Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 45 ... 215 216
Ecco
Fietsopa
Jammer dat de mannen van Des Proat het vauquelin interview zomaar prijs geven. En dat allemaal omdat...

Wat is het idee achter twee man voor PN dan?

Het Vauquelin interview had ik in ieder geval zelf gezien

Laatst gewijzigd
JoostEmpty
berggie1987
Milan die Kbk rijdt, Laporte gevallen, de puzzel wordt wel erg makkelijk zo.

De puzzel wordt voor iedereen misschien makkelijk, maar daarmee wordt het juist moeilijker om het verschil te maken..

Ecko

Maar wat zei Vauquelinininterview nou eigenlijk? 

Pim Todcock

Die arme Milan staat straks in Kuurne, blijkt zijn ploeg niet mee te doen :p. Of misschien heeft hij de brief van Matteo opengemaakt.

Ter verduidelijking,  uiteraard snap ik dat dit ws een oude lijst is.

Laatst gewijzigd
martijncr

Geloof me: de teams gaan er echt genoeg gevarieerd uit zien. Totaal niet bang voor uniforme teams en dat iedereen dezelfde namen heeft. Er gaan heel wat frustratie berichtjes komen na de Omloop over keuzes en de percentages zullen om de oren vliegen in het verloop van het spel. En steeds maar weer ben ik het iig niet die pronkt met 99% of iets wat neigt naar een gouden beker 😅

TimTornTeut
Ecco
Wat is het idee achter twee man voor PN dan? Het Vauquelin interview had ik in ieder geval zelf gezi...

Volgens mij zelfs drie, want ik zag Carlos Rodriguez er ook nog opstaan.

Lucstones
Ecko
Maar wat zei Vauquelinininterview nou eigenlijk? 

Dat Vauquelin PN als hoofddoel is. Hoe kunnen we nou bevestiging krijgen dat Milan Kuurne afgezegd heeft?

KV
TimTornTeut
Volgens mij zelfs drie, want ik zag Carlos Rodriguez er ook nog opstaan.

Hij bedoelde met twee man dat ze in de podcast adviseerden om maar 2 kopmannen voor PN mee te nemen. 

TimTornTeut
KV
Hij bedoelde met twee man dat ze in de podcast adviseerden om maar 2 kopmannen voor PN mee te nemen....

Ah zo. Ik zal de podcast nog even luisteren voor de ratio daarachter. 

Iets anders: ik merk dat ik nu wel tevreden ben over m'n team, maar dat ik er daarbij wel best wel vanuit ga dat WVA en VDP de E3 gaan rijden. Hoe kijken jullie daarnaar? 

Ecko
Lucstones
Dat Vauquelin PN als hoofddoel is. Hoe kunnen we nou bevestiging krijgen dat Milan Kuurne afgezegd h...

Dank je. Ik loop achter met de podcasts. En ik zag de overbodige spatie bij Ecco in 'Vauquelin interview' en wou er nog een 'in' inproppen.

Ik ben trouwens verbaast en ook verontrust over het hoge niveau van Hans in de DesProatPodcast. Het wordt voor mij nu waarschijnlijk wel erg moeilijk om voor hem te eindigen. 

Rad

Calendar | Lidl-Trek
Hier staat Kuurne nog gewoon op.

Lucstones
Rad
Calendar | Lidl-TrekHier staat Kuurne nog gewoon op.

Ja maar niet meer specifiek voor Milan. Wellicht voor Vacek?

ProScoritoManager
Lucstones
Ja maar niet meer specifiek voor Milan. Wellicht voor Vacek?

Tirreno-Adriatico staat daar ook niet specifiek voor Milan, zal dan wellicht voor Simmons zijn?

DaanioF
TimTornTeut
Ah zo. Ik zal de podcast nog even luisteren voor de ratio daarachter. Iets anders: ik merk dat ik nu...

Ik heb in m'n huidige opzet ook ingevuld dat ze beide E3 rijden. Hebben ze de afgelopen jaren ook eigenlijk altijd gedaan, dus zie geen reden daar niet weer vanuit te gaan.

JoostEmpty
NielsH97
Nee volgens mij rijdt EF geen BP als.ik me niet vergis.

Volgens hun eigen website, rijden ze 'm wel.. (Geen Scheldeprijs overigens, mocht je iemand daar nog op hopen met Mihkels/Lamperti.)

WOOP

Hoeveel renners gaan jullie meenemen voor de Heuvelklassiekers en hoeveel gaan dit er worden na de beoogde wissels. Bij mij is dit nu als volgt:

BP 4 | AGR 5 | LFW 5 | LBL 6

na wissels gaat dit 5 7 7 8 worden. Ben benieuwd naar hoe jullie hier in staan! 

Zolderman
ProScoritoManager
Tirreno-Adriatico staat daar ook niet specifiek voor Milan, zal dan wellicht voor Simmons zijn?

Oei dan zou ik Milan inderdaad niet meer meenemen, wel heel duur zo.

Rubik

En Milan staat op PCS weer bij KBK en DDV...

RikZ00r

Overwegen jullie ook allemaal Pogi en VDP thuis te laten?

Savoldelli de Valk
Rubik
En Milan staat op PCS weer bij KBK en DDV...

PCS wisselt vaker van programma voor Milan dan ik van ploeg. Nu staat onderstaande programma ingevuld....  

Date Race Class
2026-03-01  Kuurne - Brussel - Kuurne 1.Pro
2026-03-09  Tirreno-Adriatico 2.UWT
2026-03-21  Milano-Sanremo 1.UWT
2026-03-29  In Flanders Fields - From Middelkerke to Wevelgem 1.UWT
2026-04-01  Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre 1.UWT
2026-04-12  Paris-Roubaix Hauts-de-France 1.UWT
2026-05-08  Giro d'Italia 2.UWT

Laatst gewijzigd
Zolderman
Savoldelli de Valk
PCS wisselt vaker van programma voor Milan dan ik van ploeg. Nu staat onderstaande programma ingevul...

Als je zo de startlijst van DDV bekijkt lijkt dit ook een sprint te gaan worden

Nijmos

Elk jaar zijn er weer mensen verbaasd hoe pcs werkt

ditisdavid
Zolderman

Het is ook ergens niet logisch dat de Omloop de laatste jaren meer punten voor de sprinters heeft gekend dan DDV, gezien het parcours voor laatstgenoemde makkelijker is. Komt vooral doordat we vaak sterke Visma-blokken of Van der Poel de koers in handen hebben zien nemen, maar als dat dit jaar wegvalt...

TourDeFranceUnchained
Zolderman

Doen Mohoric, Kung, Wellens, Morgado, Vermeesch, Abrahamsen, Van Baarle, Vacek, Powless, Gregoire, Madouas en Laporte niet meer mee?

ditisdavid

Ik had eigenlijk gehoopt/verwacht dat Uno-X met Wærenskjold of Blikra zou starten in de Tirreno, wordt er niet makkelijker op om die rit rond te krijgen zo.

1 2 ... 45 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.