Scorito vuelta 2026

1 2 ... 46 47 48 49 »
mirkodek
madeinstars
Aular 2,5Groves 2,5Meeus 1,5FFB 1THJ 2Tiller 750kMijn voorlopige conclusie: Van Aular en Meeus (en F...

Mooie prijzen inderdaad. Even de interviews afwachten maar als er niet teveel twijfel blijkt uit die met Alpecin/Groves dan gaat die wel mee. Canal voor 500K vond ik ook interessant (als sprinter(+)), totdat ik besefte dat Aular meegaat dus Canal zal zelf niet echt veel gaan sprinten dan. THJ vind ik iets te duur, tenzij ie uitspreekt voor het AK te gaan.

Zolderman

Kuss 1,5 mil, lijkt me te weinig toch..?

Edit: Had nordhagen erin staan, maar hem omwisselen met Kuss en 0,5M overhouden vind ik erg interessant iig

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
Zolderman
Kuss 1,5 mil, lijkt me te weinig toch..? Edit: Had nordhagen erin staan, maar hem omwisselen met Kus...

Ik snap er helemaal niets van. Ik had van tevoren nog gedacht dat ik hem voor 2.5 wel mee zou willen nemen...wat weet scorito wat ik niet weet?

madeinstars

Klein cadeautje van de stagiair. Mag ook wel eens een keer.

Natnael Tankstation

Armirail is voor 750k trouwens ook wel erg interessant. Twee tijdritten om in te scoren (al verwacht ik hem in die explosievere eerste minder ver van voren), zit elke grote ronde wel 4-5 keer in de juiste vlucht (in de Tour was dat steeds niet genoeg voor een plekje bij de eerste 20 maar nu mogelijk wel), en dan nog de mogelijke teampuntenbonus.

Met deze prijzen moet er iets geks gebeuren wil ik niet met 4x Visma in mijn team eindigen.

ditisdavid

We weten zeker dat ze geen tikfout hebben gemaakt bij de prijs van Kuss? 4x Visma lijkt nu redelijk verplicht inderdaad.

Zolderman
ditisdavid
We weten zeker dat ze geen tikfout hebben gemaakt bij de prijs van Kuss? 4x Visma lijkt nu redelijk...

Ja ik wil ze allemaal bijna wel, naast Armirail vind ik Laporte voor 1M ook interessant haha.

Laatst gewijzigd
Hansjansen

4x Visma in etappe 1 en hopen dat Wout in eerste etappe rood pakt. 

KV
Natnael Tankstation
Armirail is voor 750k trouwens ook wel erg interessant. Twee tijdritten om in te scoren (al verwacht...

Armirail zal deze Vuelta wel vooral achter vluchten moeten rijden denk ik. 

Reus
Ecco
De sprintetappes los je op met vijf à zes rappe mannen + mannen die hoog in de klassementen staan da...

Dit vind ik een erg valide opmerking. In de giro had ik 1 teamgenoot v Jonas en dat was genoeg. In de Tour 4 uae mannen. Die 4e zat meer in de weg dan dat ie wat opleverde. In de ritten waar hij opvuller was daar scoorde de teamgenoten van groen of de groene trui zelf ook prima. In de berg ritten waren z'n alternatieven beduidend lucratiever. 
dus ja, zo'n extra uae levert vaste punten op, maar is absoluut niet onmisbaar. 

RedDevil

Met deze prijzen doet Scorito er in ieder geval alles aan om de keuze voor géén UAE-knechten zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Al ben ik wel benieuwd hoe de rolverdeling bij Visma in de bergritten gaat zijn met Nordhagen, Tulett en nu Kuss erbij. 

Aberastuuurrriii

Het budget (of prijzen) zorgt er wel voor dat je lastige keuzes moet maken. Ik heb al besloten om bij Vine en Almeida weg te blijven en toch ben ik al een uur bezig om Brennan erin te puzzelen

mirkodek

Ik 'vrees' een beetje dat Kuss een vrije rol krijgt en voor etappezeges gaat en dat Tulett en Nordhagen een klassementen mogen nastreven. Dat zal betekenen dat Kuss ongetwijfeld één of twee etappes wint en heeeeel misschien top 3 bergtrui (als dat een doel voor hem wordt). Eigenlijk een beetje zoals de Tour. Dat was dus 1x 3e en 1x 4e plus 4e voor de bergtrui. Dan vind ik hem Scorito-wise niet superinteressant. Hij zal nu ongetwijfeld minder (of niet) hoeven te knechten, maar toch.

In dit veld kan hij top 5 AK rijden met aardig wat top-10-noteringen als ie bij de favorieten blijft. 

Mooi weer fietser

Verwacht dat nordhagen voor klassement gaat (en stiekem best goed kan scoren), en tulett voor etappes.

Kuss is een vraagteken, maar kan je eigenlijk voor deze prijs niet laten liggen. Eigenlijk beetje zelfde verhaal als Carapaz, die komt linksom of rechtsom wel aan zijn punten 

Natnael Tankstation
mirkodek
Ik 'vrees' een beetje dat Kuss een vrije rol krijgt en voor etappezeges gaat en dat Tulett en Nordha...

Tegelijkertijd: in een dienende rol was hij dit jaar al tweemaal 13e in het AK in een grote ronde, in een vrije, aanvallende rol moet top-10 dan ook mogelijk zijn. En we weten dat Kuss doorgaans beter is hoe meer grote rondes hij in de benen heeft.

valowitz
Hansjansen
Pedersen, Van Aert, Brennan, Groves en Aular in je team to much of gelegitimeerd gezien het grote aa...

Is gelegitimeerd + een Brustenga mag er ook nog best bij 

TimTornTeut

Ik moet zeggen dat ik de 500-ballenbak niet vind overhouden deze Vuelta. Als jullie daaruit nog iemand zouden moeten kiezen met kans op punten in de twee TT's, wie zou dat dan zijn? 

1 2 ... 46 47 48 49 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.