Bron? Volgens wielerorakal rijdt Ackermann zowel Kuurne als BDP & SP? Kan nergens een duits interview vinden, linkje zou geweldig zijn. Bij voorbaat dank!
mocht het kloppen dan Capiot een handige renner om te nemen?
Het nadeel van deze taktiek is de je Milan eruit wisselt. Afhankelijk van wanneer je het doet mis je Milan in IFF en DDV. In Beiden koersen is hij ook kopman waardig, dus in hoeverre "win" je met deze wissel?
Er staat dat er niet veel bekend is over zijn programma, maar ALS daar bovenstaande 3 klassiekers bijkomen, hij fijn is om erbij te hebben. Volgens mij geen zekerheid dat hij er ook daadwerklijk start. PCS geeft hem alleen in KBK.
Dat is sterk de vraag inderdaad.. in DDV denk ik stuivertje wisselen met Pedersen maar in GW heeft Pedersen natuurlijk al wel 2x gewonnen dus wellicht is hij daar toch de man die ze uitspelen? In elk geval kom ik ook dan weer op het dilemma of je Milan dan uberhaupt wel mee moet nemen. Dus vooralsnog neig ik naar zo laten en wisselen in de heuvels.
Ik heb ze nu beide (WvA en Milan) - de concessies zijn inderdaad niet mals, maar ik gok het erop. Ik heb namelijk hierdoor slechts twee 1,5 miljoen renners (waar de meeste FOMO zit) en dus zelfs 4x 500k renners. Wel drie van de vier die ik een ritje ga cappen.
Ik denk dat ik vertrouwen blijf houden in Van Aert. Een overreactie op dit griepje maakt hem precies een verschilmaker. Omloop was sowieso de koers waarin ik hem het minst verwacht. Ik verwacht nog wel 2 van E3, DDV en GW op zijn programma en dan gewoon weer top 5 plekken verzamelen zoals vorig jaar.
Op zich is de Milan-wissel dan ideaal toch? Dan kan je op basis van het laatste nieuws nog besluiten wie van de twee het meest geschikt is om in te wisselen. Van Aert kiest er nu ie wat later start misschien ook nog wel voor om AGR er bij te doen, dat maakt hem ook wel interessant.
Ik ben een beetje aan het stoeien gegaan met een variant van mijn team als je vol risico zou willen nemen en Pedersen zou willen inbrengen. Verre van perfect hoor, maar wel inzichtgevend mócht je zo'n gok willen wagen:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1o5rgRlqwVvrRSczM6EW0QuEsWTXus6UL/edit?usp=sharing&ouid=116580742350908218777&rtpof=true&sd=true
Hee allen,
Ik lees nu een aantal dagen alle berichten door en dacht het perfecte team te hebben totdat onze wout ziek werd..
Ik heb nu dit staan, mensen op-aanmerkingen?:
van der Poel
Wellens
Laporte
F.Vermeersch
Kung
Pogacar
Pidcock
Jorgenson
Skjelmose
Vingegaard
Philpsen
Milan
Matthews
Groves
Fretin
Kubis
Mihkels
Crabbe
Paret-peintre
Seixas
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.