En normaal zijn grote rondes toch een beetje de specialiteit van deze ploeg, maar zelfs bij het prijzengeld verdelen staat de ploeg stijf onderaan.
En je kan dan als volger geinen over die houding van Kemna en consorten, maar je rijdt echt op alle fronten verschrikkelijk. Wanneer komt een verlossend woord?
Ik zou ook echt niet weten waarom Alpecin van Uden zou willen aantrekken. Jakobsen zal alleen blijven als hij het voor niets doet denk ik. Het belangrijkste is Pavel Bittner proberen te behouden, want zonder die renner blijven er geen renners voor sprints meer over. Tenzij je Frits Biesterbos meerekent.
Het beste zou zijn om een stap terug te doen en te gaan rijden op PRT-niveau. Alle dure en nietspresterende renners weg en dan opnieuw opbouwen met renners van het type Biesterbosch/ De Jong/Dhondt. Misschien ook snoeien in het kader? Ik vrees dat de grootse talenten uit het opleidingsteam: Vanhuffel en Zomermaand elders gaan rijden.
Niet de verplichting van World-tourkoersen en focus op kleine rondjes van 2.1 en pro-niveau.
De vraag is: mag dit? Volgens mij heeft Picnic sportief gezien het recht om nog 2 jaar worldtour te rijden en de sponsoren zullen ook wel eisen dat bijv. Tour wordt gereden.
Lastige spagaat denk ik.
Ik denk dat dit voor sponsoren als Picnic geen optie is. Er zijn ook een aantal nieuwe sponsoren die specifiek hebben gekozen voor een ploeg die de Tour rijdt voor de komende jaren. Uiteraard is het wél van belang om Zomermaand, van Huffel, Bittner, vd Broek proberen te behouden
Ja klopt Koerdt gaat volgend jaar een reeks wedstrijden winnen verwacht ik, Martinez zal wel een monumentje binnenharken en Dinham hoeven we ons niet eens af te vragen wat ie gaat doen die gaat gewoon weer een GT op zn naam schrijven! Nee! Die jongens kunnen op een goeie dag top 5 rijden in een .1 koersje dan krijgje een handje vol UCI punten! Gefeliciteerd hoor! Maar dat is precies het niveau van conti ploegen!
Alsof dat tegenwoordig nog wat uitmaakt! Elke ploeg met een beetje geld koopt dat contract af kleine ploegen met Poole als GC guy grote ploegen die Poole willen laten knechten! Iedereen weet dat PICNIC wel een keer gaat toegeven omdat ze snakken naar elke cent! Wordt zelfde verhaal als Onley alleen dan voor minder geld!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.