Scorito vuelta 2026

1 2 ... 106 107 108 109
Dynasty

Riccitello nergens te bekennen?

Kluns Klunsjes

Tuckwell toch wel teleurstellend, dat is een dure miskoop, en had THJ hier ook nog wel ergens verwacht. 

Laatst gewijzigd
Forever Blowing Bubbles

Hoe vaak heeft die Traksel het over inwoners van Andorra... om gek van te worden 

Sem Hendrix
Forever Blowing Bubbles
Hoe vaak heeft die Traksel het over inwoners van Andorra... om gek van te worden 

Lekker kijken op de Belg is mijn advies. Ze zenden maar een aantal etappes uit deze Vuelta, maar fijner commentaar en geen reclame

El Stoemperi

Ik sluit de laptop af en ga twee verdiepingen lager de finale maar eens kijken.

Ragnar Lolbroek

Pogachitar stoomt lustig verder. Zou hij stoppen met trappen als iemand hem zegt dat die Erola Jons aan de finish staat?😏

Ferumbras

Direct duidelijk welke renners nog voor podium willen strijden, en wie zich nu al op achterstand laat zetten om hopelijk te kunnen aanvallen.

Denk dat Vine ook bewust tijd verliest nu om te kunnen aanvallen. Mannen als ThJ reken ik daar ook wel bij. Romeo stond trouwens echt heerlijk ouderwets geparkeerd. Arme jongen.

Klassementsambities na etappe 4:
Gall, Onley, Skjelmose, Mas, Kuss, Widar, Roglic, Carapaz.

En wat is die Muhlberger toch een geweldige superknecht.

valowitz

Met Pogi na vandaag in het rood, groen en de bollen tot aan het einde van de Vuelta zijn degenen met 3-4x 🇦🇪 misschien toch weer spekkoper 

martijncr

Het is een smal groepje AK-mannen inderdaad. Widar schaal ik daar nog niet eens onder. Eén ding is vrijwel zeker: de UAE-mannen waren niet overprized en gaan hun geld meer dan waard zijn. Dure misser dat ik er geen één heb, want Pogi gaat bakken met teampunten zo uitdelen. 

martijncr
valowitz
Met Pogi na vandaag in het rood, groen en de bollen tot aan het einde van de Vuelta zijn degenen met...

Great minds think-alike haha

teupie

Helaas zijn mijn ak-manner er niet bij. Verdorrie. Flink zakken vandaag.

KV
martijncr
Het is een smal groepje AK-mannen inderdaad. Widar schaal ik daar nog niet eens onder. Eén ding is v...

Tenzij Pogi vanaf nu rustig begint uit te bollen. 

#wishfulthinking

mirkodek

Gelukkig zitten al mijn AK'ers (6 stuks inclusief Pogacar) er allemaal bij. Hoop alleen wel dat Skjelmose gewoon beetje een offday heeft en dat dit geen slecht voorteken is. In ieder geval wel blij dat ik uiteindelijk naast hem OOK Gall heb genomen.

Na de deadline had ik al spijt van het niet nemen van Kuss, na vandaag is dat niet minder geworden. Hopelijk kan Meeus de pijn later wat verzachten maar ben er bang voor.

Sem Hendrix

Shit die Widar is goed man, dat kan zomaar eens de parel gaan worden deze ronde

floda

Widar en Debruyne op de bank voor fortunato en ricitello. Duur dagje zo....

danusz1986

Geen Torres of anders UAE'er gaan pijn doen. Balen van Skjelmose ipv Mas. Zonde!

Kluns Klunsjes

Met 2 0 punters en 1x 6 punten en ook bijna geen bankpunten kan ik wel concluderen dat het een taaie vuelta gaat worden met ak etappes, hopen dat UAE wat vluchten gaat laten gaan...

mirkodek
Kluns Klunsjes
Met 2 0 punters en 1x 6 punten en ook bijna geen bankpunten kan ik wel concluderen dat het een taaie...

Hier op 3 man na de volledige top 10 maar gewoon 5% gezakt naar 75%. Ik moet het duidelijk niet van de AK ritten hebben. Hopelijk gaat er inderdaad nog veel naar de vlucht anders wordt het een lange Vuelta...

bdebouwer
mirkodek
Hier op 3 man na de volledige top 10 maar gewoon 5% gezakt naar 75%. Ik moet het duidelijk niet van...

Welke 3 mis je dan?

Ik mis er ook 3 en ben 22% gestegen naar 87% (ik heb wel ook Debruyne)

ditisdavid

313 punten in een rit als deze is gewoon te weinig, helemaal na een moeizaam openingsweekend. Zelfs voor een duimpje gaan de vluchten goed moeten vallen, dus dit is vrees ik boeken toe en op naar volgend seizoen.

mirkodek
bdebouwer
Welke 3 mis je dan?Ik mis er ook 3 en ben 22% gestegen naar 87% (ik heb wel ook Debruyne)

Never mind, ik mis er 4 (Widar, Kuss, Roglic en Mühlberger) 😅

Beekman87

Het begin kon slechter, met 1.018 punten op een verdienstelijke 1e plek

sprintgeit

Wat conclusies na 4 etappes waarin verschillende type renners aan bod kwamen.

1. TJOEK TJOEK Toch weer de UAE trein..Torres, Oliviera of Vine als aanvulling op een goed klassementsteam gaat vermoedelijk de sleutel worden naar goud. De goedkoop ogende Visma trein, levert voorlopig niet enorm. Overigens lijkt het gokje op 6.5mn. Almeida dan toch niet goed uit te pakken.
  2. Brennan een must have:  Dat kon je natuurlijk wel weten, maar toch besloot 40% van het veld anders.. dat de "totaal overpricede" Pau Miquel zou leveren daarentegen is wel een verassing te noemen.
  3. De Talentenfabriek: Widar levert, Nordhagen, Riccitello & Tuckwell vallen tegen. Omrzel ok-ish & Torres prima. In hun kielzog laat overigens ook 500k aanvaller Ramses de Bruyne te zien dat 2026 echt zijn breakout jaar is en eindigt op 40 seconden van Skjelmose.
  4. Mas geen klik Vuelta Mas wel klik, geld in 2026 nog steeds
  5. De Tegenvallers: De talentenfabriek van 2023 is bezig met een bloedeloos 2026 Uijtdebroeks, Carlos Rodriguez & Buitrago eindigen in deze bergetappe allemaal achter Roel van Sintmaartensdijk
  6. Puntentrui anyone? Wout van Aert en Pedersen lijken niet geinteresseerd. Gaat de eeuwig afgestrafte "ik vang Wout gewoon op met renner x en y" taktiek dan eindelijk een keer werken?
  7. Aanvallers met goede benen: Castrillo, Garcia-Pierna, Fortunato, Double.. deze cowboys gaan we nog wel zien in de rest van de Vuelta.
  8. Gegadigden Zubeldia Award: De Bruyne, Brenner en Tejada. Op de voet gevolgd door professionele Zubeldianen Jan Sliert en Guillaume Martin
  9. FFB en Laurance: Misten gisteren een kansje. Zonde voor degenen die deze puncheurs hebben, want echt heel veel kansen zijn er niet voor dit type.

Belangrijkste conclusie is voorlopig op dat mensen met Pogi + 7 goede AK mannen + Torres/Vine er warmpjes bij zitten. 

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
mirkodek
Hier op 3 man na de volledige top 10 maar gewoon 5% gezakt naar 75%. Ik moet het duidelijk niet van...

Hoe kan dat dan? Ik heb 6 man uit de top 10 (helaas Widar op de bank, maar ben al blij dat ie in orde is) en ben 5% gestegen naar 87%. Ik had nog wel Tejada en Fortunato met sprokkelpuntjes.

Overigens wel gelijk Martijn en Valowitz; we zijn er met zijn allen toch weer ingetuind. Die knechten van Pogacar zijn prima geprijsd, rijden zelf met ogenschijnlijk gemak in de punten.. dat wordt écht afzien zonder ze. Gelukkig genoeg mensen die ze niet hebben, maar voor de echte topnoteringen en bijbehorende bekers gaat het mijn inziens lastig worden. Rood wordt gewoon 21 dagen. Bollen zal ook nog wel even duren voordat Fortunato genoeg bij elkaar gesprokkeld heeft en groen zit momenteel ook meer dan stevig om zijn schouders. Toch lekker, elke rit zeker 20 punten.

KV
Beekman87
Het begin kon slechter, met 1.018 punten op een verdienstelijke 1e plek

Proficiat.
Maar dan toch jammer alweer dat dit je eerste bijdrage in dit forumtopic is, als je blijkbaar zo goed bent. 

Hier trouwens 19% omhoog naar 85% mede door Jarno. Maar Nordhagen die toch geen top 10 AK zal rijden, is wel al zuur. Ook THJ buiten de punten maar die zal nu wel naar hartelust kunnen aanvallen, dus dat kan nog wel wat worden. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 106 107 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.