Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 82 ... 215 216
Zitvlees
bdebouwer
Milan gaat gewoon top 5 rijden in GW. Desnoods in de sprint daarachter.

dat kan prima, maar met de wissel heb je dan inmiddels ook wout of mads in je team en die eindigen dan, op de bagagedrager van Mathieu, daar waarschijnlijk nog voor..

Alternatief is beginnen met Milan en Wout/Mads, maar dan lever je ergens anders weer in..

MvdM

Is een team net 7 sprinters te veel?

Philipsen , milan , magnier, fretin, brennan, crabbe en groves? 

Wat denken jullie? Wie zouden jullie eruit halen ? 

Succes iedereen !

bdebouwer

Magnier, Milan, Brennan, Groves zijn veel van hetzelfde met dezelfde koersen. 7 sprinters isn iet te veel, 4 dezelfde types misschien wel. 

KingJoost
MvdM
Is een team net 7 sprinters te veel? Philipsen , milan , magnier, fretin, brennan, crabbe en groves?...

Nee is prima. Vooral omdat Philipsen, Groves, Brennan en Magnier en Milan in mindere mate ook de wat zwaardere Koersen aan kunnen.

Nijmos
MvdM
Is een team net 7 sprinters te veel? Philipsen , milan , magnier, fretin, brennan, crabbe en groves?...

Je hebt juist te weinig sprinters

MvdM

Welke sprinter zouden jullie inwisselen en voor wie?

oli4g
brakobama
Laatste loodjes.. Vacek of Groves?De Lie en Milan of Groenewegen en Milan tot TA --> WvA/Pedersen...

BDP staat niet op het programma van de stier volgens Sporza. 

mirkodek
bdebouwer
Voor iedereen die de Lie overweegt:Heeft in de winter een enkelblessure gehad en nu nog moeite met s...

Bron? Ik vond hem wel een fijne opvuller voor veel plekjes. Eerste keer Klassiekerspel dus het De Lie trauma heb ik (nog) niet.

Vergane Glorie
Nijmos
Je hebt juist te weinig sprinters

Ik weet niet of zeven te weinig is, maar wel deze zeven...

Zelf heb ik nu

TA: Milan, Magnier, Groves, Mihkels

BDP: Philipsen, Fretin, Mihkels,

SP: Philipsen, Fretin, Meeus of Crabbe (die er dan bij BDP erbij komt). 

Zou jij dan alsnog andere sprinters erin zetten? Zelf bijvoorbeeld nu Bauhaus er nog bij voor het geval hij BDP (daar ga ik wel vanuit) maar misschien ook SP (verwacht dat minder snel) gaat rijden.

Mikebrouns

Na een drukke periode tot mijn grote spijt pas laat toegekomen aan het lezen van het forum, heb de afgelopen 2 dagen mijn best gedaan alles een beetje in vogelvlucht terug te lezen, maar ik ben eindelijk bij... Gister stond mijn team aardig vast totdat het nieuws van WvA naar buiten kwam. Toen maar weer terug naar de tekentafel gegaan. Ik neig momenteel naar een idee dat ik nog niet echt voorbij heb zien komen, dus ik zou graag jullie mening hierover willen horen:

Voor PN neem ik Vingegaard mee als cap. Ik had gepland om 500k over te houden en hem na de rit te wisselen. Nu dacht ik: kan ik deze geplande wissel neit combineren met het nieuws van WvA? Op deze manier kan ik toch Vingegaard wisselen en behoud ik mijn 2 andere wissels voor eventuele ziekte of de laatste heuvelkoersen. Ik neig er nu dus naar om bij aanvang 3,5M over te houden en na PN Vingegaard te wisselen voor WvA/Pedersen. Idee beviel me wel, maar voor het begin 3,5M onbenut laten is eigenlijk ook niet helemeel lekker. Jullie mening?

Fietsopa
MvdM

Maak je geen zorgen, ik heb er 8.

Nijmos

In de podcast van sporza meldt Hannes dat Ganna 'normaal gesproken' alleen San Remo, E3 en Roubaix rijdt. Hij zegt het nogal stellig, maar zonder een bron of iets. Iemand een idee of deze man is ingevoerd of het uit zijn duim zuigt?

Nijmos
Vergane Glorie
Ik weet niet of zeven te weinig is, maar wel deze zeven... Zelf heb ik nu TA: Milan, Magnier, Groves...

Lijkt mij prima, als je er maar 4 per koers hebt.

Wiwawout
Vergane Glorie
Ik weet niet of zeven te weinig is, maar wel deze zeven... Zelf heb ik nu TA: Milan, Magnier, Groves...

Dit zijn precies mijn sprinters, dus zowel Meeus als Crabbe. Zo heb ik 4 sprinters  per sprintwedstrijd wat ik wel nodig vind. 

brakobama

Even over Magnier: hij rijdt er (vooralsnog) 6: OHN, KBK, TA, MSR, DDV en RVV.

In welke koersen zou je hem durven te cappen? En in welke koersen gaat hij niet echt meedoen om de punten?

Vergane Glorie
brakobama
Even over Magnier: hij rijdt er (vooralsnog) 6: OHN, KBK, TA, MSR, DDV en RVV.In welke koersen zou j...

Ik zou hem cappen in KBK (2x) en TA (2.5x), verder kan DDV nog als hij echt fantastisch is, maar sinds de toevoeging van MVP aan de omloop is hij verdwenen daar. 

Dat maakt ook dat ik opeens aan zijn meerwaarde als captain ga twijfelen. Voor KBK heb ik Meeus of een andere snelle man (Fretin bv.), voor TA kan ik naar Lund (of zelfs nog goedkoper). Voor mij is dus ook Milan veel meer een zekerheid dat Magnier. Milan heeft het al bewezen en in de voorjaarsklassiekers is het niet velen gegeven om als jonkie echt structureel mee te doen. 

martijncr
Nijmos
Lijkt mij prima, als je er maar 4 per koers hebt.

4 lukt mij écht niet voor BDP en SP, met ook voldoende bezetting in andere koersen. Dan zou ik een Florian Vermeersch moeten offeren, maar die pakt nou gewoon zekere punten die je bij een Crabbe, Bittner of Mihkels echt niet zo zeker hebt. Welke vier namen staan er voor jou bij SP en BDP nu in je team?

Wicked Wout
Mikebrouns
Na een drukke periode tot mijn grote spijt pas laat toegekomen aan het lezen van het forum, heb de a...

Als je Pedersen vanaf het begin mee zou nemen staat die 3,5 mln ook tot na PN stil op de bank, dus hoewel het gek voelt, maakt het in de praktijk geen verschil. 

KV
Nijmos
In de podcast van sporza meldt Hannes dat Ganna 'normaal gesproken' alleen San Remo, E3 en Roubaix r...

Vond ik idd ook een verrassende uitspraak. Eerst zeggen dat Ineos niets deelt qua programma's maar dan wel stellig die koersen vermelden. Volgens mij wat uit zijn duim gezogen. Ik ga uit van eenzelfde programma als vorig jaar (met misschien nog max een DDV erbij?)

KV
Vergane Glorie

Waarom verwacht je Bauhaus niet in SP? Wie zouden ze daar anders meenemen?

RedDevil

Nou, de puzzel is gelegd. Nu niet meer aankomen. 

Ik had Van Aert, maar ben na gisteren iets gaan schuiven. Ik start nu met De Lie ipv Van Aert, plus 2 miljoen op de bank. Geeft me ook net iets meer opties voor TA en BdP.

Heb genoeg (7) mannen voor de Ardennen mee waardoor een wissel voor de heuvels niet per se nodig is. Idee is nu sowieso Van Aert of Pedersen in te brengen (of misschien wel beide, als dat nodig is). 

Ik kan Wout en/of Mads erin zetten voor De Lie als hij weer faalt (uiterlijk dan na BdP), maar ik kan ook schuiven met Milan of een combinatie van Magnier/Vingegaard. Of ik ga voor de Pidcock-->Mads-->Pidcock. Dat laat ik even afhangen van vorm en valpartijen.

Anyway, nieuwe ervaring: een spel beginnen met 2 miljoen op de bank. Ben benieuwd. Succes allemaal!

hetismewat
KV
Waarom verwacht je Bauhaus niet in SP? Wie zouden ze daar anders meenemen?

Dat "wie zouden ze anders meenemen" werkt toch in de praktijk niet helemaal. Dat kan je ook voor Jayco in casu Ackermann zeggen en die zchijnt die sprintkoersen ook niet te rijden. Misschien nemen ze Govekar of Zambanini mee en laten ze die sprinten? Ik vind het in ieder geval te onzeker om op te gokken.

Nijmos
martijncr
4 lukt mij écht niet voor BDP en SP, met ook voldoende bezetting in andere koersen. Dan zou ik een F...

Ik zei niks over vier zekere;)

Maar 

Philipsen fretin crabbe in beide.

En dan meeus en de lie

KV
hetismewat
Dat "wie zouden ze anders meenemen" werkt toch in de praktijk niet helemaal. Dat kan je ook voor Jay...

Zeker. Zambanini for the win. Ze reden de voorbije jaren geen SP en nu wel. Dan nemen ze echt geen D-sprinter mee. 

Nijmos
DancingIndurain
.

Zou je het forum en de natuur nodeloze ai-samenvattingen niet beter besparen?

1 2 ... 82 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.