Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 68 ... 215 216
Rubik
martijncr
Zit met hetzelfde dillema. Lees een stuk op Feltet en het heeft er alle schijn van dat Pedersen teru...

Ja ik krijg bij Pedersen een beetje Ricardo Pepi-vibes...

Louis weet alles beter
Rubik
Ja ik krijg bij Pedersen een beetje Ricardo Pepi-vibes...

Ik snap dat Pedersen een topper is en dat hij, als hij fit is, goede uitslagen gaat rijden. Maar het blijft 4,5mio voor een C3, want Poel en Pogi zijn beter. Ik heb WVA er om dezelfde reden niet in staan, dus gaat Pedersen mijn team ook niet halen. Risico met zijn gebroken pols op de kasseien lijkt me ook nog vrij groot...

bdebouwer
Mike Jans
Zal jullie 1 tipje geven mbt ackermann, zoek eens in een andere taal wat op. Kom je zo achter wat de...

Ik vind de interessante koersen nog best cryptisch beschreven

Loetranski

Na heel wat doorrekenen met python speel ik met een - op het eerste oog - misschien wat vreemd idee:

Zowel Vingegaard als Almeida meenemen voor Parijs-Nice. Vervolgens Vingegaard inwisselen voor een sprinter van 1 miljoen. Maar nu komt het: Almeida vervolgens in het team laten staan. Met MSR, E3, RVV, PR en LBL nog in het verschiet, kom ik uit op ongeveer 90 teampunten ná Parijs-Nice voor Almeida (Wellens, Vermeersch en Tadej als andere UAE renners). Bovenop zijn expected points van rond de 70 in Parijs-Nice (en daar bovenop nog captain punten), kom je toch op een heul mooi aantal punten.

Wat vinden jullie hiervan?

ProScoritoManager
Loetranski
Na heel wat doorrekenen met python speel ik met een - op het eerste oog - misschien wat vreemd idee:...

Ik vind dat je de spelregels nog een keer moet doornemen. 

Zolderman
Loetranski
Na heel wat doorrekenen met python speel ik met een - op het eerste oog - misschien wat vreemd idee:...

Leuk bedacht, maar Almeida krijgt geen teampunten voor koersen waar hij zelf niet in start. Dus als hij buiten PN niks rijdt, zijn dat buiten PN 0 teampunten.

Ramonster

Ik heb geen WvA, maar wel Brennan. Nou cap ik Brennan nergens. Is dat zpnde van de 3mln en kan ik die beter anders besteden. Heb wel FOMO gevoel als ik hem eruit gooi.

Laatst gewijzigd
ZK

Almeida krijgt alleen teampunten als hij in die desbetreffende race(s) ook start. En dat doet hij niet toch? Python even wat extra instructies geven. :-)

Laatst gewijzigd
Loetranski
ProScoritoManager
Ik vind dat je de spelregels nog een keer moet doornemen. 

Oh hahaha wauw.. Thanks! Vergeet mijn vorige reactie

NielsH97
Loetranski

De berekening klopt niet kan ik zeggen. Kijk eens naar de puntentelling mbt teampunten ;)

Vergane Glorie

Misschien heb ik wat gemist deze dag, maar hoor weinig over Groves. 

Ligt het aan mij of is die 500.000 meer uitgeven voor hem ipv Lund niet heel logisch? Lijk ik iets te missen...Zit steeds te puzzelen met Lund, maar die is alleen interessanter als hij BDP en/of SP rijdt, maar daar is nog niets over bekend.......

Merk dat ik baal dat mijn geplande wissel naar Merlier in de ijskast mag....Was best tevreden tot vanmiddag.:)

ZK

Groves rijdt die 2 koersen zeker niet heeft hij al aangekondigd, dus als je hoop hebt op starten jn RvB en SP, dan Lund.

Vergane Glorie
ZK
Groves rijdt die 2 koersen zeker niet heeft hij al aangekondigd, dus als je hoop hebt op starten jn...

Nee, daar heb je gelijk in, maar ergens verwacht ik Lund daar ook niet (althans niet allebei) en heb al drie sprinters voor die koers, maar had lund erbij voor TA..maar nu zie ik groves "opeens"...als die gast niet zijn handen in de lucht had gestoken vorig jaar (en toen had ik hem ook) dan was het een leuke gast geweest.;)

Wielerphilippe
Ramonster
Ik heb geen WvA, maar wel Brennan. Nou cap ik Brennan nergens. Is dat zpnde van de 3mln en kan ik di...

Zou ik als je hem niet capt gelijk eruit gooien naar mijn mening, rijdt veel koersen samen met van Aert en Laporte. Dus zou hem alleen overwegen als je hem capt in de koersen waar je denkt Visma voor Brennan te gaan. Zelfs met eventuele teampunten

ZK

Zou er iets vreselijks mis zijn gegaan in Breda? Heeft Martijn het skiën niet overleefd? Of is de boel afgefikt tijdens de opnames? WAAR BLIJFT DE PODCAST!?! :-P 

Mike Jans
bdebouwer
Ik vind de interessante koersen nog best cryptisch beschreven

Lijkt mij dat het antwoord of je hem wel/niet mee moet nemen gegeven is dan toch. Leuk dat ie plaatsnamen noemt ipv de koersnamen. Moet je beetje speurwerk doen

Mooi weer fietser
Ramonster
Ik heb geen WvA, maar wel Brennan. Nou cap ik Brennan nergens. Is dat zpnde van de 3mln en kan ik di...

Ja, dat is zonde dan

mirkodek

Het wordt voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan het Klassiekerspel dus waarschijnlijk sla ik de plank volledig mis en/of denk ik er veel te makkelijk over maar na een week of twee podcasts te hebben geluisterd, nieuwtjes + PCS gechecked en hier mee heb gelezen, kan ik voor mijn gevoel redelijk makkelijk een goed ogend team in elkaar klikken.

De sprints aardig gecovered met Milan, Philipsen, Magnier, Groenewegen en Fretin (en Andresen plus Bauhaus).

De kasseien ook redelijk met Mathieu, WvA, Wellens, Vacek en wellicht wat van de sterke sprinters.

Parijs - Nice met Almeida, Skjelmose en Vauqelin en de heuvels/Waalse klassiekers met Healy, Grégoire, Ciccone en Seixas (naast wellicht wat van de eerder genoemde namen en Pogi uiteraard).

Met WvA al in de ploeg een 1op1 wissel mogelijk als hij niet top is en/of Pedersen een Pepi pulled. Milan eruit voor Pidcock na Parijs-Roubaix en eventueel Wellens voor Evenepoel.

Misschien dat ik nog even goed naar de kasseien ritten moet kijken, maar verder oogt het aardig.

Of zie ik nog wat over het hoofd?

Nijmos
mirkodek
Het wordt voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan het Klassiekerspel dus waarschijnlijk sla ik d...

Nee hoor prima team. Kan je hoge ogen mee gooien. Ik zie de functie van die 6e en 7e sprinter niet zo, maar verder prima

Rubik

Twee conceptjes klaar staan (totdat er nog konijnen uit de hoge PCS-hoed komen), 5 namen maken het verschil. Overal heb ik voldoende captains, welk 5-tal zou je voorkeur hebben?

• Van Aert, Berckmoes / Andresen / Seixas / Vauquelin
  • Laporte, Mohoric / Mozzato / Healy / L. Martinez

Cold Palmer

Zijn er meer mensen die Fomo hebben voor verschillende 1,5 mil gasten maar geen plek heeft voor 3 a 4 van die mannen? Zou ze nergens cappen behalve Kung (en als reserve cap) en Gregoire in BP, maar toch, Vacek ik wil hem niet missen maar het lukt gewoon niet.. 

mirkodek
Nijmos
Nee hoor prima team. Kan je hoge ogen mee gooien. Ik zie de functie van die 6e en 7e sprinter niet z...

Ja eens, ik kijk nog even wat ik voor die prijscategorie eventueel nog anders in kan zetten.

Ramonster
Wielerphilippe
Zou ik als je hem niet capt gelijk eruit gooien naar mijn mening, rijdt veel koersen samen met van A...

👍

Louis weet alles beter

Podcast is live! Gebouw staat er nog...

Chesron21

Ik zie een aantal keren de optie Van Aert meenemen en inwisselen voor Pedersen als die Pepigewijs terug komt. Ik vraag me bij Van Aert hetzelfde af, ook behoorlijk onzeker hoe goed die zaterdag en de week erna al is. Ik heb een ander idee. Ik denk erover om met een miljoentje over te starten en J. Milan in de equipe op te nemen. Na TA heeft hij eigenlijk zijn belangrijkste invloed gehad. Voor IFF verwacht ik hem ook wel, maar daar heb ik geen capproblemen. Dus na TA Milan eruit voor WVA of Mads, afhankelijk van hoe de berichten over Mads zijn en Wout zijn eerste wedstrijden. Het is een dure wissel, maar wel een om mogelijkheden in te bouwen voor de echte kleppers. Ik heb bewust al wat meer plekjes geïnvesteerd in de sprintersgroep omdat ook de Merlierwissel geen optie meer is. Dan houd ik er iig 2 over voor te wisselen na PR.

1 2 ... 68 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.