Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 93 ... 215 216
KV
nasibal
@sprintgeit [quote]Grootste pijnpunt is geen Brennan, en vraagtekens rond veelzijdigheid Magnier. Oo...

Wel Laporte genomen dan ipv Brennan?

Jommelb
ditisdavid
Even een heleboel uitleg voordat ik bij het team zelf kom.   Ik denk dat we allemaal wel tot de conc...

Leuk die toelichting, en interessante wisselstrategie bedacht! Maar optie 2 kan helemaal niet toch? Dan kom je 250K tekort. 

Ving + Onley + 1Miljoen is geen Matthews + Grosso

nasibal
KV
Wel Laporte genomen dan ipv Brennan?

Nee, en ook geen Wout :)

ditisdavid
Jommelb
Leuk die toelichting, en interessante wisselstrategie bedacht! Maar optie 2 kan helemaal niet toch?...

Nou, deze komt met stip op 1 in mijn rijtje van blunders in 10 jaar Scorito. Valt dan te hopen dat Ganna zijn programma van vorig jaar (en 2023) kopieert en ik ermee weg kom :p

Edit: of dat ik een veelgekozen renner noodgedwongen uit te wisselen heb, opzich is de kans wel >50% dat mijn fantastische rekenvermogen zonder gevolgen blijft denk ik.

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
martijncr
Mijn sprint+ equipePHILIPSEN JasperMAGNIER PaulANDRESEN Tobias LundGROVES Kaden Mijn sprint equipeMI...

Op 6 na dezelfde namen :-). Jij hebt Groves, Vacek, Vauq, Martinez, Matthews & Skjelmose. Ik heb Brennan, Crabbe, Gregoire, Vingegaard, Ayuso & APP. Zou bijna kunnen stellen dat we vooral P-N net ff anders aanvliegen. Ook voor mij geld dat ik wel eens een klassiekerbekertje zou willen. Laten we hopen dat het de juiste strategie blijkt 🤞

klaas drr

Op Morris staat een top 50 meest gekozen, hiervan de 1e 6 gekozen en 17 van de 50. Del grosso Jan christen en lapeira vallen daarbuiten. Verder miljoen over om te kunnen wisselen, van Wout/mads tot uitvallers in pn ta of sp waar ik slechts 3 caps heb.  Succes en bedankt voor de voorpret.

DesproatMichiel
ThiasPinarello
Het was bijna gelukt. Gisteren de hele dag er vanaf gebleven. En dan net toch nog een lastminute wis...

Poah dat zijn wel mooie shirtjes heur 😏 Geniet ervan!

Cold Palmer

Eerste fijne nieuws na de deadline is een feit: Fretin is ziek en rijdt geen Kuurne morgen! 

Vergane Glorie

Hier mijn team delen, dank voor al het meedenken.. Wel op het laatste moment nog iets gewijzigd....kan het nooit laten.

Had eerst tactiek met 1 miljoen op de bank. Ging twijfelen en op het allerlaatste moment daar niet voor gegaan.

Team:

Kasseien: VDP, Vermeersch (F), Vacek, Kung, Wellens

Sprint: Milan, Groves, Lund, Meeus, Magnier, Philipsen, Fretin

Heuvels: Poga, Pidcock

PN: Vingegaard, Vauqelin, Skjelmose, Seixas

Overig: Groves, Hermans

Had dus 1 miljoen over en de volgende renners wel: Gregoire, berckmoes, Cristen en nu dus hermans, Vacek en laporte..Realiseer dat ik me beter had moeten spreiden, maar helaas. Al met al niet geheel ontevreden hoor, maar hoe Hermans toch mijn team weer is ingekomen...:) Geniet ervan allen!

Quelbois

De puzzel gelegd . Lastig om balans te zoeken nu op voorhand denk die wel gevonden te hebben.

Pogi, MvdP, Wellens, F Vermeersch & Philipsen als no brainers.

Brennan en Vacek hebben het bij mij gered en mogen het laten zien 

Volgende week naast Pogi gaan Pidcock (C2) met Seixas (C3) in de Strade punten scoren. En later in de heuvels ook (hoop ik).

Sprinten met Milan, Magnier, Fretin, Lund Andresen, Crabbe en Bauhaus (gok dat die Schelde en Brugge doet)

Gregoire en Mathews als multi functionele mannen met een vol programma inclusief een paar matig bezette koersen waar ze cap worden. 

En voor Parijs Nice en enkele heuvels verder DFM , Lenny Martinez en C1 in Parijs Nice ; Vingegaard. 

Met 1 mio over om optie 1) Milan na TA of MSR voor Wout of Pedersen (en of optie 2 Vingegaard vast te wisselen voor een vorm tonende 1,5 of 2 mio renner)  mochten die tekenen van herstel tonen. Geen sprint wissel gepland door gok Bauhaus en Crabbe achter de hand, wel 2 extra heuvel mannen (Cosnefroy en nog een klepper) 

Succes allemaal 

Laatst gewijzigd
martijncr
Coureurs du Courage
Op 6 na dezelfde namen :-). Jij hebt Groves, Vacek, Vauq, Martinez, Matthews & Skjelmose. Ik heb...

Yes! Had begin deze week ook Vingegaard en Ayuso voor PN staan. Snap je goed! 

DennisdeMenniss
nasibal
Zit De Lie nog op z'n fiets? En zo ja, met of zonder tranen?

Inmiddels niet meer😂

ditisdavid

C2 Brennan die onderuit gaat en C3 Pidcock met een offday, klassieke start. De laatste Omloop met drie logische captains die toptien rijden is volgens mij de eerste editie van dit spel, de laatste finish in Gent.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Ben benieuwd hoeveel mensen wel goed gecapped hebben vandaag🤣

martijncr

Ja cap-drama haha! Maar ondanks dat zag ik dat 'm'n team' lekker aan het trappen is en niet ontevreden over m'n score. 

Opvallende renner, die altijd bizar goed presteert en nooit een stap zie maken: Turgis. Gewoon plek 8! Wat een gozer is dat toch!

rodelantaarn1

Opzich een prima start zo! Caps drama haha, maar goed om te zien dat een Laporte, Lund gewoon dik in orde zijn. 

oli4g

En mvdp bevestigt voor kuurne

VliegendSchwein

Gestart op 98.3 %, plekje 373,  met caps Matje (1), Magnier (2), Philipsen (3) 

Verder F. Vermeersch, Laporte, Lund Andersen, Meeus, Groves, Wellens in de punten. Pidcock enige renner vandaag die geen punten heeft gepakt. 

Verder nog:

Pog, Milan, L. Martinez, Vingegaard, Onley, Schmid, Matthews, Seixas, Fretin, Grégoire

Met 1 mil op de bank: plan A is Wout voor Milan, plan B Pedersen voor Milan, plan C Ganna voor Vingegaard. 

En 2 wissels voor de heuvels. 

bdebouwer

Weet iemand wat er met Philipsen en Vacek is gebeurt?

Baskeee

Vacek had een mechanisch probleem op de Molenberg na die crash van Pluimers 

bdebouwer
Baskeee
Vacek had een mechanisch probleem op de Molenberg na die crash van Pluimers 

Thanks, jammer maar in ieder geval niet gewoon niet goed genoeg.

De Tourminator
martijncr
Mijn sprint+ equipePHILIPSEN JasperMAGNIER PaulANDRESEN Tobias LundGROVES Kaden Mijn sprint equipeMI...

Hier ook 17 dezelfde renners. Geen Matthews, Abrahamsen en Martinez, maar wel Vingegaard, Crabbe en Tronchon + nog 1M op de bank. 

KV
bdebouwer
Thanks, jammer maar in ieder geval niet gewoon niet goed genoeg.

Waar zijn we weer allemaal mee bezig geweest. Weken tijd mee verspild en dan wordt Brennan weggeveegd (anders wordt die 4de en zal dus morgen ook niet scoren), de ander een mechanish probleem. Wellens C3 plots ook weg (hoe kwam dat?). En dan sta je op 30%. Elke keer als dit spel begint, is de fun voorbij. 

De Tourminator

Seixas heeft blijkbaar rijles gegeven  in de Faun Ardeche Classic aan Jorgenson, Christen en Martinez. Een serieuze optie als Cap voor SB.

Laatst gewijzigd
ditisdavid
De Tourminator
Seixas heeft blijkbaar rijles gegeven  in de Faun Ardeche Classic aan Jorgenson, Christen en Martine...

Een verplichte optie als captain voor SB, als je hem hebt geselecteerd tenminste.

1 2 ... 93 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.