Ik neem ze allebei..>De ene voor het potentieel en de ander nu als "zekere" derde captain in E3, RVV en mogelijk PR...Is vacek beter dan gaat hij erin en is Kung met 200 punten prima...
Dag allen, ik vind het lastig om de puzzel te leggen. Mijn selectie bestaat nu uit onderstaande namen.
MVDP, Wellens, Laporte, F. Vermeersch, Küng, Skujins, Pogacar, Pidcock, Vacek, Philipsen, Milan, Magnier, Matthews, Fretin, Kubis, Del Grosso, Van Baarle, Sénéchal, Zingle en Bilbao.
Graag jullie eerlijke en ongezouten mening :p
Natuurlijk verzamel je die wel. Je hoeft die renner niet in jouw team te hebben, gaat om ploegmakker. Maar eigenlijk wordt het hier door andere terecht gesteld: Kung is (bij afwezigheid van Benoot) een soort 'zekerheid' van zo'n 200 punten. Heel betrouwbaar. Vacek heeft meer potentie, maar kan ook zomaar een 0 punten opleveren. Dus waar kies je dan voor.
(ik heb ze overigens allebei niet zelf, maar had Vacek er graag bij gehad en overweeg hem zeker erin te wisselen na MSR als hij vandaag goed blijkt te zijn)
Ja, het gaat om ploeggenoot van. Vandaar dat iedereen zijn team volzet met UAE mannen. Of een Senechal die echt niet zelf een uitslag (meer) gaat rijden. Dit is een belangrijk onderdeel van dit spel.
Vandaar dat renners bij de sterke collectieven (UAE, Alpecin, Visma, Lidl) wat duurder geprijsd zijn.
Het is toch niet te doen zo de laatste 25 minuten.
Ik heb nu MvP, Magnier en Laporte als kopmannen vandaag.
De Lie, Wellens, Pidcock, Philipsen, Meeus etc mogen de rest van de punten sprokkelen.
Twijfel alleen nog om Laporte te veranderne in De Lie of Wellens.
Gezien de interviews zal Laporte eerder rijden voor Brennan vandaag.
De Lie, moet het kunnen overleven, ook als ze er eerder aan beginnen vandaag en heeft daarna nog een goede sprint, al zegt die dat zijn benen daarvoor er nog niet helemaal zijn.
Wellens is echt hopen op een vroege uitbraak. Heeft dit jaar al laten zien dat die het kan.
Het valt niet mee. Er gaat sowieso gehuild worden na de finish met dat er punten gemist zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.