Het is een 90% hollandse ploeg, met 3 jongens erachter die de sport aantrekkelijk willen maken voor de jeugd en dat doen d.m.v. interessante youtube videos, die idd helaas een gokbedrijf erachter hebben maar dat nooit promoten nergens en ook hele leuke sympathieke renners, ploegleiders en teambazen hebben!
Het wordt tijd dat je uit je jongensdroom ontwaakt Wout. Ze rijden op een franse licentie omdat de regels voor het gokken daar helaas een stuk minder streng zijn. Maken ze geen reclame? Check de shirtjes even Wout.
Ja, die vids trekken wat jeugd aan, dezelfde jeugd die ietsje later door unibet kapot wordt gemaakt. Hadden ze gewoon een normale sponsor gevonden, allemaal prima. Zelfde trouwens voor redbull, die maakt alles van binnen kapot, uae, maakt de wereld kapot, enzovoort.
Mijn koersliefde staat er mee onder druk, maar wat te doen.
Snap je een beetje wat ik bedoel? En door mijn bericht te plaatsen, komt de naam unibet weer bovenaan het forumlijstje, inhoudelijk gelukkig geen reclame.
Peace bro...
Je kan dan wel schamper doen over die youtubers (en nee, het is ook niet echt mijn ding), maar ik kan toch alleen maar diep respect hebben voor hoe deze jongens in enkele jaren een ploeg hebben uitgebouwd van een niveau dat haast niemand realistisch achtte.
Met een vaak aanvallende ingesteldheid, met enkele slimme keuzes zoals een Kubis of Groenewegen die ze toch maar mooi weer aan het winnen kregen. Dus zo oppervlakkig of leeghoofdig zullen die YouTubers wel niet zijn.
Ook respect voor het feit dat zij een zieke Feldmann wél uit de Giro houden (itt die onzin van Lotto met De Lie en Menten). Feldmann is nochtans al heel belangrijk gebleken in de sprinttrein, en was ook hier van grote waarde geweest.
De sponsor is idd jammer, maar we kunnen een lang lijstje maken van sponsoren die de wereld niet bepaald beter maken.
Dat lees ik hier wel vaker ja. Mij is het persoonlijk nog steeds niet gelukt, een reactie schrijven die niet door dat fameuze filter geraakt, dus ik weet het zo niet.
Iig zou je volgens mij prima inhoudelijk kunnen reageren op de punten die ik aandraag.
En trouwens, volgens mij staat die reactie van jou er intussen gewoon?
Feldmann is idd jammer maar Matyas vangt hem geweldig op, ik baal idd ook van die sponsor maar ze lijken er steeds meer afstand van te nemen soms wordt het zelfs geblurd in videos en ze rijden er nooit meer mee rond met Unibet op de borst! Ook de aanvraag om Unibet niet te vermelden op WF! Ik denk dat er wel iets speelt en dat Unibet vervangen wordt!
Hm, dat is merkwaardig zie het nu ook, en zie dat ie afgelopen uur gewijzigd is. Eerder kwam ie er niet doorheen. Het filter zorgt ervoor dat een serieuze discussie op het forum niet mogelijk is Maillot, dat is al een tijdje gaande. Vandaar dat veel topics inmiddels niet meer leven.
Op de chat bestaat dat filter niet, daar kan worden gediscussieerd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.