Nog geen eens in de zomermaanden, boekt Zomermaand eind februari voor Team Picnic een prachtige overwinning in Ronde van Rwanda. In de 3e etappe komt Jurgen Zomermaand solo over de finish met 20 seconden voorsprong. Staat nu ook 1e in Algemeen Klassement met 20 seconden voorsprong op Belgische teammaat Matteo Vanhuffel. Zomermaand ook 1e in Jongeren Klassement.
Ik begrijp er ook helemaal niets van, aan de staf zal het niet liggen, daar hebben ze er genoeg van, alleen de kwaliteit zal wel te wensen over laten.
Verder hoor je ook helemaal niets van de OPPERBAAS, terwijl er na dit seizoen afscheid genomen wordt van Post-NL
Ik heb een bruin vermoeden dat dit het laatste jaar is, ik hoop dat er nog een konijn uit de hoge hoed getoverd wordt.
Scorebordjournalistiek. Het is ontegenzeggelijk een zeer matig en teleurstellend seizoen tot heden. Er zijn echter wel meer renners met een betere PCS-ranking dan Patrick Eddy. PCS season naast Bittner ook Koerdt en Biesterbos. PCS-ranking naast Bittner, vdBroek, Koerdt, vUden, Poole en Hamilton.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.