Groves en Lund nu mee. SP wordt mijn Waterloo. Heb daar nu twee namen maar staan. Ik ga één wissel voor die klote koers bewaren. Mss heb ik 'm niet nodig omdat verrassende namen nog worden toegevoegd tegen die tijd. En ik kan dan gewoon beter beslissen wie de dakpannen van het dak fietst.
S/o naar DesProat. Want de Groves overtuiging heb ik van Barry (of was het Hans?) overgenomen.
Ik verwacht morgen hele interessante selectie-reveals en denk dat er precies niemand is met mijn 20 namen. Ook benieuwd naar de teams van de actieve leden hier. Zit iedereen in 'onze subleague'? En is je gebruikersnaam een beetje sync met je Scorito naam? 🙂
Poah wat een puzzel, maar 18 renners staan nu vast in mijn team.
Enige twijfel is of ik extra miljoenen op zij zet om WvA/Pedersen later in te brengen, of dat ik toch een laporte kies...
Dan wordt het wel een stuk lastiger om één van die twee kanonnen later nog in mijn team te krijgen.
Pfffff
Voor morgen is het gewoon hopen dat je kopman in de voorste waaier zit, want waaiers lijken me onvermijdelijk met dit weer. Enige gevaar is dat ze vervolgens de wind schuin op kop krijgen op de laatste hellingen voor de Muur, mocht Van der Poel daarvoor al vertrekken dan zie ik ook nog wel een grote groep samenkomen voor een sprint om plek 2.
Regen zal wel meevallen. De wind wordt wel heftig, maar zal in de eerste helft van de koers grote stukken ook tegen zijn. Aangezien ze daar in Vlaanderen altijd kleine rondjes rijden, zou het zomaar mee kunnen vallen qua waaiers.
Wel vol windkracht 5 mee in de finale. Dus groot voordeel voor aanvallers.
Ik heb beide, je kan nooit zeggen ipv die, je weet de andere overwegingen niet.
Maar hier de redenen.
- Duidelijke cap in TA
- Potentieel enorm veel team punten (zou wel tot de 150 kunnen gaan, kan ook tegenvallen natuurlijk)
- Sprokkelt vermoed ik ook nog genoeg andere top 10/20 plekken bij elkaar
Vooral het gat dat ie in TA opvult maakt hem al interessant voor mij
TA snap ik, maar ik ga er van uit dat iedereen daar al 3 opties had en er dus 1 vervangt. En tenzij diegenen budget overhadden in hun conceptselectie kan alleen een duurdere renner vervangen worden, dat beperkt de opties tot Milan, Magnier en de Lie. De meesten noemden hier Magnier, dus vandaar de vraag daar op toegespitst, maar ook rondom de andere 2 opties heb ik die vraag wel. Ik hoop vooral voor die spelers dat ze zich niet blindstaren op zijn 5e plek in MSR vorig jaar met dank aan een geblesseerde JP..
Ik zit nog te puzzelen met de sprinters. Met name Magnier en Lund. Als je naar de ritten kijkt Cap je Magnier bij KBK, T-A en mogelijk OHN. Hij staat er nog op voor RVV en DDV, maar dat word geen sprint. Lund doet de koersen KBK, T-A, BPD en GW waar er gesprint word. Dus je hebt 1 sprint meer en je bespaard een miljoen. Of verwachten jullie dat Magnier ook de andere kasseienritten ook punten gaat halen?
Ik heb me twijfels namelijk.
Daarnaast heb ik Milan en Jasper wat in sommige ritten cap 1 en 2 zijn. Groves heb ik voor de teampunten en T-A.
wat is jullie advies?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.