Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 86 ... 215 216
bdebouwer

Guur weer betekent wellens

Fietseties

Laatste hoofdpijndossier. Heb nu Philipsen Brennan Milan En Magnier. Twijfel nu om Brennan eruit te halen, Groves erin een 500 k wisselen voor Vingegaard en dan 1 mil achterhouden om Milan te switchen voor Aert/Pedersen. Wat zouden jullie doen? Vind Brennan een prachtige verschilmaker, maar de kans is erg groot dat het te vroeg is.

Keunn

zijn er ook nog mensen die starten met Nys? Vorig jaar verloor ik veel punten in de laatste 4 koersen, met name omdat mijn bezetting te mager is. Met de extra koersen is het ook aantrekkelijker om eerder te wisselen en niet alles te bewaren voor de Ardennen, maar dan moet je natuurlijk wel al toppers hebben staan. Verder ben ik voornemens de wissel Milan voor WvA / Pedersen te doen, dus ik bewaar nog 1 miljoen in de bank.

Vooral benieuwd met hoeveel renners je start die alleen de laatste 3 / 4 wedstrijden koersen?

Keunn
Fietseties
Laatste hoofdpijndossier. Heb nu Philipsen Brennan Milan En Magnier. Twijfel nu om Brennan eruit te...

Door Brennan eruit te halen heb je wel ineens extra kopmannen in PN en TA, terwijl je Brennan wellicht nergens capt?

VliegendSchwein
Keunn
zijn er ook nog mensen die starten met Nys? Vorig jaar verloor ik veel punten in de laatste 4 koerse...

Vorig jaar ben ik gestart met Nys. Dit jaar voornemens hem en Healy in te wisselen voor de Amstel en Evenepoel te laten. 

Ik zou dolgraag Nys of een andere heuveltopper er vast bij hebben. Maar het kan gewoon niet in de puzzel (of iig mij lukt het niet). 

Laatst gewijzigd
dutchmountains

Waar voorheen eshborn Frankfurt voor mij een hoofdpijndossier was is dat dit jaar pn...hebben jullie renners met het het oog dat ze alleen deze en de laatste paar klassiekers meepakken of laten jullie de punten voor pn liggen en gaan voor het gehele seizoen dat die renners die jullie hebben daar meer punten gaan pakken??

Skep sus TJV

*voert een wissel door*

Skep sus TJV

Neem een pint, geniet van je team en laat het erbij vrienden! Wissels die je nu nog doorvoert...

Tubbes
floda
Ben eruit! Start met boel geld op de bank en wissel net voor msr wva/pedersen erin. Kan ik nog kijke...

Wat is vee bankgeld?

Ik heb er momenteel 2.5 milj opstaan zodat ik naar TA kan wisselen.

Dampe hin
Skep sus TJV
Neem een pint, geniet van je team en laat het erbij vrienden! Wissels die je nu nog doorvoert...

Proost! Na twee Chouffe ga ik over een een heerlijke Westmalle.

Rubik

De puzzel die gisteravond is gelegd, is vandaag niet meer gewijzigd. Ik blijf starten zonder Van Aert, Pedersen en Milan.

Benieuwd hoe het uitpakt maar ik vind 'een plekje reserveren' (met budget en een wissel) voor twee niet fitte renners een te groot risico. Het kan anders uitpakken, maar ik ga het zonder ze doen. Milan probeer ik via alternatieven op te vangen.

Beekman87

Ik twijfel enorm over kopmankeuze morgen. 1 wordt natuurlijk Mathieu, maar over 2 en 3 twijfel ik. Heb momenteel Wellens 2 Brennan 3 staan, maar heb ook nog Laporte, Pidcock, Philipsen en Magnier als optie. Wie geeft mij de gouden tip?

Rubik
Beekman87
Ik twijfel enorm over kopmankeuze morgen. 1 wordt natuurlijk Mathieu, maar over 2 en 3 twijfel ik. H...

⭐⭐⭐⭐⭐ Mathieu van der Poel

⭐⭐⭐⭐ Matthew Brennan, Tom Pidcock

⭐⭐⭐ Christophe Laporte, Jasper Philipsen, Ben Turner, Paul Magnier, Albert Philipsen

⭐⭐ Florian Vermeersch, Riley Sheehan, Arnaud De Lie, Gianni Vermeersch, Jonas Abrahamsen, Mathias Vacek, Axel Zingle, Søren Wærenskjold, Biniam Girmay, Per Strand Hagenes, Tim Wellens

⭐ Laurence Pithie, Sam Watson, Stefan Küng, Magnus Sheffield, Dylan van Barle, Nils Politt, Kaden Groves, Rasmus Tiller, Alberto Bettiol, Tobias Lund, Lukas Kubis, Rick Pluimers, Timo Kielich, Tim van Dijke, Matteo Trentin, Jordi Meeus, Matyas Kopecky

Aldus Emil Axelgaard...

Rubik

Andresen pakt ook MSR, RvB en IFF mee op PCS

Coureurs du Courage
dutchmountains
Waar voorheen eshborn Frankfurt voor mij een hoofdpijndossier was is dat dit jaar pn...hebben jullie...

Ik zou toch renners meenemen die hier kunnen scoren: Vingegaard, Ayuso & Almeida zijn op dat terrein bewezen klasbakken die goed moeten zijn voor een top 5 notering. Met kopmanschap loopt dat al snel door naar circa 200 punten, vanuit 1 schamel koersje. Daarvoor moet een kasseicoureur of sprinter die geen kopman is heel wat punten bij elkaar sprokkelen om het waard te zijn.

Daarnaast kun je gokken op types die daar ook punten moeten kunnen scoren en ook andere wedstrijden rijden (APP/DFM) die niet duur zijn. Helemaal niemand opstellen lijkt me dus echt zonde. Echter, je wilt er ook geen over hebben gezien het beperkt programma van de P-N coureurs. Mijn advies: minimaal 2, maximaal 3.

KV
Beekman87
Ik twijfel enorm over kopmankeuze morgen. 1 wordt natuurlijk Mathieu, maar over 2 en 3 twijfel ik. H...

Dat is direct het frustrerende van dit spelletje. Al weken bezig met de puzzel te leggen en iedereen heeft morgen wel 5 of 6 goed verdedigbare opties, maar als je net de verkeerde C2 en C3 neemt, sta je op 5% en iemand die de goede kiest op 95%. 

Beekman87
Rubik
⭐⭐⭐⭐⭐ Mathieu van der Poel ⭐⭐⭐⭐ Matthew Brennan, Tom Pidcock ⭐⭐⭐ Christophe Laporte, Jas...

Emil snapt er niet zoveel van zo te zien

Coureurs du Courage
Rubik

Daar gaat mijn darkhorse.. hopelijk nog genoeg mensen die niet meer kijken en hem er niet in klikken 🤞.

floda
Tubbes
Wat is vee bankgeld? Ik heb er momenteel 2.5 milj opstaan zodat ik naar TA kan wisselen.

3,5

Mooi weer fietser
Rubik

Oei oei Oei, dit is wel een nieuwtje die wat verandert.

Zit nu te overwegen om Milan naar Brennan te wijzigen en dan lund voor Blikra erin te fietsen.

Man man man

KV
Coureurs du Courage
Daar gaat mijn darkhorse.. hopelijk nog genoeg mensen die niet meer kijken en hem er niet in klikken...

Had dit een week geleden al voorspeld en dan wordt het net op deadline night de wereld ingestuurd. 

Vergane Glorie
Mooi weer fietser
Oei oei Oei, dit is wel een nieuwtje die wat verandert. Zit nu te overwegen om Milan naar Brennan te...

Bij mij zorgt dat ervoor dat ik nu opeens Magnier eruit wil halen....

TA; milan, Groves, Lund

RVB: Philipsen, fretin, lund

SP: Philipsen, fretin, Meeus....

Of misschien toch milan eruit en dan kijken....lastig lastig

hetismewat

Perfect voor de Vingegaard>Andresen wissel

Vergane Glorie
hetismewat
Perfect voor de Vingegaard>Andresen wissel

hahaha....dat is zeker ook een optie....

Stijn Lemmens

Dit is mijn verdeling van de renners per wedstrijd, wissels meegeteld!

Omloop: 10

Kuurne: 11

Strade: 7

P-N: 5

TA: 5

Milaan-S: 12

Brugge: 5

E3: 7

GW: 12

DDV: 10

Ronde: 8

Schelde: 4

Parijs-R: 9

Brabantse: 5

AMSTEL: 10

Waalse: 9

Luik: 10

Dit is het beste wat ik kon doen i.V.m de verdeling, nog tot morgen wachten en dan maak ik de rennes bekend

1 2 ... 86 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.