Unibet Rose Rockets 2026

1 2 3 4 5 6 »
Woutomaat

Ik zat te denken Kellie ligt nog 1 jaar vast bij Visma zou hij niet een hele mooie zijn voor de Rockets kan hij z'n carriere afsluiten met alle vrijheid voor die WT zege! En  FvdB zou ook een mooie zijn voor de titten

Pieterm

Mouris jr vandaag 3e in de Sibiu-tour. Lijkt me mooie aanwinst voor de Rockets. 

lo squalo dello Stretto

Klimmers in de Sibiu tour vallen nogal tegen zeg. Kampioenschappen ook al. Top-3 halen gaat ze duidelijk niet lukken. Volgend jaar geen grote ronde? Wordt moeilijk om inkomende transfers te doen op deze manier.

ivo001

Staan wel met 4 renners in de top 15 van het klassement, dus komen misschien nog wel wat mooie punten uit.

Woutomaat

Voor de liefhebber, op dit moment een Sibiu Tour live stream met Bas op het Rockets channel

Woutomaat

Geeft ook een update over Lafay, hij is nog steeds herstellende! Lijkt me sterk ik denk dat er mentaal iets is. Geen motivatie ofzo had ie vorig jaar ook

Laatst gewijzigd
Turtleheads_up
Woutomaat
Geeft ook een update over Lafay, hij is nog steeds herstellende! Lijkt me sterk ik denk dat er menta...

Ja, mentaal, of toch een Mosqueraatje...

Woutomaat

Op de NOS stream zeiden ze net dat Roglic naar de Rockets gaat! Zou een perfecte stap voor hem zijn om als mentor jonge renners te helpen en in de TDF nog 1 keer te knallen voor ritzeges! (Toen dat artikel van Roglic gaat nog een jaar door vanochtend verscheen zei ik al in de chat (RIP de chat) ik denk dat hij naar de Rockets gaat, je las het eerst hier!)

Poeksel

Wie zijn ze?

Rockets nu 4, 8, 11 en 14 in Roemenië. Ik weet niet wat de verwachtingen waren, maar de Tiet is vast tevreden.

Woutomaat
Poeksel
Wie zijn ze? Rockets nu 4, 8, 11 en 14 in Roemenië. Ik weet niet wat de verwachtingen waren, maar de...

Ze zijn de commentators vlgnsm was het Boog. De verwachtingen waren hun GC van vorig jaar verbeteren (dat was een 3e plek van Odd Eiking). In de breedte zijn ze wel heel sterk in Roemenie maar uiteindelijk is dat niet heel belangrijk, dat ze zo laag staan komt vooral door gisteren daar waren ze echt slecht, dat vonden ze zelf ook maar vandaag waren ze wel sterk, 3 man bij de eerste 11 en Poels 2e, aan Finn viel niks te doen die was klasse apart. Ze hadden dus ook een livestream van de Sibiu Tour met Bas op hun kanaal en daar vond hij 2e in de rit opzich wel prima!

Poeksel

Gaf Boogie ook nog een bron? 

Turtleheads_up

@Wout: weet jij waarom de chat gestopt is vandaag?

Woutomaat
Poeksel
Gaf Boogie ook nog een bron? 

Heb maar ff geluisterd maar toen zei hij iets als: Dat krijg ik net door

Poeksel

Misschien in de chat van WF gelezen ;) 

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.