Scorito vuelta 2026

1 2 ... 106 107 108 109 »
CyclingDonkey
Beekman87
Ben overigens erg benieuwd naar de odds voor morgen. Ik verwacht Brennan als favoriet, maar bij Vism...

Bekend probleem. Mads is eventueel een optie met iets meer zekerheid dat die mee sprint.. mits je die hebt 

Chef83

Tja wat te doen met coquard morgen ? Is tie fit genoeg om te gaan sprintrn morge na ze val? 

CyclingDonkey
Remco947
Morgen 2 plekken voor Macias, Gonzalez en Vine. Ik pak liever de 2 sprinters, maar doe er verstandig...

Als pogi maar 1 trui had.. idd tricky keuze. Maar hij heeft er minimaal 2. Vine dus mee, daar heb je m voor. Ik zou Macias gewoon als reserve beschouwen als ik die namen had. 

Garantie tot aan de streep uiteraard ;)

KV
Chef83
Tja wat te doen met coquard morgen ? Is tie fit genoeg om te gaan sprintrn morge na ze val? 

Hoe kan die eigenlijk nu ook weer gevallen zijn gisteren in een rit die bijna de hele tijd omhoog ging (I know, ook Jay kan dit, maar toch). Uitgegleden over de hagelbollen ofzo?

Volgens Cofidis twitter gaan ze het wel morgen proberen met hem, maar ze houden een slag om de arm. Dusja, sowieso opstellen zeker. 

Visma zijnde zou ik morgen de vlucht proberen in te rekenen voor de heuvelzone/tussensprint. Brennan kan zo al tot op 2 ptn van Pogi komen. En als Coquard zich met de tussensprint moeit, dan zit het goed ;-) 

Laatst gewijzigd
martijncr

Ik durf Coquard er niet in te zetten. Vaak werkt dat zo'n tweede dag lelijk door. Uiteraard stel ik m'n vier Visma's op, maar merk dat de balans niet helemaal goed is in mijn team. Door het gebrek aan UAE-ers is het toch wat onzeker met namen als Labrosse, Kung of FFB. Het is geen sprint omhoog morgen, dus ik vind het toch lastig invullen. 

Merk al wel dat dit een Vuelta wordt met heel hard werken om een beetje een respectabele score te gaan halen zonder dé UAE trein. De 4,5 miljoen mannen maken hun naam en faam waar. Ook Carapaz zit voorlopig precies daar wat zijn prijs rechtvaardigt, Onley niet te vergeten. Ben met name benieuwd of Widar en Kuss het stelselmatig kunnen blijven laten zien, of dat dit een keertje was en dat de koek gauw op raakt. 

Hoe dan ook was het inwisselen van Oliveira voor THJ en daardoor wat budget te hebben geen slimme keuze so far. Hopelijk gaat ie z'n power nog een beetje vinden!

Gellemuun750jaarstad
valowitz
Met Pogi na vandaag in het rood, groen en de bollen tot aan het einde van de Vuelta zijn degenen met...

Dat was voorspeld 🤠

Nicov11

Hier een twijfel over mn laatste twee stoeltjes: Onley, Laporte en Kuss.

Met Onley heb je 8 vaste punten. Dat is het hoogste aantal van deze drie mannen. Verder heeft hij geen upside.

Laporte heeft voor zo ver ik weet geen vaste punten, maar kan zelf wel een sprintje uitrijden. Ook nog eens een upside van 10 bonuspunten als de topfavoriet wint.

En dan heb je Kuss met 6 vaste punten en 10 bonuspunten bij winst van de topfavoriet.

Waar zouden jullie voor gaan? En vooral: hoe schatten jullie de kansen op eigen punten in bij Laporte vandaag?

Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Ik denk dat ik in tijden van onzekerheid toch neig naar het saaie zekere...

1 2 ... 106 107 108 109 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.