Geloof me: de teams gaan er echt genoeg gevarieerd uit zien. Totaal niet bang voor uniforme teams en dat iedereen dezelfde namen heeft. Er gaan heel wat frustratie berichtjes komen na de Omloop over keuzes en de percentages zullen om de oren vliegen in het verloop van het spel. En steeds maar weer ben ik het iig niet die pronkt met 99% of iets wat neigt naar een gouden beker 😅
Ah zo. Ik zal de podcast nog even luisteren voor de ratio daarachter.
Iets anders: ik merk dat ik nu wel tevreden ben over m'n team, maar dat ik er daarbij wel best wel vanuit ga dat WVA en VDP de E3 gaan rijden. Hoe kijken jullie daarnaar?
Dank je. Ik loop achter met de podcasts. En ik zag de overbodige spatie bij Ecco in 'Vauquelin interview' en wou er nog een 'in' inproppen.
Ik ben trouwens verbaast en ook verontrust over het hoge niveau van Hans in de DesProatPodcast. Het wordt voor mij nu waarschijnlijk wel erg moeilijk om voor hem te eindigen.
PCS wisselt vaker van programma voor Milan dan ik van ploeg. Nu staat onderstaande programma ingevuld....
| Date | Race | Class |
|---|---|---|
| 2026-03-01 | Kuurne - Brussel - Kuurne | 1.Pro |
| 2026-03-09 | Tirreno-Adriatico | 2.UWT |
| 2026-03-21 | Milano-Sanremo | 1.UWT |
| 2026-03-29 | In Flanders Fields - From Middelkerke to Wevelgem | 1.UWT |
| 2026-04-01 | Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre | 1.UWT |
| 2026-04-12 | Paris-Roubaix Hauts-de-France | 1.UWT |
| 2026-05-08 | Giro d'Italia | 2.UWT |
Het is ook ergens niet logisch dat de Omloop de laatste jaren meer punten voor de sprinters heeft gekend dan DDV, gezien het parcours voor laatstgenoemde makkelijker is. Komt vooral doordat we vaak sterke Visma-blokken of Van der Poel de koers in handen hebben zien nemen, maar als dat dit jaar wegvalt...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.