Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 44 ... 215 216
berggie1987

Milan die Kbk rijdt, Laporte gevallen, de puzzel wordt wel erg makkelijk zo.

Rad

Van Aert is toch ook prima op te vangen met een 2-tal uit het 1,5M segment en een 2,5M renner? Probeer naar meerdere opties te zoeken. Een Matthews kun je in 2 koersen (MSR en Amstel) cappen, en een Kung/Stuyven cap je in een DDV/E3 en als derde cap in de ronde. 

Of zeg ik nu iets heel vreemds...

Rad
berggie1987
Milan die Kbk rijdt, Laporte gevallen, de puzzel wordt wel erg makkelijk zo.

Laporte zonder erg toch? Die zal er vast wel staan.

berggie1987
martijncr
Toch merk ik dat ik probeer nu al meer en meer die puzzel te leggen. In vorige editie(s) wisselde ik...

Daarbij zijn er ook nog steeds meer heuvelrenners die al in San Remo in de punten kunnen rijden, sinds pogi het al op de cipressa laat ontbranden.

berggie1987
Rad

Ligt niet het hele voorjaar eruit, maar was voor mij al dubbeltje op zn kant, dus dat dubbeltje valt nu wel de andere kant op.

Bob
Rad

Na zo´n val twijfel ik of hij er dan zaterdag al staat. Later in het voorjaar vast wel, maar dat soort onzekerheid wil ik liever niet.

Malathion
Rad
Van Aert is toch ook prima op te vangen met een 2-tal uit het 1,5M segment en een 2,5M renner? Probe...

Wat betekent opvangen hier dan? Dat je een andere cao dan Van Aert kunt kiezen in die koersen? Of betekent het dat je het aantal punten  kunt compenseren? 

Ik zou bij specifiek Van Aert nog eens kijken naar de afgelopen 24 koersen die hij reed in het kader van het Klassiekerspel. 

Rad
Malathion
Wat betekent opvangen hier dan? Dat je een andere cao dan Van Aert kunt kiezen in die koersen? Of be...

Durf je van Aert zaterdag ook al captain te maken dan? Daarvoor had ik eigenlijk Laporte op het oog namelijk..

DennisdeMenniss
Rad
Van Aert is toch ook prima op te vangen met een 2-tal uit het 1,5M segment en een 2,5M renner? Probe...

Je hebt het hier over 2 plekjes in de selectie tegenover 1. Dus naast WvA moet je nog iemand eruit gooien om een eerlijk vergelijk te maken. Vergeet niet dat de plekjes zeer schaars zijn. 2 subtoppers of een kopman + "opvul" zijn lastig 1 op 1 met elkaar te vergelijken.

WvA heb je niet per se als cap nodig in OHN. Staar je ook vooral niet blind op wat iemand kost maar kijk naar de potentie van de renners per koers ;)

Fietsopa

Jammer dat de mannen van Des Proat het vauquelin interview zomaar prijs geven. En dat allemaal omdat ene DennisdeMennis zonodig moest klagen dat ze te weinig goede tips gaven.

Gelukkig komen ze ook met de tip om maar twee picks te nemen voor Parijs-Nice. 

Voor iedereen die dat overweegt kom ik met de tip: om de loterij te winnen moet je wel een lot kopen.

VincentK
Fietsopa
Jammer dat de mannen van Des Proat het vauquelin interview zomaar prijs geven. En dat allemaal omdat...

Die had Ik niet niet en ik luster geen Des Proat. Terug naar de tekentafel dus, maar voor 1mio moet dat wel lukken.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
Fietsopa
Jammer dat de mannen van Des Proat het vauquelin interview zomaar prijs geven. En dat allemaal omdat...

😂😂😂

floda

Vauquelin is lekker voor WP, maar voor AGR en LBL toch te weinig inhoud nog denk ik. Maar misschien zit ik ernaast. Nu toch Milan erin gepuzzeld maar nu zonder Wellens en maar 1 uae man. Toch nog maar even terug naar tekentafel. 

DesproatMichiel
Fietsopa

Wat je hier vooral uit moet meenemen is dat het hoofdzakelijk Dennis zijn schuld is inderdaad.

Fietsopa
floda
Vauquelin is lekker voor WP, maar voor AGR en LBL toch te weinig inhoud nog denk ik. Maar misschien...

Persoonlijk denk ik ook op basis van vorm dat hij achter onley gaat eindigen bij PN. Daarom is het stiekem helemaal niet per se zo'n inkoppertje.

Gruttepi3r
Fietsopa

Nu is het wel zo dat INOES nog wat klimmende mannen meestuurt naar PN. Waardoor ik hem daar niet als een veilige cap zie. Voor de ardennen en zeker WP is het een leuke om erbij te hebben.

Geloof ook niet dat hij zei dat PN zijn "grote" doel van was. Maar meer zijn eerste doel, en daarna de ardennen. Vervolgens zullen er nog wel wat doelen zijn. Geloof er niets van dat PN zijn "grote" doel is. 

Rubik

PCS heeft een startlijst-update gedaan voor KBK? Of is dat een oude lijst?

Laatst gewijzigd
Buikopstang
nasibal
Oh jongens, ik maakte ook helemaal geen opmerking over de waarschijnlijkheid dat anderen dit ook al...

God wat een poëzie zeg

JW

Even om de boel lekker op te schudden: Milan, Philipsen, Groenewegen & Bittner van de startlijst KBK afgehaald door PCS.

KV
JW
Even om de boel lekker op te schudden: Milan, Philipsen, Groenewegen & Bittner van de startlijst...

Zal wel nog een oude startlijst zijn. Denk dat de renners nog altijd zelf beter weten waar ze gaan rijden. 

Nijmos
nasibal
Oh jongens, ik maakte ook helemaal geen opmerking over de waarschijnlijkheid dat anderen dit ook al...

Wat toch prima is? Dit is toch een community waarin we proberen samen het beter te doen ten opzichte van degene die niet de moeite nemen dit forum te bekijken? Jij promoot nu een soort 'leeching', wel downloaden maar niet seeden als je download klaar is.

NielsH97

Ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat niet het budget maar de 20 plekken het probleem is.

Keuze stress hoe je het beste je team verdeelt. Veel programma's voor de wedstrijden zoals PN, TA Scheldeprijs en BDP sluiten niet lekker met elkaar en andere koersen.

Zonder Milan krijg ik TA niet lekker gevuld, toch wil ik het zonder hem doen om voor BP Healy, Evenepoel en ... in te brengen.

Dampe hin

Rijdt Healy BP dan?

NielsH97
Dampe hin
Rijdt Healy BP dan?

Nee volgens mij rijdt EF geen BP als.ik me niet vergis.

RedDevil
JW
Even om de boel lekker op te schudden: Milan, Philipsen, Groenewegen & Bittner van de startlijst...

Als dit klopt zijn we echt veroordeeld tot De Lie 😅

1 2 ... 44 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.