Scorito vuelta 2026

1 2 ... 25 26 27 28
DesproatMichiel

Gertje aka Klepper Silva, klik. Verder vooral benieuwd wat Brenner zou kunnen klaarspelen. Bij Tudor vliegen ze dit jaar ook allemaal zeg.

Laatst gewijzigd
martijncr
TimTornTeut
Is die site betrouwbaar? Vuelta a España | Cycling Startlist  Staan wel wat interessante nieuwe name...

Oeh, als deze namen worden bevestigd, dan vind ik deze namen erg interessante toevoegingen: 

• Silva (Astana)
  • Turner (al benoemd)
  • Brenner (Tudor)
  • Leknessund (Uno-X)
  • Daniel F. Martinez (RB)
  • Beloki (EF) [ja daar isie hoor!]
  • (Gruel) (FDJ)

IlFalco
ProScoritoManager
Met al die sprint+ ritten gaan Miquel en vdBerg voor 2 miljoen straks nog verdedigbare picks worden....

Ik durf mijn vingers er alvast niet aan te branden. Wat je zegt, niet zijn beste seizoen tot dusverre. Daarbij zijn er interessantere Astana picks wat mij betreft. En meestal gaat de aloude wijsheid "Italianen in Spanje (en vice versa) presteren doorgaans niet" ook wel op.

martijncr
ProScoritoManager
Met al die sprint+ ritten gaan Miquel en vdBerg voor 2 miljoen straks nog verdedigbare picks worden....

In mijn notitieblokje staat 'geen Italianen kiezen in de Vuelta, en viceversa'. Ik had Fortunato toen wel, maar durf 'm nu niet aan nee

@IlFalco: great minds think alike ;)

Laatst gewijzigd
TimTornTeut

Ben ook heel benieuwd wat Kuss moet gaan kosten. Sowieso wat z'n ambities zijn. 

Ragnar Lolbroek
martijncr
Oeh, als deze namen worden bevestigd, dan vind ik deze namen erg interessante toevoegingen:  Silva...

Zou Vito Braet er zich tussen durven gooien?

KV
DesproatMichiel
Gertje aka Klepper Silva, klik. Verder vooral benieuwd wat Brenner zou kunnen klaarspelen. Bij Tudor...

Gertje moet zich wel eerst nog gaan smijten in het hoge Noorden. Weet niet of het dan logisch is dat hij ook nog naar het broeierige Zuiden wordt gestuurd 1 week later. 

SonnySide
ProScoritoManager
'geen Vine tijdrit' vind ik wel erg overdreven uitgedrukt. Kijk even naar de tweede tijdrit van vori...

Dan zitten wij naar een ander profiel te kijken denk ik. Deze tijdrit is 9 km en bizar technisch met de hoeveelheid bochten (ik tel er 24). 

De tijdrit waar jij op doelt is 12 km en het grootste gedeelte gaat rechtuit, met weliswaar halverwege een 180 graden bocht om hetzelfde lange stuk terug terug te rijden. Ik tel 7 bochten. 

De komende tijdrit zou ik Vine niet durven cappen. 

martijncr

Carapaz verwacht ik ook nog wel nav dit artikel. Prijs: 4 mln? 

valowitz
Gellemuun750jaarstad
Dat lag hem niet was toen zn interview. Dat ie ambities heeft voor de bergtrui dat neem ik voor waar...

ik snap niet dat mensen het hier over Ciccone hebben. Staat zowel bij PCS als bij Scorito nog niet op de lijst.

KV
DesproatMichiel
Gertje aka Klepper Silva, klik. Verder vooral benieuwd wat Brenner zou kunnen klaarspelen. Bij Tudor...

Kan bij Brenner wel moeilijk inschatten wat ik ermee zou moeten doen. Ken hem niet goed genoeg. Goede puncher alleszins, maar gaat hij meesprinten in een vlakke gereduceerde sprint? Lijkt hij vaak toch niet zo top te doen. Dan zou je hem bv enkel in 2 en 10 kunnen opstellen? Veel Ronde v Polen aankomsten zie ik namelijk niet. 

KV
martijncr

Dit artikel geeft me toch geen zo'n goede vibes. Als ze geen 8 man kunnen samenrapen, mag Richie de meubelen gaan redden ofzo? En dan zullen ze in een meeting gaan beslissen of hij AK of etappes zal doen. 

martijncr
KV
Dit artikel geeft me toch geen zo'n goede vibes. Als ze geen 8 man kunnen samenrapen, mag Richie de...

Maar het is wel Carapaz die de ultieme cowboy is natuurlijk 🤠

@desproatmichiel mooie preview trouwens! De Chorizo-kilometer als absolute hoogtepunt 🍖

Mooi weer fietser
KV
Dit artikel geeft me toch geen zo'n goede vibes. Als ze geen 8 man kunnen samenrapen, mag Richie de...

Huh, dat staat er toch helemaal niet?

Ik lees; Carapaz gaat sowieso naar Vuelta, alleen de doelstelling hangt af van de fitheid en kwaliteit van teamgenoten 

Laatst gewijzigd
KV
Mooi weer fietser
Huh, dat staat er toch helemaal niet? Ik lees; Carapaz gaat sowieso naar Vuelta, alleen de doelstell...

Ah Ok. Zo kan je het ook lezen inderdaad. Maar dan zegt hij wel plots: als ik niet naar de Vuelta ga, zal ik andere dingen rijden...

Vreemde uitleg toch. 

Vind zijn uitleg trouwens ook wel bizar dat zijn team ervoor zorgt of hij voor AK kan gaan of niet. Hij zei exact hetzelfde voor de Tour. Terwijl hij net veel meer zijn team nodig heeft gehad om elke dag weer in die vluchten te raken en hem te ondersteunen in de vlucht zelf, dan hij ze zou nodig gehad hebben om "gewoon" te volgen in het AK groepje. 

Laatst gewijzigd
PascalT

Roglic nog niet zeker van Vuelta oei gaat weer een puntenkanon. 

Ragnar Lolbroek
martijncr

Dat wordt dus wachten tot 21 augustus om te weten of Richie daadwerkelijk start en wat de plannen zijn.😏

Mooi weer fietser
KV
Ah Ok. Zo kan je het ook lezen inderdaad. Maar dan zegt hij wel plots: als ik niet naar de Vuelta ga...

Beetje vreemd ben ik wel met je eens.

Als Carapaz in zijn eentje zou rijden zou ik hem trouwens nog kiezen denk ik. Vermoed een vrij zekere pick, maar prijs kan een twijfel brengen 

CyclingDonkey
ProScoritoManager
'geen Vine tijdrit' vind ik wel erg overdreven uitgedrukt. Kijk even naar de tweede tijdrit van vori...

Wrs ging het niet om de afstand maar meer om het feit dat het dit keer een zeer technische itt is. En daar ligt wel de zwakte van vine. 

Maar zelfs dan rijdt die uiteraard wrs wel top10

TourDeFranceUnchained
valowitz
ik snap niet dat mensen het hier over Ciccone hebben. Staat zowel bij PCS als bij Scorito nog niet o...

Ciccone rijdt zolang ik al weet elk jaar wel 2 grote rondes. Heeft sinds de Giro amper gereden en ze zullen hem geen B-koersje in Polen laten doen neem ik aan (lees: mag ik hopen). Snap dus wel dat hier gediscussieerd wordt over Ciccone, ondanks het feit dat die nergens op een lijst staat. 

KV
TourDeFranceUnchained
Ciccone rijdt zolang ik al weet elk jaar wel 2 grote rondes. Heeft sinds de Giro amper gereden en ze...

En toch is het vrij bizar dat geen enkele journalist in Burgos eraan dacht om dit gewoon eventjes aan Giulio te vragen. Ik mag er toch wel van uitgaan dat hij zelf al weet of hij naar de Vuelta gaat. 

TourDeFranceUnchained
KV
En toch is het vrij bizar dat geen enkele journalist in Burgos eraan dacht om dit gewoon eventjes aa...

Dat is inderdaad bizar en jammer voor ons. Maar mag hopen dat Lidl Trek hem naar de Vuelta stuurt en niet naar de ronde van Roemenie of een maand op een berg zet na een week koeren om zich alweer voor te bereiden op de eendagskoeren in Canada en WK. 

KV
TourDeFranceUnchained
Dat is inderdaad bizar en jammer voor ons. Maar mag hopen dat Lidl Trek hem naar de Vuelta stuurt en...

Heb nog zitten denken dat Nys waarschijnlijk niet zal gaan en Ciccone daardoor wel. Was misschien niet zijn oorspronkelijke plan maar zou wel logisch zijn dan. Anders zou het met Pedersen/Nys/Ciccone/Skjelmose wel heel lastig worden om goed op te stellen. 

Legrandgogo
Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
TimTornTeut
Is die site betrouwbaar? Vuelta a España | Cycling Startlist  Staan wel wat interessante nieuwe name...

Wel opvallend trouwens dat Riccetello niet op deze lijst staat 

1 2 ... 25 26 27 28

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.