Scorito vuelta 2026

1 2 ... 51 ... 59 60
John Bon

Late to the party maar ik zie mensen die WVA en Brennan losjes tellen als 2 van hun sprinters. Ik verwacht eigenlijk Brennan altijd in de sprints aangezien die toch ook best goed over de heuvels komt en imo sneller is dan Wout.

Ik neem ze waarschijnlijk beide maar WVA dan niet als sprinter.  
Imo moet je beslissen geloof je in Brennan zoja dan is Wout een dure aanvaller zonee kun je inderdaad Wout meenemen als sprinter maar beide als sprinter meenemen lijkt me niet optimaal. ( Als je beslist van bv max 5 sprinters mee te nemen en Wout en Brennan daarbij telt kom je plots maar aan 4 sprinters aangezien 1 van de 2 waarschijnlijk niet sprint dan)

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Ferumbras
Dit spelletje is niet goed voor de mentale gezondheid. Met al deze wijzigingen zojuist Pedersen uit...

En Pedersen staat er weer in!

Wat een heerlijk spelletje is het toch ook. Eens met de mening dat Scorito het goed heeft gedaan. Veel leuke renners, waarbij je een heel eind komt maar ook wel echt keuzes moet maken. Echt wel benieuwd naar de pickrates van diverse renners.

Het liefst zou ik een 2de team samenstellen met de renners die ik nu niet heb meegenomen. Volgens mij kom ik ook daar een heel eind mee (minus Pogacar).

Ferumbras
John Bon
Late to the party maar ik zie mensen die WVA en Brennan losjes tellen als 2 van hun sprinters. Ik ve...

Hier is al wel eerder over gesproken. Heuvelachtige vluchtdagen mag je Pedersen + WvA in de aanval verwachten. Blijven ze vooruit, zal Brennan daarachter met Groves wel sprinten om een plek in de top 10. Blijven ze niet vooruit, heeft Brennan een prima leadout aan Laporte. En ik zie ook wel gebeuren dat zowel Brennan als van Aert top 10 sprinten, gezien het matige startveld (Brennan voor winst, van Aert voor de puntentrui).

Dus links of rechtsom kun je ze prima beide meenemen.

Zolderman
John Bon
Late to the party maar ik zie mensen die WVA en Brennan losjes tellen als 2 van hun sprinters. Ik ve...

Wie gebruik je dan naast Brennan, Pedersen en Groves om tot 5 sprinters te komen? Ik krijg de zekerheidjes niet gevonden. Kies vooral minder sprinters omdat ze gewoon niet eens meedoen en er maar enkele etappes voor ze weggelegd zijn.

Blijfeensrecht

Weet er iemand waarom Groves in de Giro afgestapt is?Want tot nu toe rampjaar en volgend jaar andere ploeg. Zie het niet zo positief in. 

kevinraar

ik heb nu me team aanepast voelt stuk beter

Romain737
Blijfeensrecht
Weet er iemand waarom Groves in de Giro afgestapt is?Want tot nu toe rampjaar en volgend jaar andere...

Il est tombé dès les premières étapes.

Ferumbras
Blijfeensrecht
Weet er iemand waarom Groves in de Giro afgestapt is?Want tot nu toe rampjaar en volgend jaar andere...

Kennelijk mag ik geen linkje naar youtube plaatsen? Even zelf googlen op giro 2026 valpartij etappe 1... Niet zo moeilijk te vinden.

kevinraar

hoeveel sprinters hebben jullie nu ik heb er 5 twijfel om michien kung te wisselen voor een sprinter wat zouden jullie doen?

Ecco
Blijfeensrecht

Hij bestelde ananas op zijn pizza en is toen direct het land uit gezet.

Laatst gewijzigd
Rad

Please laat Laurence de Vuelta rijden, perfecte invulling op die spot

Jackie
Ecco

😁

kevinraar

mij team wat nu hebt gemaakt

pogacar

gall

carapaz

skjelmose

ricitello

nordhagen

johannessen

kuss

brenner

fortunato

sosa

pedersen

brennen

van de berg

burustenga

macias

nys

cort

hayter

torres

beter zo?

Blijfeensrecht
Ecco

Begrijpelijk 😁

tour barbaar

jeetje wat een gepuzzel:

heb nu dit staan maar ben niet blij met met GC team. Er zal wat van de sprint af moeten om dat team te verbeteren. Zo blijven we puzzelen.

GC

pogi, Gall, Skjelmose, Onley, Kuss, Chris Rod, widar, Bisiaux (met name laatste 3 twijfels)

sprint

brennan, WvA, Pedersen, coquard, Macias, de Jong, Romele 

overgang/ heuvel/ tt 

Kung, vpp, Romeo, fortunato, vine

Natnael Tankstation
Rad
Please laat Laurence de Vuelta rijden, perfecte invulling op die spot

Turner gaat in ieder geval niet (meer) naar de Renewi Tour, dus best een kans dat hij de Vuelta gaat rijden. En in dat geval weet ik niet of ik Laurance nog aandurf (maar ben ik wel heel benieuwd naar Turners prijs).

Nicov11
PadeyTogacar
Mening?Pogacar, Onley, Carapaz, Riccitello, Johannessen, Vine, Buitrago,  Fortunato, Tejada, Pederse...

Kan je de volgende keer je gedachtegang erbij zetten? En wie je waarvoor meeneemt? Dan junnen we op een prima manier met je meedenken. Nu is het een handjevol namen, waarbij ik voor elke afzonderlijk wel een reden kan bedenken om m wel/niet mee te nemen.

mirkodek
Natnael Tankstation
Turner gaat in ieder geval niet (meer) naar de Renewi Tour, dus best een kans dat hij de Vuelta gaat...

Dan zal Turner waarschijnlijk 1,5M zijn gok ik. Voor 1M kiest iedereen hem boven Laurance lijkt me.

Kee

Zou het sterrenensemble niet onze 500K sprinter herbergen? Kan een heuveltje aan, eindigde in de tour vorig jaar toch een aantal keer in de top 20 en zou dat in dit veld toch ook moeten kunnen zou je denken 

TourDeFranceUnchained

Team zonder Wout, laat die gouden beker maar komen.

valowitz

Zie net dat Lennert Kämna nu de Vuelta rijdt of is dat oud nieuws?

valowitz

Zie net dat Lennert Kämna nu de Vuelta rijdt of is dat oud nieuws?

Ecco
kevinraar
mij team wat nu hebt gemaakt pogacar gall carapaz skjelmose ricitello nordhagen johannessen kuss bre...

zowel brennen als brenner

moet niet gekker worden

NOAD1912

Op basis waarvan zou Scorito Canal 2 sprintsterren hebben gegeven?

martijncr

Kan iemand mij overtuigen waarom Jordi Meeus zo wordt afgedankt? Als ik door PCS klik zie ik voldoende ritten waar hij top-5 finisht in ritten met toch beste pokkels onderweg. Een oplopende sprint is minder zijn kopje thee, maar ik zie 'm in ET 5, (8), 16, 17 toch zeker wel top 5 eindigen. Dat zijn ongeveer 120 punten die je heel specifiek kan pakken deze Vuelta. Het is armoede wat betreft de sprinters en de keuze hierin, maar je slaat wel een gat als iemand anders met teampunten nauwelijks tot 10 komt, en je met Meeus daar 30-40 punten gemiddeld pakt. Wie fakkelt dit idee af of zet kracht bij?

1 2 ... 51 ... 59 60

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.