Unibet Rose Rockets 2026

1 2 3 4 5
Adrianus en Patrick

Mooi dat de mannen bewijzen als wildcard ploeg een serieuze rol te spelen in een GT.
2 van de 3 zijn sympathieke gasten die echt wat neerzetten in een paar jaar tijd.
de ander denkt dat alles om hem draait en dat straalt niet positief af op de rest.

gr a3

Laatst gewijzigd
Woutomaat

Laten we het gaan hebben over waar dit forum voor bedoeld is!!! Wat vonden jullie van de Rockets sprinttrein vandaag? Geweldig toch? Zien jullie verbeterpunten? En verwachten jullie dat ze nog een rit gaan pakken? Als het zo gaat als vandaag wel maar er zijn nog maar 2-3 kansen en dan hebben ze al bergritten achter de rug en ik weet niet of ze dit dan opnieuw kunnen met een ploeg die morgen pas hun eerste bergrit ooit gaat rijden!

Poeksel

Woutje Poels moet toch de trilogie gaan voltooien? 

Ik denk wel dat niet vallen een verbeterpuntje is. Of blijven trappen op de kasseien daarmee te maken heeft weet ik niet.

Woutomaat
Poeksel
Woutje Poels moet toch de trilogie gaan voltooien?  Ik denk wel dat niet vallen een verbeterpuntje i...

Ja maar gaat wel lastig worden, moet in heuvelritten gaan gebeuren bergritten lijken me te zwaar

Woutomaat
wielerkraam
Het wordt tijd dat je uit je jongensdroom ontwaakt Wout. Ze rijden op een franse licentie omdat de r...

Je laat vandaag uit alles blijken dat je blij bent dat Dylan en Elmar gevallen zijn, ben je nu tevreden? Sorry maar met mensen die zich zo gedragen onder artikelen valt niet serieus te communiceren, dus ik ga hier niet op in!

Laatst gewijzigd
Woutomaat
wielerkraam
Het wordt tijd dat je uit je jongensdroom ontwaakt Wout. Ze rijden op een franse licentie omdat de r...

Ik probeer hier nu al 2 keer op te reageren maar hij komt telkens niet door het filter, in het kort: Ik ga niet communiceren met mensen die in reacties onder artikelen uit alles laten blijken dat ze blij zijn dat er mensen gevallen zijn (in jouw geval Elmar en Dylan), op zulk soort mensen kun je niet serieus reageren

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Woutomaat
Je laat vandaag uit alles blijken dat je blij bent dat Dylan en Elmar gevallen zijn, ben je nu tevre...

Oh hij is nu opeens wel door het filter.......

wielerkraam
Poeksel
Woutje Poels moet toch de trilogie gaan voltooien?  Ik denk wel dat niet vallen een verbeterpuntje i...

Poels had gister zijn perfecte dag, regen, heuvels. Maar poels is al jaren klaar, en met de knaken van unibet in de pockets is het slecht koersen.

Laatst gewijzigd
Woutomaat
wielerkraam
Poels had gister zijn perfecte dag, regen, heuvels. Maar poels is al jaren klaar, en met de knaken v...

Hij was erg sterk in rit 4, knap 17e in de 1e groep tussen alle AK-boys

Woutomaat

Ja dat laat je uit alles merken! Lees je je eigen reacties op artikelen wel?

wielerkraam
Woutomaat
Ik probeer hier nu al 2 keer op te reageren maar hij komt telkens niet door het filter, in het kort:...

Blij dat er renners vallen?? Komop wout

Woutomaat
wielerkraam
Blij dat er renners vallen?? Komop wout

wielerkraam
Woutomaat

Geef eens voorbeelden

Woutomaat
wielerkraam
Geef eens voorbeelden

Met alle liefde komt eraan

Woutomaat

En ze nu niet snel verwijderen

Woutomaat

1. Was een prima parcours wout, dit heet koers, keitjes en bochten horen erbij. (het is krankzinnig om een U-Turn te plaatsen in de laatste 100 meter en jij zit te zeggen dat dit prima was puur om dat er Rockets vielen en als jouw Arendje was gevallen?

2. Kijk, een ooggetuige over het rijden van de roosjes. Geeft gelijk een andere, realistische kijk op de zaken. (hetzelfde als net)

3. Klein groepje jong grut wat dit niet snapt waarschijnlijk. Keitjes, regen, bochten, wow wat krankzinnig, lijkt wel erg op wielersport zo. (Dit hoort allemaal niet in een sprint)

4. Tja, het is alsof je zegt in een bergetappe: we deden alles perfect, tot die laatste berg. Uitslag ligt op de finish, niet voor de laatste bocht! (weer hetzelfde)

5. Prima dagje uiteindelijk, als je wilt winnen moet je op de keitjes kunnen rijden. Klaar nu met sprinten, op naar de echte giro morgen. (the same again)

Woutomaat

Uit alles laat je met dat sarcastische toontje merken dat je blij bent dat Elmar en Dylan gevallen zijn!

Woutomaat

Turtleheads_Up zegt het ook: @kraam: kijk je vanavond de laatste kilometer nog ff terug? Tot morgen! #zinan

Poeksel

Poels over de Giro (op een concurrerende site): 

'Nu heb ik sowieso veel minder gekoerst: Milaan-Sanremo was mijn laatste wedstrijd. En ik heb dit jaar sowieso bijna alleen maar eendagskoersen en één etappewedstrijd (de Tour de la Provence, red.) gereden, terwijl het de afgelopen 17 jaar juist andersom was. Misschien kan dat qua frisheid in mijn voordeel werken, maar aan de andere kant blijkt het dan ook dat ik het jarenlang verkeerd heb gedaan', zegt Poels, altijd in voor een geintje, al grappend.
In plaats van wedstrijden rijden, zocht Poels het boven de 2000 meter. 'Ik was met Hartthijs de Vries op hoogte en heb daar goed kunnen trainen. Ik vind dat ook altijd wel mooi, zo'n hoogtestage, om goed naar een koers te kunnen toewerken en er alles voor te kunnen doen. En dat is ook nu weer goed gelukt.'

Woutomaat
Woutomaat
Turtleheads_Up zegt het ook: @kraam: kijk je vanavond de laatste kilometer nog ff terug? Tot morgen!...

Hier ook nog 3 mensen die het niet eens zijn met reactie 2! Ballerini deed niet veel anders en die blijft wel recht. Het is gewoon kwestie van pech en geluk.     Want Stuyven is expert, meer nog dan Dylan/Elmar en heeft met slomo camera alles gefilmd en rustig teruggekeken? Mogelijk heeft hij gelijk, maar je gaat nu wel heel makkelijk mee. South Park had er ooit een mooie aflevering over: Captain Hindsight. 4   Ik vond dat ze niet iets heel geks deden. Ze trapten zeker niet vol door in de bocht

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Poeksel
Poels over de Giro (op een concurrerende site):  'Nu heb ik sowieso veel minder gekoerst: Milaan-San...

Heb er opzich wel vertrouwen in dat hij kan presteren en er een keer dicht bij gaat zijn!

wielerkraam
Woutomaat
Uit alles laat je met dat sarcastische toontje merken dat je blij bent dat Elmar en Dylan gevallen z...

Geef eens voorbeelden, ik zie ze niet

Woutomaat
Woutomaat
Was een prima parcours wout, dit heet koers, keitjes en bochten horen erbij. (het is krankzinnig om...

Hier! Geef nou maar toe!

Woutomaat
Adrianus en Patrick
Mooi dat de mannen bewijzen als wildcard ploeg een serieuze rol te spelen in een GT.2 van de 3 zijn...

Josse is ook sympathiek! Idd erg mooi dat ze zich bij hun eerste GT deelname als zo laten zien! Knap werk van Kittel!

Woutomaat

Ik ben het eens na gaan zoeken over Unibet (ja daar heb je tijd voor als je een ban van 12 uur uit de chat hebt) en het lijkt alsof ze in de grote koersen Rockets op hun borst hebben staan en in de kleine Unibet, zie bv. de Giro en klassieker video's daar hebben ze Rockets op de borst maar in kleine koersen zoals Hellas en Tourangelle waar Clement en Jelle wonnen zie je Unibet op de borst staan, (het lijkt ook alsof op het jasje dat ze soms voor de race aan hebben om warm te blijven of ook soms tijdens de race dat daar wel weer Unibet op staat!) En dat lijkt ook een verandering te zijn ten opzichte van vorig jaar waar Unibet vaak op de borst stond afgewisseld met Follow your heart! Neem dan ook nog het verzoek aan WF mee of ze Unibet niet willen noemen maakt wel dat het lijkt dat ze wat schuldgevoel hebben omdat ze toch als ploeg die aantrekkelijk is voor jonge fans een goksponsor hebben! Het zou best eens kunnen dat Unibet vervangen gaat worden! En dat zou deze ploeg nog 2 keer zo mooi maken!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.