Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 85 ... 215 216
Cold Palmer
NielsH97
Zou Bauhaus nog BDP of SP doen? Te onzeker im hem te nemen naar mijn gevoel.

Bij zo wat het hele sprintersveld is het gissen behalve Philipsen, Fretin, Krabbe en Groenewegen. Wil je zekerheid? Pak die 4. Er zijn ook niet veel ploegen die beide rijden. Moschetti interessant, alleen Schelde (waarschijnlijk). Of je moet gokken op een extra schelderenner (meeus) en hopen dat Milan bijv nog Brugge toevoegd. 

dat laatste is wat ik voor nu doe

De Tourminator

Laatste plekje. 3M maar liefst over. Gaan voor Brennan hiermee. Of gaan voor Healy en dan 1M over voor de Milan / WvA-Pedersen wissel. Of meer overhouden en een 1M Vauquelin of een 1,5M Groves kiezen. Heb ze nergens als CAP nodig en heb er dan overal minimaal 3.
Of toch nog wat omgooien. 15 renners zijn zeker. 5 renners met nog 5,5M nog niet. 
Wie overtuigd me.

Laatst gewijzigd
mitchel_91

Zojuist de laatste wijzigingen doorgevoerd en definitieve keuzes gemaakt. Geen Van Aert, Pedersen, de Lie, Brennan en Merlier. Ben benieuwd, dit jaar wat meer tijd erin gestoken. 

In ieder geval veel kijkplezier gewenst iedereen en succes. 

Mooi weer fietser
mitchel_91
Zojuist de laatste wijzigingen doorgevoerd en definitieve keuzes gemaakt. Geen Van Aert, Pedersen, d...

Shit, die lijkt op mij 😆👍

Astarloa

Pithie is mijn dark horse! 2 jaar terug de doorbraak, vorig jaar drama en dus vanzelfsprekend dit jaar de bevestiging! De overige 19 plekken heel zakelijk ingevuld maar 1 juichrenner moet toch wel kunnen. 

TimTornTeut

Jammer dat ie niet even vertelt of ie Brugge de Panne er wel of niet bijpakt 

Andresen is na Openingsweekend-surprise plots veel meer dan dat: 'Ga ook Milaan-Sanremo doen!'

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Teampie staat hier al 24 uur zo vast als een huis. Zelfs 500K over.. dat is ook een unicum. Ben wel voorstander om volgend jaar ook Nokere Koerse en Grote prijs Jean-Pierre Monseré toe te voegen aan het spel. Zo kunnen we wat langer zoeken naar sprinters die dan TA/BdP/GW/SP en de nieuwe koersen rijden. Vond dat we nu wel snel uitgepuzzeld waren 😂

KV
TimTornTeut
Jammer dat ie niet even vertelt of ie Brugge de Panne er wel of niet bijpakt Andresen is na Openings...

Past mooi tussen MSR en DDV zou ik denken. 

bdebouwer

Overwegen jullie een man voor de heuvels (die natuurlijk wel wat daarvoor rijdt) al vanaf het begin mee te nemen (niet mannen van de PN of Gregoire natuurlijk) om zo wat ruimte te maken voor een wissels van een van de PN mannen die niks meer rijdt naar een sprinter die dan BDP of SP rijdt?

Ik zelf overweeg om deze reden Matthews in te brengen, en zou daarmee uitkomen op 6 voor het drieluik en 4 voor BP (behalve als Matthews die ook meepakt). En dan respectievelijk 8 en 6 (afhankelijk van de wissels natuurlijk) na de wissels. 

Laatst gewijzigd
klumper

Zeer lastige puzzel weer dit jaar, maar dit moet hem worden

Kasseimannen:

Pogacar, Vd Poel, Laporte, Wellens, F Vermeersch, Kung, Vacek, Pithie en Abrahamsen.

Heuvels:

Pidcock, Skjelmose, Gregoire en Seixas

Sprinters:

Philipsen, Milan, Magnier, Groenewegen, Fretin en Crabbe

en nog Vingegaard.

Denk een redelijk uitgebalanceerd team, nu nog op het juiste moment wisselen

Nog op of aanmerkingen, dan hoor ik het graag.

Iedereen succes met de laatste loodjes.....

Hubris

Ik heb de puzzel nu ongeveer rond, maar twijfel erg over laatste plekje. Derde man van Parijs-Nice, heb nu Onley staan, maar nog 250k budget over, dus zou ook Vauquelin/Almeida kunnen kiezen. Denk alleen Onley als 2,5× cap meer zekerheid bij PN en Vauquelin stuk minder, alleen met voordeel dat hij nog ardennen rijdt. Is Almeida echt beter dan Onley? Daarnaast kan ook L Martinez, DFM of APP natuurlijk nog, hoe wegen jullie dit af: meer zekerheid bij PN of minder voor meer punten bij Ardennen? 

Verder Seixas en Crabbe als enige 500k, dus daar wil ik geen 750k voor in de plaats.

TimTornTeut
klumper
Zeer lastige puzzel weer dit jaar, maar dit moet hem worden Kasseimannen: Pogacar, Vd Poel, Laporte,...

Wie is je Cap3 in de Tirreno? 

Hubris
bdebouwer
Overwegen jullie een man voor de heuvels (die natuurlijk wel wat daarvoor rijdt) al vanaf het begin...

Ja precies, ik ga nu voor wissel Vingegaard naar sprinter waarvan dan bekend is dat die BDP en/of Sp rijdt, kost wel iets meer budget dan wissel Vingegaard (+500k overhouden) -> Matthews en sprinter als Kanter al vanaf het begin, maar levert wel meer zekerheid op

Nijmos
klumper
Zeer lastige puzzel weer dit jaar, maar dit moet hem worden Kasseimannen: Pogacar, Vd Poel, Laporte,...

Is maar twee man voor Parijs nice een bewuste keuze?

Nijmos
TimTornTeut

Zuid Europa sprinter Kung

Blaagstra

De DylanvBDialoog. Als thuishouder van de voorbibsvariant van Pogi zal ie meer dan ooit gebrand zijn om de zemenbroek weer terug van eigenaar te pakken. All in op deze bescheiden veelpresteerder voor dit klassiekerseizoen.  Hij gaat voor diepere wangenkuiltjes dan z'n ega.

Keunn

Is er nog iemand die me kan overtuigen van het wel of niet nemen van Madouas? Bomvol programma, 750k, maar als die overal presteert als afgelopen jaar dan heb je er niet zoveel aan. Ik ben erg twijfelende over hem

floda

Ben eruit! Start met boel geld op de bank en wissel net voor msr wva/pedersen erin. Kan ik nog kijken hoe ver ze zijn. Kan zelfs wachten tot na msr en pas net voor e3 de wissel doen. Verder vrijwel overal tevreden over de captains. Alleen voor SP beetje dun maar ja acceptabel in echte sprinterskoers waar nog van alles kan gebeuren voor die tijd. Nu maar hopen dat er niemand echt uitvalt in de komende weken. 

TimTornTeut

Het wordt wel echt guur morgen. Doet dat nog iets met jullie capkeuze? 

klumper
TimTornTeut

Moest Groves zijn ipv Groenewegen...

Hubris
Keunn
Is er nog iemand die me kan overtuigen van het wel of niet nemen van Madouas? Bomvol programma, 750k...

Precies wat je zegt, is het niet waard, twijfel zelfs bij Grégoire al of het feit dat hij zoveel rijdt misschien niet ook nadeel kan zijn

Nijmos
TimTornTeut
Het wordt wel echt guur morgen. Doet dat nog iets met jullie capkeuze? 

Ja.

Nu zet ik Mathieu al helemaal op x3 😉

klumper
Nijmos
Is maar twee man voor Parijs nice een bewuste keuze?

Ja, erg moeilijk te voorspellen.

Dus neem mij verlies daar maar....

Begrijp dat ik een kasseiman kan opofferen, voor een extra man daar.

Maar wil al die mannen graag. Vooral Abrahamsen en Pithie zijn voor mijn gevoel echt koopjes dit jaar....

We zullen zien, kan het ook helemaal mis hebben....

VliegendSchwein

Mijn laatste puzzelstukje: 

Ayuso, Kung, Mihkels 

Of

Laporte, Onley, Schmid

Mihkels zou 4e sprinter zijn in TA en BDP. Ayuso 2e cap in PN. 

Onley ook 2e of 3e cap in die variant. Laporte afhankelijk van zn prestaties capbaar in verscheidene koersen. 

Van Laporte verwacht ik gewoon een sloot aan punten, ik denk niet dat Onley veel minder scoort in PN dan Ayuso. Maar Ayuso heeft upsides in de Ardennen. Schmid vind ik een leuke joker. Het zou ook Crabbe kunnen worden maar ik wil eigenlijk geen plekje voor hem gebruiken. Als ik voor de laatste optie ga speel ik met 3 man in Tirenno en Brugge, dat is een risico.

Kan iemand feedback geven op mijn keuze: risico nemen en voor de Laporte optie gaan, of behoudender spelen met een extra reserve in Tirenno en Brugge. 

Laatst gewijzigd
TimTornTeut
Nijmos
Ja. Nu zet ik Mathieu al helemaal op x3 😉

Haha eens. Vraag is of Pidcock niet van z'n fiets waait morgen. 

1 2 ... 85 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.