Team Picnic PostNL 2026

1 2 3 4 »
martini151
Woutomaat
Ja dat klopt er zijn dr maar 5 ja, maar merk je niet dat het sarcasme is? En daarna ontkracht ik het...

Moet wel gezegd dat Circuit Franco Belge wel echt de ondergrens is qua prestaties. In dit veld niemand bij de eerste 100 is echt schandalig. Doe dan niet mee. 

Edit, van Uden netjes in de top 100

Laatst gewijzigd
AWestie

Mits Iwan iets uit de hoge hoed tovert kan ik niets anders bedenken dan dat de ploeg als een nachtkaars uitgaat. PT onwaardige prestaties, uit geldgebrek je kopman maar moeten verkopen en nog steeds geen ander nieuws dan dat ze een licentie tot eind dit jaar hebben.

Poeksel

Eekhoff presteert ook erg matig dit jaar. Dat is op zijn minst gedeeltelijk buiten zijn schuld:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/herstel-nils-eekhoff-verloopt-goed-volgende-week-mag-ik-hopelijk-weer-naar-buiten/

Maar hij zal toch gehoopt hebben op hoger niveau terug te keren, ook omdat hij einde contract is. In het artikel zegt hij "Maar ik maak me geen zorgen over mijn toekomst als profwielrenner, dat is niet aan de orde. Daar ben ik niet bang voor." Ik kan me voorstellen dat hij inmiddels wat minder optimistisch is. Zou wel sneu zijn als zijn carrière zo eindigt, al kan ik me voorstellen dat hij op basis van zijn resultaten in het verleden op lager niveau nog ergens een contract krijgt.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.