Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 197 ... 215 216
Tbosman
Pim Todcock
Mijn laatste wissel er toch maar doorheen gejaagd voor TdG. Nu maar hopen dat hij nog FW wil rijden....

En je verwacht hem in de top20 in FW?

Gerbende
Gasgeven
Amstel Gold Race is nu toegevoegd. Hopelijk nog WP en LBL erbij, of in ieder geval 1 vd 2

Voor WP en LBL staat hij er ook op..nice.. :D

snoek1974
Gerbende
Voor WP en LBL staat hij er ook op..nice.. :D

Daar was ik o.a. op aan het wachten en verder op zekerheid wat Pidcock gaat rijden .

nog 1 wissel en het wordt of iemand die Brabantse Pijl rijdt en de andere drie of Seixas met 2 of Evenepoel met 3 ritjes .

oborobo

Kan nog 1 wissel doen,maar wie?

Zie niet veel renners die BP rijden en dan ook nog AGR,WP en LBL.

Schmid!

snoek1974
oborobo
Kan nog 1 wissel doen,maar wie? Zie niet veel renners die BP rijden en dan ook nog AGR,WP en LBL. Sc...

Dat is ook de twijfel want die renner moet dan ook nog kunnen presteren in alle 4 , denk aan Cosnefroy , maar als Pidcock gewoon aan Brabantse Pijl meedoet wordt het waarschijnlijk een keuze tussen Evenepoel of Seixas 

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Tbosman
En je verwacht hem in de top20 in FW?

Het is wel een flinke gok uiteraard, aangezien hij nog weinig van dat werk heeft gereden. Desondanks, en ws totaal onvergelijkbaar, klom hij op het veld beter dan Nys, die vorig jaar zonder veel ervaring drie keer op de heuvels punten pakte. In de E3, DDV gewoon in de eerste sprintgroep en nu goed in vorm met winst in NXT. 

Het kan ook zomaar een kansloze vlucht worden of een anonieme 30e plek oid, maar ik hoop op beter.

Binnen de ploeg is er ook niet echt een betere gegadigde die ik zo snel zie. Na MvdP en JP is het sws wat karig.

oborobo

Evenepoel en Seixas heb ik allebei al.

Coureurs du Courage
oborobo
Evenepoel en Seixas heb ik allebei al.  

Ene Pogacar schijnt nogal goed te zijn. Mits je budget hiervoor hebt.

Zonder dollen; Gregoire, Jorgenson, Healy, Cosnefroy, Skjelmose, Ciccone zijn allemaal goede opties voor dat 4-luik. Vraag is waar je nog caps over hebt & wie je daar dan de meeste kansen toedicht. Dit betekent veel voor je puntenpotentieel. Met Seixas, REv en Pogi zit je voor LBL wel gedekt lijkt me. En ook WP heb je dan al redelijk bezet. Zul je meer een pion moeten zoeken voor AGR + BP, dus een Schmid of Gregoire of Baudin.

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Off-topic wat is Eurosport toch geweldig voor de wielerliefhebber.. terugkijktip gisterenavond om 21 uur een mooie docu over de historie van Parijs Roubaix.

Kennen de 42/43+ ers Gilbert Duclos-Lassalle nog? Schitterend verhaal, die reed nog met Francesco Moser eind jaren 70/begin jaren 80, maar won op zijn 38ste en 39ste opeens 2 keer op spectaculaire wijze de PR. Dat soort verhalen komen er allemaal in terug.  Ook over Poulidor en zo.. als opa van.. en held Adri.

Ik ga overigens Thieu gewoon op C1 zetten, met zijn stuurmanskunsten, ervaring op het parcours, vorm en betere eindsprint acht ik hem nog altijd de grote favoriet morgen. 

Laatst gewijzigd
snoek1974
oborobo
Kan nog 1 wissel doen,maar wie? Zie niet veel renners die BP rijden en dan ook nog AGR,WP en LBL. Sc...

Als je iemand speciaal voor de Brabantse Pijl selecteert dan moet je ook zijn punten aantal goed inschatten , zeker aangezien je nog maar 1 wissel heb en misschien je met een wissel ook een betere derde kopman voor AGR en WP kan kiezen wat meer punten oplevert.

je hebt Evenepoel dus erin gewisseld voor de RVV neem ik aan en Seixas had je al voor Strade Bianchi .

Tbosman
NOAD1912
Off-topic wat is Eurosport toch geweldig voor de wielerliefhebber.. terugkijktip gisterenavond om 21...

Leuk, dank voor de tip! Ga hem zeker ff terugkijken ✌️

Rubik
Coureurs du Courage
Ene Pogacar schijnt nogal goed te zijn. Mits je budget hiervoor hebt. Zonder dollen; Gregoire, Jorge...

Soortgelijke situatie hier, met nog één wissel te gaan. Voor de heuvels staan reeds opgelijnd: 

• BP = Pidcock en Wellens
  • AGR = Evenepoel, Healy, Laporte, Mohoric, Vauquelin, Pidcock en Wellens
  • WP = Evenepoel, Seixas, Healy, Vauquelin, Paret-Peintre en Pidcock
  • LBL = Pogacar, Evenepoel, Seixas, Healy, Vauquelin, Paret-Peintre en Pidcock

Vooral BP is een hoofdpijndossier. Maar dat is bij de meesten zo. Hoe zouden jullie deze derde wissel inzetten? Gregoire/Schmid/Cosnefroy/Baudin met het oog op vier koersen? Of toch een Jorgenson die toch een doel van de Ardennen heeft gemaakt? Al cap ik Jorgenson vooral in AGR denk ik want in WP en LBL plaats ik hem toch achter Pogacar/Evenepoel/Seixas/Healy.

Tbosman
Rubik
  Soortgelijke situatie hier, met nog één wissel te gaan. Voor de heuvels staan reeds opgelijnd: ...

Ik denk dat, mits je de goede cap kunt inwisselen voor BP, je hier de grootste slag kunt slaan t.o.v. de concurrentie. Helemaal omdat er weinig wissels over lijken te zijn nog. En iemand die je niet capt (bv. Jorgenson) kan prima scoren maar heeft denk ik minder onderscheidend vermogen, tenzij je cap uit BP in de 3 koersen daarna niet presteert / geen top 20 rijdt.

Ik ga zelf de heuvels in met Pid, Wellens (allebei vraagteken), Gregoire, REV, Vauqelin, Skjelmose, Seixas en Pogacar.

Ik wissel derhalve sowieso een renner voor cap in de BP in met mijn laatste wissel. Voorlopig lonkt Schimdt.

Laatst gewijzigd
Rubik

Del Toro op PCS van het drieluik afgehaald.

Rubik
Tbosman
Ik denk dat, mits je de goede cap kunt inwisselen voor BP, je hier de grootste slag kunt slaan t.o.v...

Schmid kan inderdaad een verschilmaker zijn. Gregoire voelt meer als een defensieve keuze, en ik moet juist wat goed maken. De rest van de startlijst voelt niet heel capwaardig. Eigenlijk hoop ik gewoon op een fitte Pidcock en Wellens.

kciM

Mathieu op 1

Tadej op 2

Mads op 3

Coureurs du Courage
kciM
Mathieu op 1 Tadej op 2 Mads op 3

Same here

snoek1974

Van de Poel op 1 , Pogacar op 2 en Ganna op 3 .

martijncr

Laporte gaat met een zevende of achtste plek mijn C3 punten opleveren. Mathieu en Pogi op 1 en 2 natuurlijk, maar ik heb als kleine voorspeller (niet zo groot als Erik Dijkstra) het stevige voorgevoel dat Pogi vandaag op z'n plaat gaat en de top-5 niet redt. 

Eerst maar eens kijken hoe goed mijn innerlijke Jomanda is afgesteld alvorens ik er echt naar handel in capkeuzes 🙃

bdebouwer

Hier Vermeersch op C3, we gaan het zien

yanick01
bdebouwer
Hier Vermeersch op C3, we gaan het zien

Yes hier ook, maar heb ook geen wva en Pedersen of zelfs Ganna 

Buikopstang
martijncr
Laporte gaat met een zevende of achtste plek mijn C3 punten opleveren. Mathieu en Pogi op 1 en 2 nat...

Je bedoelde de moeder van Fretin? 
Ik heb MVDP Pogi en Vermeersch. Maar hoop eigenlijk een mooie koers te zien met een goede van Aert en Pedersen strijdend voor de derde plek

martijncr
Buikopstang
Je bedoelde de moeder van Fretin? Ik heb MVDP Pogi en Vermeersch. Maar hoop eigenlijk een mooie koer...

Die heeft een snipperdag! :)

Hup Wout! Zou voor m'n Scorito vreselijk zijn, maar god wat gun ik hem een overwinning! 

nasibal

Hoe duur zou De Lie volgend jaar zijn? Dit seizoen toch meer punten dan ooit gepakt volgens mij. 

bdebouwer

Cap1 en Cap3 kwijtgespeeld in het bos

1 2 ... 197 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.