Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 46 ... 215 216
Valvuillerdemoz
RikZ00r
Overwegen jullie ook allemaal Pogi en VDP thuis te laten?

Zeker van der Poel! Volgens PCS heeft die een sabbatical dit voorjaar. 

martijncr

Ook update op PCS gezien van Wærenskjold? Met TA er ook bij heeft hij een interessant programma!

Edit: verkeerd gelezen op PCS, haalde MSR door elkaar, scuzi

Laatst gewijzigd
KV
ditisdavid
Ik had eigenlijk gehoopt/verwacht dat Uno-X met Wærenskjold of Blikra zou starten in de Tirreno, wor...

Kan nog altijd toch? Maar beiden staan er nu wel op voor Brugge, dus voor wie wordt het daar... En Uno-X rijdt geen SP. Is toch ook niet echt wat je wil. 

Laatst gewijzigd
Zolderman
TourDeFranceUnchained
Doen Mohoric, Kung, Wellens, Morgado, Vermeesch, Abrahamsen, Van Baarle, Vacek, Powless, Gregoire, M...

Haha fair. Ik bedoelde meer dat er bijzonder veel teams meedoen die een sprintkopman meenemen en daarvoor kunnen gaan rijden.

Zie; Milan, Philipsen, Magnier, de Lie, Girmay, waersenskjold, (Brennan). Al kunnen sommige van deze sprinters misschien in het groepje van jouw namen mee rijden ipv peletonsprint af te wachten, maar viel me gewoon op.

ditisdavid
KV
Kan nog altijd toch? Maar beiden staan er nu wel op voor Brugge, dus voor wie wordt het daar... En U...

Tirreno-Brugge is op het moment een nuttigere combinatie dan Brugge-SP. Alledrie lijkt toch werkelijk niemand te gaan rijden.

bdebouwer
martijncr
Ook update op PCS gezien van Wærenskjold? Met TA er ook bij heeft hij een interessant programma! Edi...

Waar haal je dan vandaan dat die TA zou gaan rijden?

Bob
JoostEmpty
Volgens hun eigen website, rijden ze 'm wel.. (Geen Scheldeprijs overigens, mocht je iemand daar nog...

Oh Noah Hobbs. Is dat niet de snelste EF man nu?

bdebouwer

Groves was ook een leuke optie, maar rijdt eigenlijk niet de koersen die je wilt dat die rijdt. 

Pascalll

Magnier niet aan de start in kuurne meld hln

Nijmos
Pascalll
Magnier niet aan de start in kuurne meld hln

Ik kan het niet vinden, heb je een link?

JoostEmpty
Bob
Oh Noah Hobbs. Is dat niet de snelste EF man nu?

Hobbs is misschien wel de snelste ja, maar in het voorjaar verwacht ik dit jaar nog wel meer van Lamperti en Mihkels. 

Guido Maltempi
ditisdavid
Tirreno-Brugge is op het moment een nuttigere combinatie dan Brugge-SP. Alledrie lijkt toch werkelij...

Ik heb twee 750k'ers op het oog die in theorie Tirreno, Brugge en SP zouden kunnen combineren. Maar de kans dat er voor zaterdagochtend duidelijkheid komt over hun programma's begint met de dag kleiner te worden. En om ze nou beiden mee te nemen, dat voelt toch ook weer als stoeltjesverspilling.

Rad
Guido Maltempi
Ik heb twee 750k'ers op het oog die in theorie Tirreno, Brugge en SP zouden kunnen combineren. Maar...

Daar heb ik er ook 1 voor op het oog, die rijdt in elk geval Tirreno en zijn ploeg rijdt ook Brugge en Scheldeprijs..

VliegendSchwein
Guido Maltempi
Ik heb twee 750k'ers op het oog die in theorie Tirreno, Brugge en SP zouden kunnen combineren. Maar...

Ik denk dat er veel zijn die deze 2 en die ene van 500k op het oog hebben. 

Voordeel van de twee van 750k is dat ze er alvast opstaan voor Kuurne, al heeft die ene daar ook weer concurentie van een paar anderen binnen zijn team. 

KV
Rad
Daar heb ik er ook 1 voor op het oog, die rijdt in elk geval Tirreno en zijn ploeg rijdt ook Brugge...

Mozzato is toch geen capwaardige sprinter vind ik zelf. En inderdaad nog wel wat snelle mannen in hun team. 
Wat is er trouwens aan de hand met De Kleijn?

Toro Rojo
Rad
Calendar | Lidl-TrekHier staat Kuurne nog gewoon op.

Lijkt me logisch aangezien Lidl één van de sponsors van KBK is. Het zou al te gek zijn om een koers te sponsoren om dan je eigen wielerteam niet te laten rijden. 

Toro Rojo
RikZ00r
Overwegen jullie ook allemaal Pogi en VDP thuis te laten?

Om eerlijk te zijn staat VDP er van mij al weken niet in. Hij zal top zijn, zonder meer, maar ik denk dat zijn budget verdeeld over een paar anderen in totaal meer punten kan opleveren. Ik denk dan aan bijvoorbeeld een trio De Lie, Milan en Laporte die je ook in een aantal koersen kopman kan maken maar die je er heel moeilijk nog in krijgt als VDP samen met Van Aert en Pogacar meeneemt. Ik ga er dan wel van uit dat VDP maar 4 of maximaal 5 koersen gaat rijden waar ik wel andere kopmannen heb die ook top 5 kunnen halen. VDP heeft wel als voordeel dat hij quasi zeker top 3 rijdt maar dat heb je in andere koersen ook met Milan bijvoorbeeld. 

Byesikkel

Ik blijf Vacek toch een best hoofdpijndossier vinden. Hij zit constant in mijn team omdat Pedersen niet rijdt en hij de aangewezen man is bij Lidl om dit gat op te vullen. Als ik kijk op Pcs naar uitslagen begin ik toch te twijfelen. Vorig jaar Omloop was hij ijzersterk, maar waar heeft hij het verder laten zien afgelopen jaren op tijdritten na?

Ik heb hem eigenlijk nergens nodig als cap denk ik. Is de verwachting niet te hoog. Het lijkt makkelijk want Pedersen is er niet bij en Stuyven is weg. Wat is jullie mening hierover en jullie verwachting?

TimTornTeut
Byesikkel
Ik blijf Vacek toch een best hoofdpijndossier vinden. Hij zit constant in mijn team omdat Pedersen n...

Hij viel vorig jaar in Strade dus dat vertekent z'n voorjaar wel. Ik zou hem wel in m'n team willen hebben, maar ik krijg 'm er nog niet in gepuzzeld. 

Rubik
Byesikkel
Ik blijf Vacek toch een best hoofdpijndossier vinden. Hij zit constant in mijn team omdat Pedersen n...

Er zijn in mijn shortlist een aantal van die renners die ik eigenlijk nergens nodig heb, maar je hebt er toch graag één of twee mee. De vraag is altijd wie het moet zijn. Vacek, Mohoric en Vermeersch zitten een beetje op dat plekje te azen bij mij.

lordnelom

Ineos staat bij pcs niet op de startlijst van E3. Heeft iemand meer info of dit ook echt zou kloppen. Dit is wel interessant mbt Ganna. Er staan nu 20 teams op de deelnemerslijst maar vorig jaar deden er 26 mee

Laatst gewijzigd
Rad
KV
Mozzato is toch geen capwaardige sprinter vind ik zelf. En inderdaad nog wel wat snelle mannen in hu...

Voor de Tirreno prima optie toch? Daar lijkt hij mij de sprinter van z'n ploeg. Zie zo geen vervangbare opties in de 500/750 bak die je als derde cap kunt inzetten. 

Harderijder

Gaat hij nog meer rijden na TA?

KV
Rad
Voor de Tirreno prima optie toch? Daar lijkt hij mij de sprinter van z'n ploeg. Zie zo geen vervangb...

Kan zeker, maar ik zie hem niet echt als (reserve)cap voor Brugge en SP. Maar gelukkig zijn er verschillende smaken in dit spel. 

tak
Nijmos
Ik kan het niet vinden, heb je een link?

Het staat boven de 'Liveblog' van HLN over Kuurne. Maar waar ze het op baseren is mij ook niet duidelijk.

https://www.hln.be/wielrennen/live-jasper-philipsen-vierde-vorig-jaar-zijn-verjaardag-in-kuurse-brussel-kuurne-wie-volgt-hem-op-in-2026~afbb68cd/

1 2 ... 46 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.