maar Parijs is nog ver. Dennis (dacht ik) heeft mij overigens vóór de...

Als je gelijk mij al onderaan in het pummelpeloton staat, stijg je nog wel... een beetje.

Coureurs du Courage
Bob
Magnier bleef wel een poos liggen na zijn val. Iemand al iets gelezen over de schade?

Geen medische update, maar hij kwam met het groepje van Del Toro over de finish. Leek me gewoon normaal op zijn fiets te zitten en oogte ontspannen. Dus mijn inschatting is: niks aan de hand.

Ik sta inmiddels weer op 90% na het debacle van gisteren en ondanks C2+3 tegen het asfalt. Vooral blij dat Milan levert waar ik hem verwachtte. Nu kijken of ik WvA al wil brengen voor MSR of pas wat later. Ik heb ongeveer 15 man die meedoen met MSR en minstens 5 volwaardige caps. Wie zouden jullie C3 maken: Del Toro, Brennan, Philipsen, Laporte, Gregoire, Pidcock of Milan? #luxeprobleem

Buikopstang

Laporte

1 2 ... 137 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.