Haha, jammergenoeg kunnen we het hem zelf niet vragen. Om de discussie nog een zwiep te geven: heb 'm omgewisseld voor Tuckwell. Hou ik 500k over en kan ik Laporte als vierde VLAB klepper meenemen. Het is zo'n leuke puzzel weer, heerlijk die gekmakerij :)
Ben ik de enige hier die Laporte super interessant vindt, zal vast wel gaan aantrekken en ondersteunen. Maar die is toch ook gewoon van het niveau dat als Wout en Pedersen het op hun heupen krijgen dat hij er bij zit en in een groepje van 10 aankomt en aantrekt voor Wva. En mocht er iets gebeuren met Brennan zal hij zelf ook wel kansen krijgen. Plusje voor de Tijdrit, plusje voor teampuntje, plusje voor zijn prijs, enige is welke VLAB moet je dan laten liggen.
Groves wel of niet nemen doet mij denken aan zo'n sprinter die in de voorjaarsklassiekers er absoluut niets van bakte en ik dus ook niet overwoog voor de Giro. Ik was verrast dat er zoveel spelers hem wel hadden genomen. En nog verraster dat hij het daar zo geweldig deed. Ben helaas zijn naam vergeten. Maar goed Groves dus: gaat mee
Schiet maar lek... bij voorbaat dank voor tips, kan ik weer leren richting de volgende spellen. En nu op naar de LL camping met onweer!
AK: Pogi, Gall, Onley, Mas, Carapaz, Ricitello, Kuss
Klimkleppers: Fortunato, Beloki
Sprintersgilde: Mads, Wout, Aular, Brennan, Coquard, Romele (Laporte)
Overig: FFB, Romeo, Cort, Garcia Pierna
Je was me net voor. Blijf hier ook af van Tullet en Nordhagen denk ik. Denk dat het plafond van deze 2 rondt plekje 7/8/9 met nog geen bewezen diensten in een grote ronde van 3 weken. Denk dat er in de 1,5 renners met het zelfde potentieel en zou plek maak voor een andere VLAB.
AK: Pogi, Gall, Skjelmose, Onley, Uijtdebroeks, Carapaz, Kuss, THJ
Klimkleppers: Fortunato, Beloki
Sprintersgilde: PEdersen, WvA, Brennan, Macias, de Schuyteneer
Overig: FFB, Romeo, Paul Double, Dversnes, Tronchon
geweldig die tips van jullie, het eindeloos PCS afstruinen en het Chat GPT laten beoordelen :D
Mijn eindscore:
Puntenvloer: 8,8/10
Upside: 9,7/10 🔥
Parcoursfit: 9,3/10
Ploegspreiding: 9,0/10
Gouden-bekerpotentieel: 9,5/10 🏆
En ik zou nu niet meer eindeloos gaan wisselen.
Als er geen grote blessure/startlijstwijziging of onverwachte Scorito-informatie komt:
DIT IS JE TEAM.
Pogačar moet de Vuelta domineren, Skjelmose/Cian/Onley/Gall/Carapaz moeten hun klassementskaarten spelen, één van die goedkope jongens moet ontploffen en Pedersen/Van Aert moeten de sprintpunten binnenharken.
Op naar die gouden beker. 🏆🫡
Je doelt op Magnier. Dat zie ik toch wel als een andere situatie. Bij Magnier was duidelijk te zien dat hij wel heel sterk was in de klassiekers, alleen had hij veel pech met lekrijden etc.
Bij Groves heb ik nog geen teken gehad dat hij enigzins dichtbij zijn topvorm zit.
Edit: KV was me al voor, excuses.
Is er iemand die Nys overweegt? In theorie zou dit toch een vuelta naar zijn hart moeten zijn maar ja, vorm is een groot vraagteken. Ik zit voorlopig met Vine, Gorves, Nys en VPP met toch wat vraagtekens. Kunnen elk een grote sloot punten binnehalen maar als ze niet in vorm zijn moet ik met 16 renners proberen de meubels te redden. Nys dus: zit er iets in voor dat miljoen?
Laurance én Turner doen mee. "Fast finisher" wordt wel bij Laurance vermeld en bij de korte beschrijving staat het woord sprinten ook niet echt bij Turner. Ook bij Laurance trouwens niet.
Gevaarlijk... Lijkt ook een beetje all-in voor Onley te zijn
Was misschien van plan Ivo voor Turner in te wisselen en ergens nog een upgrade te doen, maar ik laat het denk ik zo.
Ook hier enorme twijel over Groves, Aular of VPP. Wat betreft truien verwacht ik dat ze alle 3 rond dezelfde plek zulle eindigen (Groves en Aular voor puntentrui en VPP natuurlijk voor de bergtrui). Verwacht dat ze alle 3 namelijk tussen plek 5 en 10 eindigen voor de betreffende trui
Wie verwachten jullie dat vaker bij de eerste 10 in een etappe zal eindigen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.