Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 198 ... 215 216
martijncr

Mijn innerlijke Jomanda is niet scherp gesteld. Maar Milan nog niet eruit wisselen kan zo maar eens een gouden zet zijn die nog wat bonuspunten gaat opleveren tov mensen met Pedersen en WvA :) 

Scratzz

Pogacar zit na het bos zonder teamgenoten. Welk tactisch meesterbrein verzint het dan om 40km samen met hem te gaan rijden om hem af te zetten bij de zwaarste stroken?

Red Bull heeft zoveel mensen voorin zitten. Zorg dan dat je weg bent op het vlakke zodat je Pogacar daar onder druk zet.

Tbosman

Wow. Heb hem niet (1 van mijn fouten, wel Pedersen) maar ik gun het WvA van harte. Prachtige koers, prachtige winaar. Het komt hem toe na al dat harde werken en het blijven terugkomen na al die blessures. Petje af. Chapeau.

Voor- (of nadeel?): Pogi weer terug volgend jaar? 😅

Laatst gewijzigd
NOAD1912

De dagwinnaar stijgt na PR van 67,3% naar een gouden 99,3%, zo kort zit het nog op elkaar.

martijncr
martijncr
Die heeft een snipperdag! :) Hup Wout! Zou voor m'n Scorito vreselijk zijn, maar god wat gun ik hem...

🥳

Valvuillerdemoz

Wat een race! En wat een geweldige winnaar. Kippenvel! 

MrWest
NOAD1912
De dagwinnaar stijgt na PR van 67,3% naar een gouden 99,3%, zo kort zit het nog op elkaar.

Met precies 0 heuvelrenners gaat die nog wel n beetje zakken;).

Maar inderdaad, kan nog veel gebeuren de komende keursen. Ben benieuwd!

DennisdeMenniss

Prachtige koers en een nog mooiere winnaar. Het is Woutje van harte gegund na al die tegenslagen de afgelopen jaren. Vrijdag weer een koers die ertoe doet voor Scorito. Iemand al nieuws omtrent Pidcock en Wellens gezien?

Tbosman
DennisdeMenniss
Prachtige koers en een nog mooiere winnaar. Het is Woutje van harte gegund na al die tegenslagen de...

Wellens niet, Pidcock wel bij de concullega's van WF 

Coureurs du Courage

Fijn om te horen - ik kan Pidcock hard gebruiken in mijn heuvelteam nu ook Del Toro eruit ligt.

Erg genoten vandaag van een prachtige koers en nog mooiere winnaar. Als het iemand gegund is, is het WvA wel.

Bob

Ik zou er toch niet veel van verwachten in de Amstel, misschien in LBL wel nog.

Jens Voigt

Geen Pidcock is echt een flinke streep door de rekening. Niemand bij de Brabantse Pijl voorlopig. 

Mad Max

Nog 1 gouden wissel over mijn twijffel zit tussen Cosnefroy die nog niet veel heeft laten zien maar 4 ritten rijd. Andere optie is Seixas goede vorm maar slechts 2 ritten.

Coureurs du Courage
Mad Max
Nog 1 gouden wissel over mijn twijffel zit tussen Cosnefroy die nog niet veel heeft laten zien maar...

Zonder twijfel Seixas... is C1 voor WP en C2 voor LBL. Cosnefroy lijkt zijn vorm bij Decathlon achtergelaten te hebben - die gaat niet meedoen voor de winst in BP.

Tbosman
Mad Max
Nog 1 gouden wissel over mijn twijffel zit tussen Cosnefroy die nog niet veel heeft laten zien maar...

Het ligt er toch vooral aan waar je caps mist?

klaas drr
Tbosman
Het ligt er toch vooral aan waar je caps mist?

Rekensommetjes maken ja, al lijkt Seixas wel een punten garantie die je bij geen andere renner lijkt te krijgen, 13e plek in RvBaskenland  staat gewoon op 18 minuten.   

mirkodek

Blij dat ik Seixas al heb, een van mijn weinige goede keuzes in dit debuutseizoen.

Nu op 59,7%. Benieuwd of ik nog wat kan stijgen in de heuvels met Pogacar, Seixas, Healy, Pidcock, Vauquelin, Skjelmose (en wellicht Laporte) plus nog een wissel over. Voor die laatste wissel neig ik nu naar Evenepoel. Jorgenson zou ook nog kunnen maar daar valt weinig over te zeggen qua vorm.

klaas drr
NOAD1912

Wel gek, want TNT heeft in het dagwinnaar 7186,  maar als je kijkt bij 7186 in de totaal stand is er geen TNT te bekennen ?  Stijgt overigens 'slechts' 9,3 %.

martijncr
klaas drr
Wel gek, want TNT heeft in het dagwinnaar 7186,  maar als je kijkt bij 7186 in de totaal stand is er...

Ja! Ik zit ook vaak te zoeken naar daar soort cijfers, maar ik heb de route op Scorito nog niet gevonden om het te vinden

NOAD1912
klaas drr
Wel gek, want TNT heeft in het dagwinnaar 7186,  maar als je kijkt bij 7186 in de totaal stand is er...

Ik zie het nu idd die 9,3%, maar gisteren stond zeker te weten 33% stijging. Kijk maar eens op plek 161 van de ranking.

Laatst gewijzigd
NOAD1912
martijncr
Ja! Ik zit ook vaak te zoeken naar daar soort cijfers, maar ik heb de route op Scorito nog niet gevo...

Ik klik op dagwinnaar en ga dan naar zijn Tendex.. daar stond 33% stijging naar 99,3%, rekensommetje op het aantal deelnemers (22.550) en dan is het makkelijk zoeken.

Hij heeft overigens een heuvelteam van niks idd (alleen Pogi maar), dus gaat goud niet vasthouden, tenzij nog 3 wissels misschien, maar dan kan je itt de topcoach spellen niet zien volgens mij.. wie al welke wissels hebben toegepast.

Laatst gewijzigd
Tbosman

De kasseien (en PN en TA) zijn achter de rug, op naar de 4 laatste klassiekers in de heuvels!
Voor mij tijd om even terug te blikken op mijn score en bijbehorende team.
Met slechts 56,2% ben ik (uiteraard) niet tevreden.
Komt deels door botte pech (wegvallen van Wellens, Küng en Matthews), deels door onvoorziene omstandigheden (voor PN Vingegaard, Vauqelin en Skjelmose mee; gelukkig rijden die laatste 2 nog wat heuvels) én door slechte keuzes van mijn kant.
Ik ben echt teleurgesteld in:

• Vacek: 0 punten. Was stuivertje wisselen met Stuyven (pun intended), helaas niet de goede man gekozen.
  • Groves: 30 (team) punten. Voor de rest niks gereden, had ik er graag bijgehad voor (team)punten en natuurlijk omdat hij TA zou rijden.
  • Fretin: deels pech maar hier ook 0 punten.
  • Milan: ondanks de puntjes in TA viel het voor de rest toch bar tegen.
  • Mezelf: door niet WvA maar Pedersen in te wisselen, ingegeven door mijn "paniek" voor E3. Volgende keer toch 1 koers minder hard laten wegen als iemand beter (b)lijkt.

Naar verwachting / "gewoon" goed: Pogi, MvdP, Philipsen, F. Vermeersch, Gregoire (tot zo ver), Pidcock (to zo ver) en Crabbe (was mee als reserve).

Boven verwachting: Lund (wat een sloot punten), Groenewegen (ondanks pech in SP) en Seixas (wat een debuut in SB). Ook erg tevreden met inwisselen van REV met zijn 3e plek in RVV.

Nu de heuvels in met nog 1 wissel over en de volgende namen:

• Gregoire
  • Pidcock (?)
  • Matthews (?)
  • REV
  • Skjelmose
  • Vauqelin
  • Seixas
  • Pogi

Hoop, mede door een goede wissel voor BP, nog wat te kunnen stijgen maar een duimpje zal er wel niet inzitten.
Benieuwd naar hoe mensen tegen hun selectie en score aankijken tot nu toe.

JesperSoetens
Tbosman
De kasseien (en PN en TA) zijn achter de rug, op naar de 4 laatste klassiekers in de heuvels!Voor mi...

Heb een mooie score van 92% en ga de heuvels in met:

• Wellens (toch nog niet gewisseld omdat hij nog wel wat mee gaat pakken).
  • Pidcock (afwachten wat daarmee gaat gebeuren).
  • Berckmoes (had een doel van BP gemaakt).
  • Gregoire
  • Pogi
  • Seixas
  • Jorgenson
  • A Parret Peintre
  • Lapeira
  • Vauquelin

Daarnaast heb ik nog één wissel over. Enerzijds neig ik naar iemand die punten kan sprokkelen, omdat ik redelijk ok in de capmogelijkheden zit. Zou dan op Schmid uitkomen, die zeker ook bij de BP een mooi resultaat kan halen.

Anderzijds zou ik er nog graag een klepper voor het drieluik WP, AGR en LBL bijhalen en dan zou Healy of REV op poleposition liggen. 

Nog een paar dagen in de gaten houden wat er aan de programma's wordt toegevoegd en dan vrijdag besluiten of er al gehandeld wordt of dat het pas voor zondag is.

Pim Todcock
Tbosman
De kasseien (en PN en TA) zijn achter de rug, op naar de 4 laatste klassiekers in de heuvels!Voor mi...

Pedersen inwisselen is naar mijn mening geen (grote) fout. Uiteraard haalt Wout nu meer punten, maar Pedersen is ook ok. Zelf heb ik een fout gemaakt door Pedersen pas na MsR in te wisselen, maar alsnog geen spijt van de wissel zelf. WvA is nu achteraf beter, maar het is wel een groter risico. Bij TVL had ook zomaar Laporte uitgespeeld kunnen worden met zijn goede vorm. Het programma van Pedersen leek ook aantrekkelijker op dat moment.

Ik heb een wissel gedaan nu voor slechts 130 punten met J Christen. Als ik die nog over had, had ik WvA er ook bij kunnen wisselen.

Achteraf had je beiden in de basis kunnen hebben, maar vorig jaar waren er ook veel types zoals oa Laporte die bijna fit waren en uiteindelijk niets reden.

Wat ik mezelf meer kwalijk neem is dat ik na twijfel toch Brennan, Milan en Magnier heb genomen. Dat is een lesje voor volgend jaar. Niet teveel investeren in sprinters. Daarentegen is Andresen dan wel weer een kanon.

klaas drr
NOAD1912
Ik zie het nu idd die 9,3%, maar gisteren stond zeker te weten 33% stijging. Kijk maar eens op plek...

Poeh toe aan nieuwe bril dan... zie hem nu ook,  als je op de huidige nr 1 klikt en dan naar zijn totaaloverzicht gaat kun je zien hoeveel punten elke renner heeft gehaald.  Hij heeft 23 renners, en voor de heuvels nog Pidcock Pogi en Evenepoel. 

1 2 ... 198 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.