Scorito vuelta 2026

1 2 ... 67 68 69 70 »
Mooi weer fietser
Vergane Glorie
Los van de eerste tijdrit (daar is Tarling meer favoriet dan Kung), heeft Kung toch meer potentie? A...

Dat is wel mijn hoop. Maar je weet wat ze over hoop zeggen 

Oerdewai
Wielerphilippe
Ben ik de enige hier die Laporte super interessant vindt, zal vast wel gaan aantrekken en ondersteun...

Helemaal eens. Bij mij heeft Nordhagen eraan moeten geloven, toch teveel onzekerheid voor 2mln 

Oerdewai
Wielerphilippe
Ben ik de enige hier die Laporte super interessant vindt, zal vast wel gaan aantrekken en ondersteun...

Double

Laatst gewijzigd
Rodelantaarn

Ik zit nog wel een beetje met mijn sprinters team en weet niet zo goed wie op te stellen. Heb nu 4 echts sprint aangevuld met Romele en evt. 3 movistar vluchtboys. 

Pedersen
V Aert
Brennan
Groves
Romele

Aangevuld met Pogi en garcia pierna, romeo, castrillo

Is dat verstandig? Of toch maar investeren in nog een 1 mln sprinter? Ben benieuwd naar jullie meningen, hoe stellen jullie sprinter + op (ook combi van heuvelmannen?)

oborobo

Team Ineos is bekend behalve bij Scorito!

Mooi weer fietser
Rodelantaarn
Ik zit nog wel een beetje met mijn sprinters team en weet niet zo goed wie op te stellen. Heb nu 4 e...

Zou eerder aanvullen met Visma's dan met Movistar boys

Bierpokkel
oborobo
Team Ineos is bekend behalve bij Scorito!

Staat nu online.

1,5mil voor Turner

Vergane Glorie
Rodelantaarn
Ik zit nog wel een beetje met mijn sprinters team en weet niet zo goed wie op te stellen. Heb nu 4 e...

Moet zeggen dat dit wel wat risicovol is, vooral krap. Aular is hierin toch wel een lastig geval en zal zeer vaak "sprinten" en dan heb je in de sprints niets aan deze drie. Heb er twee van deze drie en het is dat Pierna nu een beetje overkill is voor mij dat hij er (i.t.t. de Tour) niet bij is.

Zelf zit ik met de grote drie, waarschijnlijk 2 van 1/2 miljoen en dan nog 1 a 2 van 750.000 voor de sprint....dus kom op 7 eigen sprinters uit en dan Poga, Onley of dus een man van Movistar...

Jackie

Tarling gebombadeert tot absolute favoriet etappe 1 bij de bookies.

Tarling 1.40

WvA 5

Pogi 9

Kung  11

Vine 15

Hayter 17

Pedersen 26

Almeida/Rmeo 41

Armirail/FBB  51

Dee Snider76

In hun eigen bericht wordt door Ineos aangegeven wie de helpers zijn van Onley. Turner en Laurance worden (net als Tarling) apart genoemd. Ik lees dit als een vrije(re) rol dus. Ineos heeft wat goed te maken na een teleurstellende TdF. Verwacht dus wel wat van zowel Turner en Laurance. Ik ga denk ik breken met de regel af te blijven van 2 sprinters/ gelijkwaardige renners en ze beide meenemen.

ditisdavid

Voor 1 en 1.5 miljoen kan ik me moeilijk voorstellen dat geen van Laurance en Turner zijn geld waard is, maar ja, die rolverdeling hè...

martijncr
Vergane Glorie
De dreamer wil ze alle 8 meenemen....dus minstens 4 is noodzakelijk.;) Maar UAE, maximaal 1 naast Po...

Ik interpreteerde dat twee gasten zeiden: ik neem 1 UAEer in totaal. Dus Pogi... dacht ik? 

Vergane Glorie
martijncr
Ik interpreteerde dat twee gasten zeiden: ik neem 1 UAEer in totaal. Dus Pogi... dacht ik? 

Ja dat bedoelde ik ook...eentje zat nog met mogelijk twee in totaal...

KV
Dee Snider76
In hun eigen bericht wordt door Ineos aangegeven wie de helpers zijn van Onley. Turner en Laurance w...

Die benoemde helpers zijn allemaal de klimknechten. Hij heeft natuurlijk ook nog wel wat hulp op het vlakke nodig. Vorig jaar hadden ze ook "maar" Bernal mee. 
Kan me ook wel niet voorstellen dat hij niet zou sprinten, maar had het toch graag wat duidelijker zien staan. 

Vergane Glorie
ditisdavid
Voor 1 en 1.5 miljoen kan ik me moeilijk voorstellen dat geen van Laurance en Turner zijn geld waard...

Wie maakt er meer kans op punten: Turner of Meeus? Als je het reduceert tot die vraag...

en dan moet je meenemen 

• waar ze de punten halen..vlakke sprints tov heuvel.
  • uitgesproken kopman voor die etappe
  • teampjnten voor Turner tov Meeus.

Er lijkt wel een trend: kies tussen potentie en zekerheid...als ik teee teams zou kunnen maken...:)

Blijfeensrecht

Bijzonder, team is eigenlijk zo goed als af en geen enkele 500K wel 6 750k

Vergane Glorie
Blijfeensrecht
Bijzonder, team is eigenlijk zo goed als af en geen enkele 500K wel 6 750k

volgens mij gaat dit bij mij ook gebeuren....Ja leuk Pierna, Double, UnoX, etc...maar door scherp te kiezen kan je veel halen uit het middensegment...En in de 750.000 bak zitten veel meer leuke opties dan in de tour

sprintgeit
KV
Die benoemde helpers zijn allemaal de klimknechten. Hij heeft natuurlijk ook nog wel wat hulp op het...

Ik vermoed dat de waarheid in het midden ligt. "G" komt niet op me over die echt de focus op sprints of overgangsritten heeft als teambaas (natuurlijk toch groot geworden bij Sky).

Dat zag je ook in de Giro toen Turner af en toe teruggeroepen werd om het toen al redelijk kansloze klassement van Bernal te redden, terwijl hij zelf in zeer goede positie zat voor een rit overwinning (meen een van de ritten die Narvaez won).

Plus nog de Laurence situatie. Dus ja dat kost 'm wellicht 1 of 2 kansen, maar verwacht verder ongeveer wel hetzelfde als vorig jaar. En dan is 1.5 best redelijk. 

sprintgeit
KV
Die benoemde helpers zijn allemaal de klimknechten. Hij heeft natuurlijk ook nog wel wat hulp op het...

Ik vermoed dat de waarheid in het midden ligt. "G" komt niet op me over die echt de focus op sprints of overgangsritten heeft als teambaas (natuurlijk toch groot geworden bij Sky).

Dat zag je ook in de Giro toen Turner af en toe teruggeroepen werd om het toen al redelijk kansloze klassement van Bernal te redden, terwijl hij zelf in zeer goede positie zat voor een rit overwinning (meen een van de ritten die Narvaez won).

Plus nog de Laurence situatie. Dus ja dat kost 'm wellicht 1 of 2 kansen, maar verwacht verder ongeveer wel hetzelfde als vorig jaar. En dan is 1.5 best redelijk. 

Jackie

Ik zit heel erg te dubben tussen Roglic en Skjelmose 

Skjelmose: goede Tour.  Geen ervaring met Tour en daarna Vuelta. Heb geen Mads dus sowieso geen teampunten.

Hoe fris is Skjelmose?

Roglic: Geen kans op eindzege met zo'n goede Pogi. Dik 3 weken geleden aanrijding. Maar ja , is wel Roglic.

Kent na 4 zeges natuurlijk ieder steentje op de weg.

Dat ie niet voor klassement gaat is gister weersproken. Ze gaan van dag na dag kijken

Ik neig naar Roglic.

Iemand die me kan helpen bij wel of niet ?

1 2 ... 67 68 69 70 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.