Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 47 ... 215 216
Rawolf

Dus bij TA en PN telt alleen 1 etappe? Rare toevoeging aan het spel.

Nick Doup
admin

Tegen mij zei Magnier zaterdag nog: Why not? Toen het ging over Kuurne-Brussel-Kuurne.

https://youtu.be/JqbRSwL8rFA?si=SKeMh7L7A4R4Llg4&t=90

De Haai van Milheze

Het toevoegen van Vingegaard aan Paris-Nice maakt Zingle voor mij ook nog wel interessant. Leuk programma en de kans op teampunten neem zo wederom toe. 

Stootlek

Nog 1 stoeltje beschikbaar t.w.v. 500k voor een sprinter die idealiter meerdere koersen rijdt. Ackermann voelt logisch als enige sprinter uit zijn ploeg, maar ook weer niet. Hij rijdt zowel de Tour als de Giro en ik ben bang dat Jayco dalijk met Mezgec op de proppen komt in (een van) deze koersen. 

Daarom nu uitgekomen op Aular. Reed vorig jaar een matige Tirreno & BdP nadat hij ook het openingsweekend had gedaan. Dit jaar staat hij opnieuw op de startlijst voor OHN en KBK, mocht zijn programma paralel zijn aan 2025 rijdt hij dus ook Tirreno & BdP. Zijn resultaten in deze koersen van vorig jaar zijn niet hoopgevend, de ontwikkeling die hij liet zien in de Giro en Vuelta wel. Zie daarbij ook niet wie van Movistar anders de sprint(koersen) gaat rijden. Wat denken jullie? 

Het zou leuk zijn als de programma's in deze categorie renners tot aan de sluitingsdatum onduidelijk blijven, voor die 500k/750k is het mooi om de juiste keuze te maken die in de sprintkoersen toch voor de nodige punten kan zorgen. 

Ecco
De Haai van Milheze
Het toevoegen van Vingegaard aan Paris-Nice maakt Zingle voor mij ook nog wel interessant. Leuk prog...

Cool! Heb ik uiteindelijk wellicht toch een Stingless Bee in mijn team...

Zolderman
Stootlek
Nog 1 stoeltje beschikbaar t.w.v. 500k voor een sprinter die idealiter meerdere koersen rijdt. Acker...

Heb je al een 500k sprinter? Anders is er een Belg die dit plekje best aardig op zou kunnen vullen.

Pim Todcock

Pfft, Ving voor 1 miljoen voor max 1 rit. De eigenwijze in me zegt om eromheen te werken, maar dat lijkt me niet verstandig. 

VliegendSchwein
Pim Todcock
Pfft, Ving voor 1 miljoen voor max 1 rit. De eigenwijze in me zegt om eromheen te werken, maar dat l...

Hoezo niet verstandig? 

LinksafBijDeMolen
Pim Todcock
Pfft, Ving voor 1 miljoen voor max 1 rit. De eigenwijze in me zegt om eromheen te werken, maar dat l...

Ik vraag me gezien de berichtgeving vooral af met welke vorm die daar aan de start staat en of Almeida voor hetzelfde geld geen veiligere optie is.

Canyon72
VliegendSchwein
Hoezo niet verstandig? 

Ja, lijkt me wel ok Vingegaard samen met Ayuso en APP of Vauquelin en probleem Parijs - Nice is opgelost

ditisdavid

Vingegaard voor 1 miljoen lijkt me redelijk verplicht, voor de laatste etappekoers die hij uitreed waar hij geen topdrie eindigde moeten we terug naar april 2022 en daar hebben toch een stuk of wat bijgezeten waar de aanloop veel ongunstiger was. De echte vraag is of je het hele spel een plekje reserveert of hem er na Parijs-Nice direct uithaalt.

Zitvlees
Canyon72
Ja, lijkt me wel ok Vingegaard samen met Ayuso en APP of Vauquelin en probleem Parijs - Nice is opge...

Waarom niet Almeida?

Zolderman
Zitvlees
Waarom niet Almeida?

Waarom niet Onley?

ditisdavid
Zitvlees
Waarom niet Almeida?

Almeida verliest 9 van de 10 keer een sprintje van Vingegaard, zorgt ervoor dat je naast hem en Pogacar maar twee andere UAE-ers kan nemen terwijl er een stuk of zes andere opties zijn bij die ploeg, en heeft niet het beste trackrecord in koud en nat weer terwijl we die dag naar 1600 meter in de Alpen gaan tijdens het skiseizoen. Ik neem liever Ayuso dan Almeida, eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
Canyon72
Zitvlees
Waarom niet Almeida?

Ook zeker een mogelijkheid al zet ik Vingegaard een trapje hoger.

Laatst gewijzigd
RedDevil

Het interessante van Vingegaard of Almeida voor 1 rit meenemen is wel dat je meteen flexibel bent. Mocht je die avond zien dat je beoogde caps in de Tirreno niet starten, kan je snel schakelen en iemand erin klikken voor de Tirreno (+Panne en/of Schelde). 

VliegendSchwein
ditisdavid
Almeida verliest 9 van de 10 keer een sprintje van Vingegaard, zorgt ervoor dat je naast hem en Poga...

Ik vind je redenatie dat Almeida een UAE'er is en je daar eigenlijk wel 6 van mee wilt zeer valide. Maar Almeida is hier natuurlijk (eventueel op gelijke hoogte met Ayuso) na Vingegaard de uitgesproken podiumkandidaat. 

Je argumentatie over het weer kan net zo goed gebruikt worden voor vingegaard die vorig jaar in de regen verkleumd onderuit ging en moest afstappen in Parijs Nice. 

Pim Todcock
ditisdavid
Vingegaard voor 1 miljoen lijkt me redelijk verplicht, voor de laatste etappekoers die hij uitreed w...

Alleen is het wel maar 1 etappe. Hij had een dns in 2025 en 3e in 2023. Dat is dus geen complete zekerheid. Je weet ook niet of het al in de tas zit tegen die tijd.

KV
RedDevil
Het interessante van Vingegaard of Almeida voor 1 rit meenemen is wel dat je meteen flexibel bent. M...

Maar een transferplan met Vdp is misschien nog het meest interessant. Tenzij hij Omloop rijdt natuurlijk en het ziet er toch meer en meer naar uit dat hij erbij zal zijn. 

Laatst gewijzigd
Rad

Ik ben (nog steeds) aan het dubben over het vraagstuk Van Aert, als ik hem en Milan neem, kan ik geen types als Wellens/Laporte meenemen. Van Aert maak ik 4/5x cap. Strade/MSR/E3(?)/RVV en mogelijk Roubaix. Ben er nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd. 

ditisdavid
Pim Todcock
Alleen is het wel maar 1 etappe. Hij had een dns in 2025 en 3e in 2023. Dat is dus geen complete zek...

Zekerheid heb je nooit, maar ik denk wel dat er minder mis kan gaan voor de favorieten in Parijs-Nice dan in de gemiddelde massasprint. En dan helemaal de massasprints die meetellen voor dit spel.

Laatst gewijzigd
floda

De meeste zaken wel rond hier. Nog drie twijfelplekken, begint met vraag of ik wellens of laporte neem. Meer vertrouwen in laporte, maar dan heb ik maar 1 man voor BP nu. Dat betekent dat ik dan 1,5 mio voor of gregoire of christen mee moet nemen en dan nog 500k heb voor opvulsprinter. Als ik wellens neem dan kan ik ook nog 2x 1 mio man nemen in de categorie meeus/kubis/bittner. Hangt af van programma's van komende dagen wat het wordt.

Lucstones
ditisdavid
Zekerheid heb je nooit, maar ik denk wel dat er minder mis kan gaan voor de favorieten in Parijs-Nic...

Je weet helemaal niet zeker dat een kopgroep vooruit de etappe niet wint. Geen zekerheid dat een Vingegaard, Ayuso of Almeida daar als eerste boven komen.

Hay
NielsH97
Nee volgens mij rijdt EF geen BP als.ik me niet vergis.

Zo te zien op PCS rijdt EF wel de BP, staan alleen nog geen renners bij.

KV
VliegendSchwein
Ik vind je redenatie dat Almeida een UAE'er is en je daar eigenlijk wel 6 van mee wilt zeer valide....

6 goede UAE opties naast Pogi vind ik wel wat overdreven. Behalve Wellens/Vermeersch is er toch niemand écht interessant? Almeida maar 1 koers en lijkt (nog) niet in topvorm, Cosnefroy maar vanaf Bp, Christen doet nog Strade ervoor maar zal daar waarschijnlijk maar 4de man zijn, Del Toro kan resultaat halen in Strade maar daar blijft het ook bij, Politt lijkt het beste ervan af.

1 2 ... 47 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.