Team Picnic PostNL 2026

Surprise Team TVL

Nog geen eens in de zomermaanden, boekt Zomermaand eind februari voor Team Picnic een prachtige overwinning in Ronde van Rwanda. In de 3e etappe komt Jurgen Zomermaand solo over de finish met 20 seconden voorsprong. Staat nu ook 1e in Algemeen Klassement met 20 seconden voorsprong op Belgische teammaat Matteo Vanhuffel. Zomermaand ook 1e in Jongeren Klassement.

Laatst gewijzigd
AWestie

Leuk dat er wat hoogtepunten zijn, maar met de huidige UCI stand zou Picnic niet eens aan grote rondes mee mogen doen volgend jaar. Als dat regeltechnisch zou werken...

PicNicFan

Helaas denk ik dat dit seizoen een ramp gaat worden.

Rawolf

De selectie hield al niet over en al gelijk brekebeen Poole, Barguil lang eruit, Eekhoff eruit, Leemreize sleutelbeentje. Dat was nou net een viertal wat nog hier en daar een resultaatje kon rijden (ook geen veelwinnaars)

Zouden ze al spijt hebben van Onley te laten gaan? 

25sep

Het gaat een lang seizoen worden op deze manier. Naast de geblesseerden had ik er wel wat vertrouwen in dat Bittner, Martinez of Koerdt een stapje gingen zetten maar zij geven ook niet thuis. Biesterbos en De Jong de enige (kleine) lichtpuntjes tot nu toe

martini151

De ploeg in in ieder geval wel digitaal aan het innoveren zag ik voorbij komen

AWestie
martini151
De ploeg in in ieder geval wel digitaal aan het innoveren zag ik voorbij komen

Hoe bedoel je dat?

martini151
AWestie
Hoe bedoel je dat?

Op LinkedIn kwam ik berichten van ze tegen

AWestie

Superduidelijk...

Poeksel

Van Uden won een rit in de Giro vorig jaar, dus in principe kan hij het wel. Maar zijn beste resultaten dit jaar zijn een 8e en een 17e plek. Zelfs Jakobsen heeft vaker top 20 gereden dan hij. Wat is er aan de hand?

Laatst gewijzigd
Zevenaar0809
Poeksel
Van Uden won een rit in de Giro vorig jaar, dus in principe kan hij het wel. Maar zijn beste resulta...

Ik begrijp er ook helemaal niets van, aan de staf zal het niet liggen, daar hebben ze er genoeg van, alleen de kwaliteit zal wel te wensen over laten.

Verder hoor je ook helemaal niets van de OPPERBAAS, terwijl er na dit seizoen afscheid genomen wordt van Post-NL

Ik heb een bruin vermoeden dat dit het laatste jaar is, ik hoop dat er nog een konijn uit de hoge hoed getoverd wordt.

Poeksel

Patrick Eddy, die volgens Rudi Kemna niet goed genoeg was om bij Picknick PostNL te mogen blijven, staat inmiddels op de pcs-ranking hoger dan op Blitner na alle renners van het team. 

Laatst gewijzigd
Norbie

Scorebordjournalistiek. Het is ontegenzeggelijk een zeer matig en teleurstellend seizoen tot heden. Er zijn echter wel meer renners met een betere PCS-ranking dan Patrick Eddy. PCS season naast Bittner ook Koerdt en Biesterbos. PCS-ranking naast Bittner, vdBroek, Koerdt, vUden, Poole en Hamilton.

martini151
Poeksel
Patrick Eddy, die volgens Rudi Kemna niet goed genoeg was om bij Picknick PostNL te mogen blijven, s...

Want jij had vorig jaar gedacht dat Patrick Eddy goed genoeg zou zijn om in de World Tour mee te draaien?

Adrianus en Patrick

Als je de PCS rankings naslaat dan is het wel heel heel matig.

1 renner in de top 50

3 renners in de top 300.

Unibet staat met 8 renners in de top 300

Deze ploeg heeft niks te zoeken in de WT.
Renners als Naberman  kunnen nauwelijks een WT wedstrijd uitrijden.

Laatst gewijzigd
finnkro

Ja het is een grote rotzooi bij de ploeg en ik geloof ook niet dat ze volgend jaar nog bestaan. Maar ik vind Tim Naberman geen goed voorbeeld. Is in zijn rol echt een prima renner. Heeft ook een Tour en Vuelta zonder problemen uitgereden

Rawolf

Het houdt helemaal niet over inderdaad. 

In positief nieuws... Eekhoff vandaag z'n eerste koersdag van 2026!

Zevenaar0809

In hoeverre is bekend hoe het staat met volgend jaar, kunnen ze dan nog op het hoogste niveau koersen of wordt het afbouwen naar het einde?

martini151
Rawolf
Het houdt helemaal niet over inderdaad.  In positief nieuws... Eekhoff vandaag z'n eerste koersdag v...

Direct ook Bittner op zijn kokosnoot. Het is echt een kansloos seizoen aan het worden zo

martini151

Pavel Bittner dus een scheurtje in een enkelband. Helaas, want er lagen mooie kansen deze week voor hem!

Rawolf
martini151
Pavel Bittner dus een scheurtje in een enkelband. Helaas, want er lagen mooie kansen deze week voor...

oei dat is wel weer een gigantische domper voor de ploeg!

finnkro

Om ff het positieve te bekijken: Robbe Dhondt maakt een goede indruk voor de ploeg. Weet nog niet precies wat voor soort renner het is maar als hij nog een stapje zet kan hij meedoen voor de overwinningen!

Tisyaboy

Post NL nog geen 1 dag gezien in de aanval. En in elke koers waar ze rijden niet bij de top 50 te zien. Wat is daar allemaal aan de hand?

Poeksel

Ze hebben echt wel verschillende keren in de vlucht gezeten. Gisteren Van den Broek bijvoorbeeld, die vandaag ook weer actief is. Maar ze zijn helaas gewoon niet goed genoeg.

Adrianus en Patrick
Tisyaboy
Post NL nog geen 1 dag gezien in de aanval. En in elke koers waar ze rijden niet bij de top 50 te zi...

Hoho Naberman 3 mee meegezeten om aan te tonen dat hij wel bestaat.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.