Unibet Rose Rockets 2026

1 2 3 4 5
Woutomaat

Als je de Rockets gister zo ziet rijden dan denk je al wat ongelooflijk knap dat ze dit doen als wildcardteam bij hun eerste GT deelname! Maar het wordt nog knapper als je bedenkt dat ze waarschijnlijk toch wel een andere ploeg voor ogen hadden, Townsend je zou hem bijna vergeten maar hij is echt een belangrijke pion voor sprintritten, Feldmann was van grote waarde bij elke van de 5 sprintoverwinningen van Dylan en Lafay ik denk dat ze hem voor ogen hadden als een belangrijke pion in heuvelritten en als een mooi duo met Poels! Heeft er trouwens iemand nog updates over Lafay?

Woutomaat

Ik ben het eens na gaan zoeken over Unibet (ja daar heb je tijd voor als je een ban van 12 uur uit de chat hebt) en het lijkt alsof ze in de grote koersen Rockets op hun borst hebben staan en in de kleine Unibet, zie bv. de Giro en klassieker video's daar hebben ze Rockets op de borst maar in kleine koersen zoals Hellas en Tourangelle waar Clement en Jelle wonnen zie je Unibet op de borst staan, (het lijkt ook alsof op het jasje dat ze soms voor de race aan hebben om warm te blijven of ook soms tijdens de race dat daar wel weer Unibet op staat!) En dat lijkt ook een verandering te zijn ten opzichte van vorig jaar waar Unibet vaak op de borst stond afgewisseld met Follow your heart! Neem dan ook nog het verzoek aan WF mee of ze Unibet niet willen noemen maakt wel dat het lijkt dat ze wat schuldgevoel hebben omdat ze toch als ploeg die aantrekkelijk is voor jonge fans een goksponsor hebben! Het zou best eens kunnen dat Unibet vervangen gaat worden! En dat zou deze ploeg nog 2 keer zo mooi maken!

Woutomaat

Wouter Poels! Geweldig vandaag! Die gaat echt kans maken op een rit!

Adrianus en Patrick

Go Wouter Go!

Woutomaat

Wouter lambertus martinus enricus Poels echt erg sterk deze Giro, ik keek voor kansen voor de Rockets eerst alleen naar de sprints maar nu Wout zo goed is niet meer! En Larsen dinsdag, ik zie hem zeker top 5 rijden in dit veld! Wat denken jullie?

Poeksel

Larsen staat zelfs tweede bij de bookmakers. Maar vorig jaar werd hij  tweede bij het Deens kampioenschap ITT op een vlak parcours van 41 km, het jaar ervoor derde. Als hij nu een gelijkwaardige tijdrit aflevert lijkt top 5 me geen zekerheidje.

Woutomaat
Poeksel
Larsen staat zelfs tweede bij de bookmakers. Maar vorig jaar werd hij  tweede bij het Deens kampioen...

Alleen denk ik wel dat hij in die tijd zeer veel progressie heeft geboekt! Ik had hem vorig jaar nog niet WVA zien volgen!

Murcia
Woutomaat
Alleen denk ik wel dat hij in die tijd zeer veel progressie heeft geboekt! Ik had hem vorig jaar nog...

Als Larsen genoeg heeft kunnen sparen is Top 5 haalbaar. Er rijden hier behalve Ganna en de Arend geen geweldenaars rond maar Sobrero en Walscheid kunnen dit ook.

Woutomaat
Murcia
Als Larsen genoeg heeft kunnen sparen is Top 5 haalbaar. Er rijden hier behalve Ganna en de Arend ge...

Ik zie hem prima 2e worden, maar voor die plek zijn veel kandidaten! Persoonlijk zie ik Arend niet als een geweldenaar voor deze TT zn TT is goed maar niet goed genoeg voor plek 2!

Maxim Horssels
admin
Woutomaat
Ik ben het eens na gaan zoeken over Unibet (ja daar heb je tijd voor als je een ban van 12 uur uit d...

Het wel of niet met Unibet rijden hangt van het land af. Ieder land heeft andere reclamewetgeving voor bettingbedrijven. In Nederland is ongerichte reclame verboden en mag de ploeg dus niet met Unibet logo's rondfietsen, in België rijden ze met enkel een Unibet logo op de kont. In andere landen, zoals het VK, is de regelgeving veel minder strict (zie het profvoetbal daar) en kunnen/mogen ze ook met Unibet op de borst rondrijden.

Woutomaat
Maxim Horssels
Het wel of niet met Unibet rijden hangt van het land af. Ieder land heeft andere reclamewetgeving vo...

Oh oke wat dom (zit ik helemaal conclusies daaraan te verbinden blijkt het helemaal niks te betekenen had ik moeten weten)! Ik vond het al apart! Dank voor de uitleg!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Denk niet dat het top tien wordt voor Larsen.

Edit: wel sneller dan Segaert, dus misschien toch?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ze gaan er voor!

Riders pulling in peloton

Woutomaat
Poeksel
Ze gaan er voor!   Riders pulling in peloton Bastiaens Ayco (Soudal Quick-Step) de Vries Hartthij...

Helaas niet gehaald! Nog maar 2 kansen, maar alsnog lijkt de kans me erg groot dat ze rit pakkken! Wat wel in hun nadeel speelt is dat een groot deel deze Giro pas hun eerst bergriten uit hun carriere rijden dat kan wel meespelen in de sprint opbouw! Wat jullie?

Poeksel

Ik denk wel dat als ze voor Groenewegen reden, dat erg naïef was. Kubis was wel een potentiele kanshebber, maar had vandaag blijkbaar slechte benen.

Woutomaat

Poels wel heel duidelijk laten lopen vandaag zodat hij kon sparen voor aankomende dagen met de topvorm die hij heeft geef ik hem een serieuze kans de komende dagen

wielerkraam
Woutomaat
Poels wel heel duidelijk laten lopen vandaag zodat hij kon sparen voor aankomende dagen met de topvo...

Welke dag is dat wout?

Woutomaat
wielerkraam
Welke dag is dat wout?

Morgen en overmorgen

Poeksel

5 euro op Wout Poels ingezet!

(dat ie voor HM Lopez eindigt)

Romāns Vainšteins

'Laten we het gaan hebben over waar dit forum voor bedoeld is!!!'

Man , man, man.. Wat waren die Rockets bezig gisteren.

Halen een vlucht terug om een betere te laten ontstaan..

Raken hun sprinter kwijt op een parcours waarvan je dat van tevoren uit kunt tekenen..

Rijden niet door wanneer ze met 2 goeie, een sleurder en kopman mee zitten..

Wél moet ik hen ijver en zichtbaarheid meegeven, ze doen op dat vlak niet onder voor de Italiaanse teampjes.

Poeksel

Poels heeft laten lopen :( 

Stout, Wout!

Woutomaat
Poeksel
Poels heeft laten lopen :(  Stout, Wout!

Ik denk dat hij morgen echt wil vlammen vanaf de start klimmen dus voor klimmers goed te doen om in de ontsnapping te komen en dan kijken hoever hij komt! Maar lijkt me toch iets te zwaar voor em!

Turtleheads_up
Woutomaat
Ik denk dat hij morgen echt wil vlammen vanaf de start klimmen dus voor klimmers goed te doen om in...

Ja, te zwaar. Maar inderdaad wel top als hij mee kan zitten in de vlucht. Anders wordt ie toch ook 'maar' 11e/18e/32e morgen. Wat centjes rapen en publiciteit en motivatie, mooi! En wie weet (hoe een Poels een haas vangt)...! Daarna twee dagen relaxen en dan hopen op twee of drie dagen met geweldige benen begin week 3.

Laatst gewijzigd
Woutomaat

Rit 17 en 18 zijn nog hele mooie kansen voor hem! Ik denk dat hij vooral op die 2 ritten zal mikken!

Woutomaat

Holy moolie wat een wedstrijd van Wout die gaat echt 100% een rit pakken op zn 38e na een hele dag in de vlucht nog fucking 8e worden in zon loodzware rit, geweldig voor die ploeg! Nu fingers crossed dat iedereen die timecut haalt!

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.