Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 96 ... 215 216
Jommelb

Toch ook wel twijfel om Brennan te cappen. Andere opties zijn Lund en Meeus. Iemand nog verdere updates over Brennan gezien?

Ramonster
hetismewat
Kung gewisseld voor Andresen. Was sowieso al van plan Vingegaard na PN te wisselen voor Andresen, du...

Wel wat verloren, want als je Vingegaard wisselt ben je je tweede wissel al kwijt. Anders was het er maar 1

Ramonster
bdebouwer
Als je wilt winnen moet je inzetten op de verrassing:   C1: Laporte C2: Wellens C3: Vermeersch

Als je wil verliezen ook. 

sprintgeit
Jommelb
Toch ook wel twijfel om Brennan te cappen. Andere opties zijn Lund en Meeus. Iemand nog verdere upda...

Wat ik uit de Visma communicatie haal is categorie schaafwonden/blauwe plekken. Aangezien hij normaal zo'n parcours 3x zo goed verteert als een Milan en een hele deftige lead out heeft, verwacht ik 'm eigenlijk wel gewoon.

Het zou altijd zn eerste sprint in zo'n absoluut topveld zijn - reken de Deutschland Tour even niet mee - dus hoe hij dat doet is natuurlijk de vraag.

Ramonster
Pim Schinkel
Redelijke start met 69 procent maar helaas kung uitgevallen opgezadeld met een dillema Plan was om m...

Ik zou het zo ff laten en niet wisselen. Vandaag gaan er waarschijnlijk wel weer een paar plat. Ik zou de wissel ff bewaren als je toch genoeg cap materiaal overhoudt voor de kom3nde races 

Jommelb
sprintgeit
Wat ik uit de Visma communicatie haal is categorie schaafwonden/blauwe plekken. Aangezien hij normaa...

Thanks! Ga ik toch maar voor Brennan op C3 denk ik.

brakobama

Zekere kopmannen vandaag zijn in principe Milan, Magnier en Philipsen. Nadeel is dat ik Lund en Laporte op de 'bank' heb, die gisteren wel puike uitslagen noteerden.

Waarschijnlijk durf ik wel één gokje, wat Andresen moet worden. Maar, voor wie? Neig naar Magnier eruit. Tips?

Astarloa
brakobama
Zekere kopmannen vandaag zijn in principe Milan, Magnier en Philipsen. Nadeel is dat ik Lund en Lapo...

Doe nou niet, waarom zou je nu gokjes gaan wagen?

Derde Bal
brakobama
Zekere kopmannen vandaag zijn in principe Milan, Magnier en Philipsen. Nadeel is dat ik Lund en Lapo...

Zelfde kopmannen hier. De volgorde is nog wat fluïde, neig naar c1,2,3 Milan-Magnier-Phill. Laporte niet, want Brennan. Lund zou een mooie vervanger kunnen zijn. Maar zou niet weten voor welke van de 3. Dus wss gewoon wat eerst al besloten was.

brakobama
Astarloa

Ja, terechte opmerking. Anderzijds: Lund was gisteren sterk. Dus je zou kunnen beargumenteren dat hij C3 moet zijn..

Quelbois

Ik ga vandaag voor de cap volgorde Magnier , Milan , Philipsen . Vlaamse winderige wegen en wat meer onrust onderweg doet me toch denken dat Magnier vandaag de C1 verdient 

mirkodek

Ik heb Magnier niet, dus wordt het Milan, Philipsen en Lund.

Was sowieso al van plan om Grégoire erin te brengen dus misschien doe ik dat dan al voor SB ipv Küng. Nog maar even over nadenken.

Ramonster
brakobama

Magnier heeft meer goeds laten zien dit seizoen in de sprints dan Philipsen. 

Pim Todcock
Toro Rojo
Ik heb andere cap mogelijkheden en neem daarom liever het risico niet om vandaag (opnieuw) Brennan t...

Ik heb het hele spel een beetje het "probleem" dat ik Brennan voor 3 miljoen heb. Per multiplier is hij vrij duur, al helemaal zonder caps. Desondanks moet ik dat nu vergeten in gewoon Philipsen, Milan, Magnier cappen en dan heb ik met Lund, Hostetter, Laporte nog meer capopties. Maar in de categorie 1,5-3 miljoen zag ik weinig andere goede opties die ik nog niet had (gelukkig geen Küng).

Stijn Lemmens

Tim Wellens waarschijnlijk sleutelbeen gebroken of iets anders?

Ik hoop dat het meevalt?

martijncr

Ja dit ziet er niet goed uit voor Wellens en praktisch iedereen hier die 'm in z'n team heeft. Hij is toch een belangrijke voor wat body in menig koers. Hoop dat het meevalt, maar vrees een sleutelbeenbreuk ja... 

ditisdavid

Zonder Wellens en Küng wordt de bezetting voor de kasseien erg krap. Positief is dat Milan en De Lie allebei waardeloos rijden, maar op het moment dat Magnier lek rijdt ga ik niet profiteren.

martijncr

Milan en Magnier op forse achterstand... 

Ragnar Lolbroek

2 koersen, 2 man in de lappenmand(Küng en Wellens). Gaat lekker zo😅

ditisdavid

Brennan geen captain door zijn vak gisteren en captains Lund en Philipsen totaal uit positie...

bdebouwer

dat zijn 0 punten 

ThiasPinarello

Weet iemand wanneer het Giro-spel open gaat?

oborobo

23 April 

brakobama
Astarloa

Volgende keer beter naar mezelf luisteren ;)

Als je gisteren goed bent, ben je dat vandaag ook. Leerpuntje. Wel dure puntjes!

KV

Echt een kopmannenspel zeg. Zucht. 

1 2 ... 96 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.