Team Picnic PostNL 2026

« 1 2 3
Bimbo Visma

De selecties voor 2026

Mannen WT
 BARGUIL Warren
 BIESTERBOS Frits
 BITTNER Pavel
 CORKERY Dillon
 DE JONG Timo
 DEGENKOLB John
 DHONDT Robbe
 DINHAM Matthew
 EEKHOFF Nils
 FAURE PROST Alexy
 FLYNN Sean
 GAFFURI Mattia
 HAMILTON Chris
 JAKOBSEN Fabio
 KNOX James
 KOERDT Bjorn
 LEEMREIZE Gijs
 MÄRKL Niklas
 MARTINEZ Juan Guillermo
 NABERMAN Tim
 PEACE Oliver
 POOLE Max
 RENARD-HAQUIN Henri-François
 ROOSEN Timo
 VAN DEN BERG Julius
 VAN DEN BROEK Frank
 VAN UDEN Casper
 WELTEN Bram

Dames WT
 ARENS Megan
 BARBIERI Rachele
 CIABOCCO Eleonora
 CLAY Robyn
 DE KEERSMAEKER Audrey
 FITYUS Lucie
 GEORGI Pfeiffer
 GRIFFIN Mia
 HEREMANS Ella
 HEZINOVÁ Daniela
 LONDOÑO Juliana
 MASETTI Gaia
 MIERMONT Dilyxine
 NELSON Josie
 ROLDAN Mara
 STORRIE Becky
 UIJEN Elise

Veel succes mannen

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

FirstCycling heeft de voorlopige startlijst van DownUnder gedeeld:

Fityus, Londono, Masetti, Nelson, Heremans en Storrie

Dinham, van Uden, Hamilton, Knox, Märkle, Peace en Henri 

Bimbo Visma

Van den Broek was te gast bij De grote plaat en vertelde daar dat hij zich dit jaar op de voorjaarsklassiekers gaat focussen 

Norbie

Leuke podcast met VDB. Geeft wel aan moeite te hebben met positioneren. Na vertrek Onley en Andresen vraag ik me welke renners UCI-punten gaan halen.

Bimbo Visma

Fabio in Al Ula?

Bimbo Visma

Eekhoff mist het hele voorjaar. Deze geintjes kan de ploeg echt niet meer gebruiken 

25sep

Tja van wie moeten de punten gaan komen. Eekhof was in potentie een goede geweest voor de kleinere klassiekers. Nu hopen op dat de B sprinters Bittner en Van Uden voor wat resultaten gaan zorgen. Jakobsen verwacht ik nog niet zo veel van. Poole is de beste renner die ze hebben denk ik. Hopen dat Dinham goed terugkomt van alle ellende. Was in Guanxi vorig jaar al best oke

Bimbo Visma

Presentatie ploeg geweest. Shirt bijna ongewijzigd. Qua koersplannen ook weinig nieuws:

Poole voor GC naar Giro. Van Uden voor de sprints 

Bittner weer sprinten in de Tour 

Poole naar Vuelta. Nog te bepalen of het voor GC of etappes wordt 

pieter82

VDB in de podcast: focus op Vlaamse klassiekers. Traint met de GC-groep bergop en niet in de klassieker-groep. Zit hier een gedachte achter? Krijg de indruk van niet.

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma
pieter82
VDB in de podcast: focus op Vlaamse klassiekers. Traint met de GC-groep bergop en niet in de klassie...

Ik geloof niet dat de nadruk zo op Vlaams lag. Het gaat vooral om de Ronde en de Amstel, geloof ik

Maillot à Pois
Bimbo Visma
Ik geloof niet dat de nadruk zo op Vlaams lag. Het gaat vooral om de Ronde en de Amstel, geloof ik

Het artikel op WF heeft het ook over de Omloop, E3 en Dwars door Vlaanderen 

Bimbo Visma

Dinham 5de op het Australische kampioenschap. Eddy die vorig jaar nog onder contract stond wint dankzij onkunde Plapp 

Norbie

1e 100 UCI punten gemist door ontslag Patrick Eddy

Bimbo Visma

Josie Nelson trapt af met een tweede plek in Down Under 

Bimbo Visma

Goed nieuws! 
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/picnic-postnl-gaat-gedurfde-uitdaging-aan-nederlandse-ploeg-eerste-worldtour-team-met-fiets-airbag

AWestie

De vertrekkers bij Picnic laten zich wel sterk gelden aan het begin van het seizoen. Zou dat dan bijvoorbeeld ook te maken kunnen hebben met andere trainingsopbouw?

25sep

Denk dat Andresen er al wel een tijdje langer tegenaan zat. En tja Eddy is een prima renner maar wint deze natuurlijk nooit meer op deze manier

Bimbo Visma

Duizenddingendoekje Hamilton levert een 13de plek af in het eindklassement in Down Under. 

Dat Lund de volgende stap ging zetten dat was wel duidelijk, maar zo snel had ik ook niet verwacht 

Norbie

Al met al helaas een teleurstellende TDU voor het team. Wellicht gaan ze wel scoren in de AlUla tour. Ben benieuwd naar niveau Jakobsen.

25sep

Koerdt goed mee met de favorieten in de AlUla tour. Was vorig seizoen ook al een aantal keer redelijk goed. Hopen dat hij een extra stapje kan zetten dit jaar

Rawolf

Koerdt is wel een van die mannen in de 2e lijn die door vertrek Onley nog meer vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt om resultaten bijeen te rijden. Mooi dat hij daar gelijk wat van lijkt te maken, broodnodige punten ;) 

Jakobsen blijft wel een spannend verhaal hé

van Valouwe

Onlangs, na het vertrek van Hindley, was de ploeg hier al dood en begraven.....

Laatst gewijzigd
25sep

Na een paar zwakkere weken eindelijk weer een resultaat vandaag. Bittner 3e in de Algarve. Goed om te zien dat good old Dege nogsteeds zijn waarde heeft.

Norbie

Spijtig dat FvdB moest werken voor BK in TdAM

Rawolf
Norbie
Spijtig dat FvdB moest werken voor BK in TdAM

Dat zijn een hoop afkortingen, maar ik snap m hoor. 

Poole viel tegen in Algarve. Wordt eind dit jaar weer een virtuele degradatiestand vrees ik. Met Vanhuffel en Zomermaand wel 2 gasten bij de Devo die de overstap naar WT sowieso probleemloos gaan maken, dus dat is wel mooi.

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.