Scorito vuelta 2026

1 2 ... 58 59 60 61
Wicked Wout
Hupsende Hippie
Haha dit slaat inderdaad nergens op. Ik draag nou niet bepaald veel bij.  T.a.v. prijs/risico zit ik...

Na dat interview op Feltet begin ik daar toch ook (weer opnieuw) aan te denken. Met die 5M kun je leuke dingen doen...

Ferumbras
Kussinjepoes
En als je nu alle prijzen van de renners doorgeeft, maakt hij dan ook het 'ideale' team?😆

Uiteindelijk kun je hem dat laten doen ja. En je hoeft gelukkig geen prijzen te "geven". Scorito heeft een onbeveiligde backend die zeer eenvoudig is uit te lezen. Ook voor spellen die officieel nog helemaal niet open zijn. Zo wisten we de initiele budgetten en prijzen al een paar dagen voordat de Vuelta in de app beschikbaar was.

Ecco
Mister_Roan
1. Pogačar staat bij vrijwel iedereen vast Vrijwel niemand twijfelt aan Pogačar. De verwachting is d...

Best indrukwekkend dit, op Milan Vader na dan.

Ecco
Rodelantaarn
Riccitello en Buitrago OF Johanessen en Nordhagen?   Wie het weet mag het zeggen

Mag wie het niet weet het ook zeggen?

Rodelantaarn
Ecco
Mag wie het niet weet het ook zeggen?

Vooruit ;) Of nog betere AK alternatieven voor die 4 miljoen mag uiteraard ook

BigMig
Ecco
Best indrukwekkend dit, op Milan Vader na dan.

De AI is zo slim dat zij/het zelfs de geheime forumparel meeneemt in de analyses: die Vader uit dat kinderliedje.

Laatst gewijzigd
lochem

Toch snap ik niet goed dat Nordhagen meer genoemd word dan Tulett. Mis ik iets ?

Ongemerckxt

Pogi voor de groene trui, iemand hier iets op tegen?

BigMig
lochem
Toch snap ik niet goed dat Nordhagen meer genoemd word dan Tulett. Mis ik iets ?

Nordhagen lijkt meer voor het klassement/ de pure klimmer, Tulett meer de aanvaller die ook nog wel een kick heeft aan de finish. Voor dat geld is een klassementsverrassing met evt jongerentrui erbij beter te rechtvaardigen, voor een aanvaller lijkt het nogal duur.

BigMig
lochem

Edit: dubbel.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock
Coureurs du Courage
How about 1M duurder gemiddeld genomen en veel minder upside (geen wit) en veel meer onzekerheid (va...

Großschartner was nmm juist een makkelijke keus met klim- en tijdritcapaciteiten. Uiteindelijk pakt hij maar 1 keer eigen punten, maar dat is prima. Van Novak weet je sws dat het vakje van T20 leeg blijft, op een evt TTT na.

Ferumbras
lochem

Waar wil je ze voor inzetten in je team? Tulett leek in Burgos niet echt mee te kunnen bergop. Waar Nordhagen wel duidelijk potentie toonde.

Coureurs du Courage

Kan ik Finn Fisher-Black als sprint+ zien? Op hun eigen site zeggen ze het volgende:

"Fisher-Black offers a different threat. Returning for his third Vuelta, the New Zealander is well suited to breakaways, reduced groups and selective finales."

Zou wat mij betreft een goed alternatief bieden voor Laurance.
Ik kom nu uit op een sprintkern van Pedersen, WvA, Brennan & Groves, aangevuld met 2x 500k man. Zoek er nog een 7de renner bij. Zou ik daarvoor FFB mogen aanmerken? Of toch beter in de 750k ballenbak gaan graaien (waar geen enkele naam echt aanspreekt tbh)?

Mister_Roan

Talentje: J. Rodriguez - EF

Groetemeule
Mister_Roan

Zit Joaquin Rodriguez weer op de fiets? Wat een parcours was dit voor hem geweest zeg

BigMig
Groetemeule
Zit Joaquin Rodriguez weer op de fiets? Wat een parcours was dit voor hem geweest zeg

Ja als hij zou meedoen zou de concurrentie de sigaar zijn geweest...

Coureurs du Courage
Mister_Roan

Dat is wel echt een hele obscure gok. Had net alle CRods afgefakkeld, dus JFRod lijkt me geen optie.

Zijn er mensen die in de kansen van Kamna geloven? Lijkt mij niet dezelfde Lennart die ooit de motor was van elke ontsnapping.

THJ laat ik ook links liggen deze keer; op zich een klasse renner, maar ik had enorme moeite om hem goed op te stellen deze Tour, dus brand niet nog eens mijn vingers hieraan.

Bahrein stuurt allesbehalve zijn A-ploeg. Toch durf ik Omrzel niet thuis te laten.

Tot slot: ik ga toch echt met 2 Italianen deze ronde starten vrees ik. Tegen alle (on)geschreven Scorito wetten in ga ik zowel Fortunato als Covi een stoeltje geven.

Ecco
BigMig
De AI is zo slim dat zij/het zelfs de geheime forumparel meeneemt in de analyses: die Vader uit dat...

😅

Pim Todcock

Het zou wel lullig zijn als iemans bewust de KI in verwarring wil brengen.

Overigens is Milan Vader de topfavoriet voor alle klassementen. Milan Vader is een absolute no-brainer. Die moet iedereen in zijn/haar team hebben. Milan Vader is de beste sprinter en gaat minimaal 1000 punten halen.

Groetemeule
BigMig

Haha heerlijk 🤣 

Groetemeule
BigMig

Haha heerlijk 🤣 

kevinraar

van de berg doet niet mee zie ik nu ga ik coquard erin doen hou ik 1 miljoen over doe ik sosa eruit voor buitrago

heb ik nu dit

pogacar

gall

skjelmose

carapaz

nordhagen

buitrago

johannessen

kuss

richitello

brenner

fortunato

brennen

pedersen

coquard

burustengo

macias

nys

cort

hayter

torres

twijfel of me sprint team wel goed genoeg is wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd
mhvaal
kevinraar
van de berg doet niet mee zie ik nu ga ik coquard erin doen hou ik 1 miljoen over doe ik sosa eruit...

Te weinig (sterke) sprinters lijkt mij zo. Ik mis een Aular, Groves, ed

kevinraar
mhvaal
Te weinig (sterke) sprinters lijkt mij zo. Ik mis een Aular, Groves, ed

dat snap ik weet niet hoe ik alsnog 1 van hun 2 kan hebben weet jj iets?

TankinkforPresident
Coureurs du Courage
Kan ik Finn Fisher-Black als sprint+ zien? Op hun eigen site zeggen ze het volgende: "Fisher-Black o...

Bij mij staat Fisher-Black er vanaf het begin in. Je kunt hem opstellen in de tijdrit, sprint+ ritten en misschien ook nog eens een keer als heuvel- of berg ontsnapping. 

Maar hierin ligt, mijn inziens, ook het gevaar van het selecteren van FFB. Je kunt hem zo vaak opstellen, dat hij ook zeker een aantal 0-punters zal opleveren. Doet mij een beetje denken aan grote ronde-Pidcock. Maar door zijn veelzijdigheid gaat hij bij mij mee

1 2 ... 58 59 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.