Wat blijft het toch een bizar en leuk spelletje. Dan calculeer je verlies in deze week door ontbreken van WvA en Pedersen in selectie, maar ben ik inmiddels in een gouden zone beland waar ik al heel lang niet meer vertoefd heb. Hopelijk is dat vol te houden.
En idd die Trentin, wat een bijzondere coureur is het toch!
Haha dank. Kwam inderdaad vrij aardig uit.
Vlaanderen is wat mij betreft één van de makkelijkst te voorspellen koersen in het klassiekerspel.
Pogi gaat er weer een enorme uitputtingsslag van maken en is dan uiteindelijk altijd gewoon de beste renner. Matje en Wout zullen het wel uit gaan maken voor P2. Vermoed dat Pedersen met deze gemankeerde voorbereiding in het groepje erachter zit met mannen als Stuyven, Vermeersch, Trentin, Abrahamsen en Laporte.
Ik heb dit jaar overigens ook een behoorlijk track record van verkeerd uitgepakte (niet gedane) wissels en keuzes opgebouwd, en sta met 92% zeker niet in de top van dit forum dus vaar er niet blind op zou ik zeggen ;)
Haha ja leuk als het de goede kant op valt, frustrerend als het dat net niet doet. Heb flink gegodverd toen Thieu en Wout werden ingerekend😂zag het het helemaal goedkomen met Philipsen op plek 4 en MvdP en Wout op 1 en 2, maar helaas. Blijft wel een machtig mooi spel, daarmee ben ik het eens. Kan mezelf ook heel wat kwalijk nemen deze editie.
Leuk om de, overwegend, positieve verhalen te horen hier :-). Het chagrijn na PN lijkt gelukkig flink weggespoeld.
Ik heb het toen veel gehad over niet opgeheven en dat geluk kan draaien. Tot irritatie van sommigen aan toe (Klaas ;-).
Ik had toen ook een 0 punter en met Vingegaard, APP en Ayuso veel 'dood' gewicht. Inmiddels sta ik 99,5% en dus gouden beker. Dit heeft me wel al mijn wissels gekost (Wellens -> Christen -> Groenewegen & Milan -> Pedersen ná MSR). Het kan dus prima keren.
Al hou ik wel mijn hart vast voor een BP waar ik het moet doen met Pidcock & Gregoire.
Oh wist niet dat die bestond?! Zojuist ff aangemeld.
Zijn er hier mensen met Mozzato in hun team? Ik heb zelf de Tudor mannen niet overwogen. Denk dat dat deels kwam door onbekendheid in hun programma.
Beetje flauw cduc, als je mijn posts beetje gevolgd hebt rond PN klaag ik echt helemaal nergens, behalve als jij zegt dat het zich wel uitbalanceert op het einde. Jij had met je topteam misschien wel top 10 gestaan of kunnen winnen. Maar je hebt je naam ook mee:). Het gaat langzaam omhoog hier met caps Philipsen en Lund, en geniet van de koersen en het gebabbel hier. Een duimpje mag ik van dromen. Magnier wel enorme pechvogel weer.
Dit is ook wel een van de leukste Scorito's.
Baal enkel van mijzelf dat ik op het laatste moment Andresen/Vauquelin heb ingewisseld voor Groves/Dfm. Anders zit bij de bekers en nu zit je rond de 80%.
Vandaag niks kunnen zien dus telefoon op stil gehad en net de laatste 100 kilometer terug gekeken met een biertje.
Als je dan Van der Poel (heb ik wel) en Van Aert (heb ik niet) weg ziet rijden en je caps zijn:
C1 Brennan - niet meer in het peloton
C2 Philipsen
C3 Magnier - niet meer in het peloton
dan zit dat niet lekker hoor.
Met dank aan een leverende Philipsen, Lund en Laporte kom ik gelukkig toch nog aan 460 punten.
Weet iemand wat er met Brennan was? Voor woensdag zou dat vooraf wel een optie voor mij zijn.
Het gecalculeerde gokje om MvdP niet te cappen pakt goed uit. JP en Lund waren m’n enige renners in de top 20, maar als C1 en C2 wel het maximale eruit geperst. Gestegen naar 64%, gouden bekertjes here we come!
Helaas niks van de koers kunnen zien. Ik begrijp dat Milan en C3 Magnier uitgeschakeld werden door materiaalpech - hoe deden zij het op de klimmetjes, ging dat soepel of op het tandvlees? Asking for a friend die voor DDV 3 kopmannen moet gaan kiezen uit Mads, Florian, JP, Lund en Magnier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.