Wat ik uit de Visma communicatie haal is categorie schaafwonden/blauwe plekken. Aangezien hij normaal zo'n parcours 3x zo goed verteert als een Milan en een hele deftige lead out heeft, verwacht ik 'm eigenlijk wel gewoon.
Het zou altijd zn eerste sprint in zo'n absoluut topveld zijn - reken de Deutschland Tour even niet mee - dus hoe hij dat doet is natuurlijk de vraag.
Ik zou het zo ff laten en niet wisselen. Vandaag gaan er waarschijnlijk wel weer een paar plat. Ik zou de wissel ff bewaren als je toch genoeg cap materiaal overhoudt voor de kom3nde races
Zelfde kopmannen hier. De volgorde is nog wat fluïde, neig naar c1,2,3 Milan-Magnier-Phill. Laporte niet, want Brennan. Lund zou een mooie vervanger kunnen zijn. Maar zou niet weten voor welke van de 3. Dus wss gewoon wat eerst al besloten was.
Ik heb het hele spel een beetje het "probleem" dat ik Brennan voor 3 miljoen heb. Per multiplier is hij vrij duur, al helemaal zonder caps. Desondanks moet ik dat nu vergeten in gewoon Philipsen, Milan, Magnier cappen en dan heb ik met Lund, Hostetter, Laporte nog meer capopties. Maar in de categorie 1,5-3 miljoen zag ik weinig andere goede opties die ik nog niet had (gelukkig geen Küng).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.