Oeh, als deze namen worden bevestigd, dan vind ik deze namen erg interessante toevoegingen:
- Silva (Astana)
- Turner (al benoemd)
- Brenner (Tudor)
- Leknessund (Uno-X)
- Daniel F. Martinez (RB)
- Beloki (EF) [ja daar isie hoor!]
- (Gruel) (FDJ)
Ik durf mijn vingers er alvast niet aan te branden. Wat je zegt, niet zijn beste seizoen tot dusverre. Daarbij zijn er interessantere Astana picks wat mij betreft. En meestal gaat de aloude wijsheid "Italianen in Spanje (en vice versa) presteren doorgaans niet" ook wel op.
In mijn notitieblokje staat 'geen Italianen kiezen in de Vuelta, en viceversa'. Ik had Fortunato toen wel, maar durf 'm nu niet aan nee
@IlFalco: great minds think alike ;)
Dan zitten wij naar een ander profiel te kijken denk ik. Deze tijdrit is 9 km en bizar technisch met de hoeveelheid bochten (ik tel er 24).
De tijdrit waar jij op doelt is 12 km en het grootste gedeelte gaat rechtuit, met weliswaar halverwege een 180 graden bocht om hetzelfde lange stuk terug terug te rijden. Ik tel 7 bochten.
De komende tijdrit zou ik Vine niet durven cappen.
Kan bij Brenner wel moeilijk inschatten wat ik ermee zou moeten doen. Ken hem niet goed genoeg. Goede puncher alleszins, maar gaat hij meesprinten in een vlakke gereduceerde sprint? Lijkt hij vaak toch niet zo top te doen. Dan zou je hem bv enkel in 2 en 10 kunnen opstellen? Veel Ronde v Polen aankomsten zie ik namelijk niet.
Ah Ok. Zo kan je het ook lezen inderdaad. Maar dan zegt hij wel plots: als ik niet naar de Vuelta ga, zal ik andere dingen rijden...
Vreemde uitleg toch.
Vind zijn uitleg trouwens ook wel bizar dat zijn team ervoor zorgt of hij voor AK kan gaan of niet. Hij zei exact hetzelfde voor de Tour. Terwijl hij net veel meer zijn team nodig heeft gehad om elke dag weer in die vluchten te raken en hem te ondersteunen in de vlucht zelf, dan hij ze zou nodig gehad hebben om "gewoon" te volgen in het AK groepje.
Beetje vreemd ben ik wel met je eens.
Als Carapaz in zijn eentje zou rijden zou ik hem trouwens nog kiezen denk ik. Vermoed een vrij zekere pick, maar prijs kan een twijfel brengen
Wrs ging het niet om de afstand maar meer om het feit dat het dit keer een zeer technische itt is. En daar ligt wel de zwakte van vine.
Maar zelfs dan rijdt die uiteraard wrs wel top10
Ciccone rijdt zolang ik al weet elk jaar wel 2 grote rondes. Heeft sinds de Giro amper gereden en ze zullen hem geen B-koersje in Polen laten doen neem ik aan (lees: mag ik hopen). Snap dus wel dat hier gediscussieerd wordt over Ciccone, ondanks het feit dat die nergens op een lijst staat.
En toch is het vrij bizar dat geen enkele journalist in Burgos eraan dacht om dit gewoon eventjes aan Giulio te vragen. Ik mag er toch wel van uitgaan dat hij zelf al weet of hij naar de Vuelta gaat.
Dat is inderdaad bizar en jammer voor ons. Maar mag hopen dat Lidl Trek hem naar de Vuelta stuurt en niet naar de ronde van Roemenie of een maand op een berg zet na een week koeren om zich alweer voor te bereiden op de eendagskoeren in Canada en WK.
Heb nog zitten denken dat Nys waarschijnlijk niet zal gaan en Ciccone daardoor wel. Was misschien niet zijn oorspronkelijke plan maar zou wel logisch zijn dan. Anders zou het met Pedersen/Nys/Ciccone/Skjelmose wel heel lastig worden om goed op te stellen.
Een vrij opmerkelijk artikel van HLN omtrent Roglic en zijn deelname.
Zijn deelname is nog niet zeker aan de Vuelta en indien hij toch start zou dat zonder klassementsambities zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.