Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 81 ... 215 216
Luc Visser
Titivoeckler
Als je hoopt op Ackermann, er is een Duits interview te vinden waarin staat dat hij geen sp en brugg...

Bron? Volgens wielerorakal rijdt Ackermann zowel Kuurne als BDP & SP? Kan nergens een duits interview vinden, linkje zou geweldig zijn. Bij voorbaat dank! 

mocht het kloppen dan Capiot een handige renner om te nemen?

VliegendSchwein
DesproatMichiel
Idem dito hier, vooralsnog wel met een Kung voor dat soort wedstrijden. Prima als 3e cap maar een up...

Het nadeel van deze taktiek is de je Milan eruit wisselt. Afhankelijk van wanneer je het doet mis je Milan in IFF en DDV. In Beiden koersen is hij ook kopman waardig, dus in hoeverre "win" je met deze wissel?

JesperSoetens
Luc Visser
Bron? Volgens wielerorakal rijdt Ackermann zowel Kuurne als BDP & SP? Kan nergens een duits inte...

Er staat dat er niet veel bekend is over zijn programma, maar ALS daar bovenstaande 3 klassiekers bijkomen, hij fijn is om erbij te hebben. Volgens mij geen zekerheid dat hij er ook daadwerklijk start. PCS geeft hem alleen in KBK.

Laatst gewijzigd
Nijmos
VliegendSchwein
Het nadeel van deze taktiek is de je Milan eruit wisselt. Afhankelijk van wanneer je het doet mis je...

Maar dat is er altijd toch. Vind maar eens ruimte om met Milan én mads/van aert te spelen. Dan moet je elders weer forse concessies doen. 

DesproatMichiel
VliegendSchwein
Het nadeel van deze taktiek is de je Milan eruit wisselt. Afhankelijk van wanneer je het doet mis je...

Dat is sterk de vraag inderdaad.. in DDV denk ik stuivertje wisselen met Pedersen maar in GW heeft Pedersen natuurlijk al wel 2x gewonnen dus wellicht is hij daar toch de man die ze uitspelen? In elk geval kom ik ook dan weer op het dilemma of je Milan dan uberhaupt wel mee moet nemen. Dus vooralsnog neig ik naar zo laten en wisselen in de heuvels.

Baskeee
Nijmos
Maar dat is er altijd toch. Vind maar eens ruimte om met Milan én mads/van aert te spelen. Dan moet...

Ik heb ze nu beide (WvA en Milan) - de concessies zijn inderdaad niet mals, maar ik gok het erop. Ik heb namelijk hierdoor slechts twee 1,5 miljoen renners (waar de meeste FOMO zit) en dus zelfs 4x 500k renners. Wel drie van de vier die ik een ritje ga cappen.

berggie1987

Voor mij is de milan- vaert/Mads wissel echt een no-brainer. Een van de weinige dingen waar ik zeker over ben.

Ik denk dat Gent Wevelgem met Matthieu geen koers voor Milan wordt. pR geloof ik ook niet in, dus je mist hem hooguit voor ddv, maar daar zijn genoeg andere opties. 

bdebouwer

Milan gaat gewoon top 5 rijden in GW. Desnoods in de sprint daarachter.

Pom titcock
Luc Visser
Bron? Volgens wielerorakal rijdt Ackermann zowel Kuurne als BDP & SP? Kan nergens een duits inte...

Wielerorakel zit er toch altijd grandioos nast, die doen maar wat

sjoerd1812

Overweegt iemand Steffen de Schuyteneer. Rijdt  niet veel, maar wel Kuurne en Schelde. Is oké in vorm en kan voor 500k gat vullen in Schelde.

FredHuistra
sjoerd1812
Overweegt iemand Steffen de Schuyteneer. Rijdt  niet veel, maar wel Kuurne en Schelde. Is oké in vor...

Dan zou ik eerder Crabbe nemen

hetismewat

Ik denk dat ik vertrouwen blijf houden in Van Aert. Een overreactie op dit griepje maakt hem precies een verschilmaker. Omloop was sowieso de koers waarin ik hem het minst verwacht. Ik verwacht nog wel 2 van E3, DDV en GW op zijn programma en dan gewoon weer top 5 plekken verzamelen zoals vorig jaar.

FredHuistra
hetismewat
Ik denk dat ik vertrouwen blijf houden in Van Aert. Een overreactie op dit griepje maakt hem precies...

eens. men vertrouwt wel blind op Pedersen, maar een snotneus van Van Aert is meteen reden om hem eruit te bonjouren

sjoerd1812
FredHuistra
Dan zou ik eerder Crabbe nemen

Crabbe heb ik ook inderdaad. Samen met Fretin en Philipsen. Drie voelt alleen wat weinig in Schelde. Of voldoende? Probeer er nog een goedkope man aan toe te voegen. Ik had Meeus maar die krijg ik er niet meer in omdat hij 1 miljoen kost.

FredHuistra
sjoerd1812
Crabbe heb ik ook inderdaad. Samen met Fretin en Philipsen. Drie voelt alleen wat weinig in Schelde....

Hofstetter erbij?

floda

Ik vind de optie van wissel ving met wva/pedersen best een mooie gedachte. Met huidige programma en gezondheids status stelt je wel in staat om voor 5 klassiekers de beste kopman te kiezen. Kost je wel een wissel, denk er nog 15 uur over na 

sjoerd1812
FredHuistra
Hofstetter erbij?

Dank, is inderdaad zeker overwegen waard. 

FredHuistra
sjoerd1812
Dank, is inderdaad zeker overwegen waard. 

je gouden bekertje is binnen nu

TimTornTeut
FredHuistra
eens. men vertrouwt wel blind op Pedersen, maar een snotneus van Van Aert is meteen reden om hem eru...

Op zich is de Milan-wissel dan ideaal toch? Dan kan je op basis van het laatste nieuws nog besluiten wie van de twee het meest geschikt is om in te wisselen. Van Aert kiest er nu ie wat later start misschien ook nog wel voor om AGR er bij te doen, dat maakt hem ook wel interessant. 

brakobama

Laatste loodjes.. 

Vacek of Groves?

De Lie en Milan of Groenewegen en Milan tot TA --> WvA/Pedersen?

Ja, de Lie is niet populair, maar rijdt wel TA en BDP. Daarnaast ook OHN, GW, DDV, RVV, PR en vooral KBK.

Loetranski

Ik ben een beetje aan het stoeien gegaan met een variant van mijn team als je vol risico zou willen nemen en Pedersen zou willen inbrengen. Verre van perfect hoor, maar wel inzichtgevend mócht je zo'n gok willen wagen:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1o5rgRlqwVvrRSczM6EW0QuEsWTXus6UL/edit?usp=sharing&ouid=116580742350908218777&rtpof=true&sd=true

FredHuistra
brakobama
Laatste loodjes.. Vacek of Groves?De Lie en Milan of Groenewegen en Milan tot TA --> WvA/Pedersen...

Groves. De Lie echt 0 vertrouwen in. Doet die het leuk, dan is het hem dat van harte gegund, maar hij krijgt bij mij geen stoeltje

AllezzPogie

Hee allen, 
Ik lees nu een aantal dagen alle berichten door en dacht het perfecte team te hebben totdat onze wout ziek werd..

Ik heb nu dit staan, mensen op-aanmerkingen?:
van der Poel
Wellens
Laporte
F.Vermeersch
Kung
Pogacar
Pidcock
Jorgenson
Skjelmose
Vingegaard
Philpsen
Milan
Matthews
Groves
Fretin
Kubis
Mihkels
Crabbe
Paret-peintre
Seixas

Pim Todcock

Het is al bijna 3 jaar geleden dat Ackermann zijn laatste resultaat reed. Is dat dan wel echt zo'n interessante? Dan heb je misschien wel je C2 of C3 ingevuld voor SP, maar 2x0 is nog altijd 0.

Loetranski
Loetranski
Ik ben een beetje aan het stoeien gegaan met een variant van mijn team als je vol risico zou willen...

Trouwens, dit team is ook inclusief De Lie en Jorgenson (+ Vauquelin met nog onbekend programma). Versie risico-plus-plus zal ik hem maar noemen haha

1 2 ... 81 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.