Als het een keuze is tussen Arensman + Cian of THJ/Carapaz + Plapp/andete genoemde 500K renners dan zou ik het wel weten. Overigens staan Carapaz EN THJ er bij mij allebei in.
En voor nu ook nog Lenny maar wellicht dat dit na Zwitserland nog Cian wordt.
Als Uitdebroeks als vierde onder de jongeren rondrijdt (wat niet onmogelijk is), dan kan hij als jongere zo 30 punten binnenhalen. Met die achtertand kijk ik naar Johanessen. Dat hij die zal inhalen, dat geloof ik wel maar dat hij er fors over zal gaan om die extra 500k waard te zijn, dat vind ik allesbehalve een zekerheid. Daarom vind ik het geen evidentie om in mijn team Johanessen + 500k-er boven Uitdebroeks + Arensman te verkiezen. Als er natuurlijk van uit gaat dat Uitdebroeks ook de Ineos jongeren zal moeten laten voorgaan, dan snap ik je punt maar Vauqelin en Rodriguez vond ik niet meteen overtuigen in TARA, daar leek Uitdebroeks me de betere van de drie.
Hadden beiden dezelfde prijs gehad, dan was Johanessen ook bij mij er als eerste ingegaan maar ze kosten niet evenveel. Een beetje appels met peren vergelijken als je ze 1-op-1 tegen elkaar afweegt alsof ze 1-op-1 in te ruilen zijn.
Heel mooi overzicht weer, net als eerder bij de 500k. Kan me bijna overal in vinden, alleen wat heb ik gemist over Rodriguez? Hebben we een ongeschreven regel om hem massaal af te zeiken zodat niemand van de meelezers hem kiest?
Want zie een paar keer "als ie op zijn fiets blijft zitten" en "rijdt al tijden geen goede ronde meer". Maar de beste jongen is 25 en op een DNF van vorig jaar na is alles uitgereden, waarbij hij in de tour 313 en 438 punten haalde en in de Vuelta 251 en 473
Resultaten dit jaar zijn nog niet werelds, maar voor 750k volgens mij een prima optie (er even vanuitgaande dat Onley definitief niet mee gaat, anders heeft ie twéé man voor zich)
Ik had geen geld meer over voor twee 1.5M renners, zelfs niet voor één als ik nog drie 1M renners wilde meenemen. Ik zit nu al met vier 500k renners. Maar van Carapaz en enkele anderen wil ik een beter idee hebben over hun vorm, hopelijk geeft de ronde van Zwitserland wat extra inzichten en voor je het weet staat Carapze in mijn team en mag Lenny Martinez uitrusten tot volgend jaar. doen.
I stand corrected, ik was inderdaad veel te negatief. Even zijn resultaten erbij gepakt en die blijken wel iets anders te vertellen dan dat mijn gevoel aangaf. Heeft een oké voorjaar, en wordt 6e in de slotrit van TARA met die zware klim, nog net voor Jorgenson bijvoorbeeld. Dus niet gek. Ik ga er wel vanuit dat Vauquelin de absolute kopman is maar Rodriquez zal alsnog niet perse veel te hoeven knechten denk ik. Als ie echt als schaduwkopman meegaat dan kan hij wel interessant zijn. Krijgt natuurlijk ook punten voor de TTT en kan zelf ook redelijk tijdrijden. In vergelijking met O'Connor heeft ie best wat plusjes.
Ik ga hem heroverwegen, thanks!
Als je niet weet wat er gisterochtend gebeurde moet je maar ff teruglezen! En daarna mag je helemaal zelf beslissen of je lacht of niet ik moest hem enkel even terugpakken! En als jij niet van wat satire of sarcasme houdt prima maar negeer het dan
Wout, de hele boel volspammen met onzin en dan zeggen dat men het maar moet negeren als men het niet blieft is niet hoe het werkt op een serieus forum. Enthousiasme is goed en wat mij betreft is er op dit forum ruimte genoeg voor een grapje tussendoor, maar jij zit soms wel heel erg in overdrive heb ik het gevoel..
Sorry maar volspammen? Ik heb vandaag 3 berichten geplaatst! Sinds het spel live is discuseer en praat ik de hele tijd serieus mee met af en toe een grapje tussendoor! Volspammen is heel zwaar overdreven. Maar als het niet prettig gevonden wordt prima dan zal ik bloedserieus zijn van af nu
Vond jij dat Roberto gister gelijk had met die beschuldiging dat ik de boel bij elkaar aan het liegen ben? En wilde jij eerst dit zeggen met minder nette worden aangezien er in korte tijd 3 reacties van jou verwijderd zijn
Gaat er niet echt om of hij sneller is, of dat Philipsen misschien een kansje meer heeft. Gaat er vooral om: welke topsprinter gaat elke sprint top 5 rijden. Die moet je hebben als kopman. Vorig jaar was dat Milan en niet Merlier (van Philipsen hebben we het nooit kunnen zien). En normaal is Philipsen hier wel betrouwbaarder in, maar heb het gevoel dat met Stuyven in de trein de Soudal sprinters dit jaar meer consistent zijn.
Zul je dan natuurlijk zien dat net in de Tour Merlier weer 2 of 3 van de 5 sprints mist...
Bini zat trouwens in wiel van Merlier, maar had dan volgens mij een mechanisch probleem/lekke band?
Ik laat hem zeker niet thuis! En ik begrijp de mensen die dat wel doen totaal niet! Een miljoen duurder voor iemand die gem. 3e zal worden in een massasprint en dan zeuren 'oh wat een krap budget'! Met wijziging in het aantal groene trui punten is Merlier ook daar topfavoriet voor! En de redenering Philipsen levert altijd wel slaat nergens op want dat was in de tijd dat hij nog de snelste ter wereld was sinds vorig is hij de nr. 4, op dit moment is Merlier echt veruit de snelste met mijn berekeningen heb ik zelfs gerekend dat hij 2 keer niet meesprint door wat dan ook en dan nog 3 ritwinsten, een 2e plek en vanaf rit 5 in het groen
Merlier is intrinsiek al best een paar jaren de snelste, al blijft dat natuurlijk een beetje speculatie, maar hij is zijn punten tot nu toe zelden tot nooit echt waard geweest. Een sprinter die in de basis niet voor groen gaat en zelf geen scorito heeft, is moeilijk op te bouwen. Het kan natuurlijk een keer de andere kant op vallen maar dat merlier niet levert in een grote ronde is haast net zo zeker als dat vine een keertje valt.
*niet leveren is niet leveren voor scorito, vorig jaar pakt hij 2 etappes dus het team zal blij zijn. Daar heb je in scorito echter niet veel aan als hij alsnog te weinig oplevert.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.