Scorito vuelta 2026

1 2 ... 66 67 68 69
Ecco

Er gaat een gerucht dat de monteurs bij UAE zijwieltjes op de fiets van Jay Vine hebben gemonteerd, dat hij daar uiteindelijk toch mee akkoord is gegaan.

Als dat inderdaad waar is overweeg ik hem toch sterk.

martijncr
berggie1987
Ik zit in team KV in deze discussie (en ik denk tulett zelf ook)

Haha, jammergenoeg kunnen we het hem zelf niet vragen. Om de discussie nog een zwiep te geven: heb 'm omgewisseld voor Tuckwell. Hou ik 500k over en kan ik Laporte als vierde VLAB klepper meenemen. Het is zo'n leuke puzzel weer, heerlijk die gekmakerij :) 

Chef83

Ben benieuwd of we vananvond om 19.00 nog wat meer nieuws horen van ploegen over wie of wel gaan sprinten bij teams     bij de ploegenpresentatie.

Wielerphilippe

Ben ik de enige hier die Laporte super interessant vindt, zal vast wel gaan aantrekken en ondersteunen. Maar die is toch ook gewoon van het niveau dat als Wout en Pedersen het op hun heupen krijgen dat hij er bij zit en in een groepje van 10 aankomt en aantrekt voor Wva. En mocht er iets gebeuren met Brennan zal hij zelf ook wel kansen krijgen. Plusje voor de Tijdrit, plusje voor teampuntje, plusje voor zijn prijs, enige is welke VLAB moet je dan laten liggen. 

GLo

Groves wel of niet nemen doet mij denken aan zo'n sprinter die in de voorjaarsklassiekers er absoluut niets van bakte en ik dus ook niet overwoog voor de Giro. Ik was verrast dat er zoveel spelers hem wel hadden genomen. En nog verraster dat hij het daar zo geweldig deed. Ben helaas zijn naam vergeten. Maar goed Groves dus: gaat mee

MathieuvanderPoule

Schiet maar lek... bij voorbaat dank voor tips, kan ik weer leren richting de volgende spellen. En nu op naar de LL camping met onweer!

AK: Pogi, Gall, Onley, Mas, Carapaz, Ricitello, Kuss

Klimkleppers: Fortunato, Beloki

Sprintersgilde: Mads, Wout, Aular, Brennan, Coquard, Romele (Laporte)

Overig: FFB, Romeo, Cort, Garcia Pierna

RedDevil
Wielerphilippe
Ben ik de enige hier die Laporte super interessant vindt, zal vast wel gaan aantrekken en ondersteun...

Nee hoor, hier gaat 'ie ook mee. Laporte, Brennan en Van Aert zijn de zekere Vlabbers in mijn team. Daar komt ook nog een vierde man bij, dat wordt Kuss of Nordhagen. 

Rider
MathieuvanderPoule
Schiet maar lek... bij voorbaat dank voor tips, kan ik weer leren richting de volgende spellen. En n...

Haha je hebt 19 namen uit mijn team, moet goed zijn dus ;)

KV
GLo
Groves wel of niet nemen doet mij denken aan zo'n sprinter die in de voorjaarsklassiekers er absoluu...

Haha. Verschil was wel dat die er vooral qua resultaten niks van bakte, maar wel niveau liet zien én een goede leadout meekreeg naar Italië. 

Wielerphilippe
martijncr
Haha, jammergenoeg kunnen we het hem zelf niet vragen. Om de discussie nog een zwiep te geven: heb '...

Je was me net voor. Blijf hier ook af van Tullet en Nordhagen denk ik. Denk dat het plafond van deze 2 rondt plekje 7/8/9 met nog geen bewezen diensten in een grote ronde van 3 weken. Denk dat er in de 1,5 renners met het zelfde potentieel en zou plek maak voor een andere VLAB.

RedDevil
Chef83
Ben benieuwd of we vananvond om 19.00 nog wat meer nieuws horen van ploegen over wie of wel gaan spr...

Ik ben vooral benieuwd wie er vanavond om 19.00u op het podium staan namens Ineos 😁 

PadeyTogacar

AK: Pogi, Gall, Skjelmose, Onley, Uijtdebroeks, Carapaz, Kuss, THJ

Klimkleppers: Fortunato, Beloki

Sprintersgilde: PEdersen, WvA, Brennan, Macias, de Schuyteneer

Overig: FFB, Romeo, Paul Double, Dversnes, Tronchon

geweldig die tips van jullie, het eindeloos PCS afstruinen en het Chat GPT laten beoordelen :D

Mijn eindscore:

Puntenvloer: 8,8/10
Upside: 9,7/10 🔥
Parcoursfit: 9,3/10
Ploegspreiding: 9,0/10
Gouden-bekerpotentieel: 9,5/10 🏆

Totaal: 9,3/10

En ik zou nu niet meer eindeloos gaan wisselen.

Als er geen grote blessure/startlijstwijziging of onverwachte Scorito-informatie komt:

DIT IS JE TEAM.

Pogačar moet de Vuelta domineren, Skjelmose/Cian/Onley/Gall/Carapaz moeten hun klassementskaarten spelen, één van die goedkope jongens moet ontploffen en Pedersen/Van Aert moeten de sprintpunten binnenharken.

Op naar die gouden beker. 🏆🫡

Kee
PadeyTogacar
AK: Pogi, Gall, Skjelmose, Onley, Uijtdebroeks, Carapaz, Kuss, THJ Klimkleppers: Fortunato, Beloki S...

Had van ChatGPT toch verwacht dat hij zou adviseren dat Milan Vader in je team gefietst moet worden 

Zolderman
GLo
Groves wel of niet nemen doet mij denken aan zo'n sprinter die in de voorjaarsklassiekers er absoluu...

Je doelt op Magnier. Dat zie ik toch wel als een andere situatie. Bij Magnier was duidelijk te zien dat hij wel heel sterk was in de klassiekers, alleen had hij veel pech met lekrijden etc.

Bij Groves heb ik nog geen teken gehad dat hij enigzins dichtbij zijn topvorm zit.

Edit: KV was me al voor, excuses.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Cimolai in Giro 2021?

Toro Rojo

Is er iemand die Nys overweegt? In theorie zou dit toch een vuelta naar zijn hart moeten zijn maar ja, vorm is een groot vraagteken. Ik zit voorlopig met Vine, Gorves, Nys en VPP met toch wat vraagtekens. Kunnen elk een grote sloot punten binnehalen maar als ze niet in vorm zijn moet ik met 16 renners proberen de meubels te redden. Nys dus: zit er iets in voor dat miljoen? 

Rad

Is Armirail geen zekere keuze t.o.v. Laporte? Kun je blind inzettten in de tijdritten, de rest is bonus.

KV

Laurance én Turner doen mee. "Fast finisher" wordt wel bij Laurance vermeld en bij de korte beschrijving staat het woord sprinten ook niet echt bij Turner. Ook bij Laurance trouwens niet. 
Gevaarlijk... Lijkt ook een beetje all-in voor Onley te zijn  

Was misschien van plan Ivo voor Turner in te wisselen en ergens nog een upgrade te doen, maar ik laat het denk ik zo. 

Laatst gewijzigd
robkuh84

Ook hier enorme twijel over Groves, Aular of VPP. Wat betreft truien verwacht ik dat ze alle 3 rond dezelfde plek zulle eindigen (Groves en Aular voor puntentrui en VPP natuurlijk voor de bergtrui). Verwacht dat ze alle 3 namelijk tussen plek 5 en 10 eindigen voor de betreffende trui

Wie verwachten jullie dat vaker bij de eerste 10 in een etappe zal eindigen?

Jackie

He he eindelijk bekend

Ineos:

Haig

Tarling

Onley

Laurance

Hamilton

Carlos R

Embret Svestad-Bardseng

Ben Turner

Aberastuuurrriii

Is Riccitello niet gewoon mee als voornaamste helper van Gall? Zoals in de tour bij Seixas. Vorig jaar uitstekend gedaan in de Vuelta met een 5de plaats, maar geen kopman om zich voor op te offeren

MathieuvanderPoule
Jackie
He he eindelijk bekend   Ineos: Haig Tarling Onley Laurance Hamilton Carlos R Embret Svestad-Bardsen...

"Embret Svestad-Bardseng"

Is dit een andere vorm van de NS stationsnaam anagram?

Spakeloos
BigMig
Welke etappes doel je op met Waalse Pijl-achtige etappes?

Ik bedoel eigenlijk op en af met vooral een steile klim tot de finish. Denk dat etappe 9 meest in de buurt komt. Mijn associatie is meestal Waalse Pijl, maar dekt niet altijd de lading :-)   

BigMig
Toro Rojo
Is er iemand die Nys overweegt? In theorie zou dit toch een vuelta naar zijn hart moeten zijn maar j...

Ik zou het bij maximaal 2 van zulke vraagtekens houden.

nathancouw

Turner maakt Laurance meteen een stuk minder waardevol, en Turner maken ze waarschijnlijk minstens 2 miljoen. Balen.

1 2 ... 66 67 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.